To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-31
Tarnobrzeg: Usługa doradztwa z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 361788 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201847 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8220022, faks 15 8220022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradztwa z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa doradztwa dla uczestniczek/uczestników projektu Tacy sami - Aktywizacja społeczno- zawodowa osób niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres doradztwa obejmuje indywidualny trening pracy - coaching obejmujący wyznaczanie celów, dążenie do nich, motywację, efektywne poszukiwanie pracy, autoprezentację, podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem i finansami, współpracę w miejscu pracy, radzenie sobie z dyskryminowaniem w miejscu pracy. Ilość osób uczestniczących - 10. Wymiar doradztwa - 25 godzin zegarowych na 1 osobę, łącznie 250 godzin zegarowych. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do: 1. Zgodnego z harmonogramem doradztwa, punktualnego zaczynania i kończenia doradztwa. 2. Prowadzenia dokumentacji przeprowadzonego doradztwa, w tym: a) każdorazowo po odbytym doradztwie podpisywanie kart doradczych, poświadczających przeprowadzenie doradztwa, b) każdorazowo po przeprowadzonym doradztwie przekazywanie osobie objętej doradztwem do podpisu karty doradczej poświadczającej skorzystanie z doradztwa, c) w przypadku niezgłoszenia się osoby objętej doradztwem na doradztwo niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie pracowników projektu Tacy sami - Aktywizacja społeczno - zawodowa osób niepełnosprawnych. 3. Przygotowania we własnym zakresie niezbędnych materiałów dydaktycznych, o ile takowe będą przewidziane w ofercie Wykonawcy. 4. Oznaczenie materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL, o ile takowe będą przewidziane w ofercie Wykonawcy. 5. Dopilnowania wypełnienia innych dokumentów wymaganych procedurą obsługi doradztwa w projekcie Tacy sami - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób niepełnosprawnych, m.in. NSRO. 6. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram w termie min. 7 dni przed dniem rozpoczęcia doradztwa. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić doradztwo w miejscu wskazanym przez zamawiającego w umowie. 9. Doradztwo będzie wykonywał certyfikowany Trener Pracy - Coach, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu tego zawodu oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, które skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia (Trenerów Pracy-Coach) wyżej opisanych kwalifikacji i doświadczenia w terminie 7 dni od zawarcia umowy. 10. Wykonawca będący osobą fizyczną osobiście wykonującą przedmiot zamówienia, w przypadku równoczesnego udziału w innych projektach finansowanych w ramach PKOL, jak również w ramach innych programów NSRO będzie zobowiązany do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów w które jest zaangażowany, oraz przedłożyć Zamawiającemu ww. ewidencję w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy Tytuł projektu: Tacy sami - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób niepełnosprawnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wektor Consulting s.c. Mariusz Lipiński, Wiktor Cichoń., ul. Sienkiewicza 1, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17220,00
Oferta z najniższą ceną: 9750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20962,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Zakup i dostawa elementów betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu".
- ,,Adaptacja miasta do zmian klimatu poprzez działania związane z zapobieganiem podtopieniom i zalaniom na terenie Miasta Tarnobrzega" - dokumentacja projektowo - kosztorysowa.
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
- Zakup betonu i mieszanek betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim - 2 zadania.
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez psychologa na rzecz uczestników/uczestniczek projektu
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VI - Doradztwo zawodowe
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części)
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Usługi doradztwa zawodowego w ramach projektu o numerze FELD.08.11-IZ.00-0006/24 pn. "Bon szkoleniowy szansą na rozwój osobisty"
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.