Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Czarnków: PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE W SIEDZIBIE POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W CZARNKOWIE, W FILII PUP W WIELENIU I W FILII PUP W TRZCIANCE
Numer ogłoszenia: 361806 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie , ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2553716, faks 067 2553718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupczarnkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE W SIEDZIBIE POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W CZARNKOWIE, W FILII PUP W WIELENIU I W FILII PUP W TRZCIANCE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-budowlane w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Czarnkowie, w Filii PUP w Wieleniu i w Filii PUP w Trzciance. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, - program funkcjonalno-użytkowy dla zamówienia częściowego nr 3 - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. Zamówienie przedmiotowe realizowane będzie w częściach opisanych w pkt IV SIWZ. Zamówienie częściowe nr 1: prace remontowo - budowlane w siedzibie PUP w Czarnkowie, przy ul. Przemysłowej 2a, 64- 700 Czarnków, Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42 , 64-980 Trzcianka i Filii PUP w Wieleniu, przy ul. Międzyleskiej 4,64-730 Wieleń. Zamówienie częściowe nr 2: przedmiotem zamówienia jest dostawa torów jezdnych oraz regałów, montaż regałów w składnicy akt w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków, sprawowanie serwisu gwarancyjnego. Zamówienie częściowe nr 3: dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków oraz w Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42, 64-780 Trzcianka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniającyh, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (do wartości 50 % wartości zamówienia podstawowego). Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszczerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnienie zostaną środki finansowe na ten cel.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.43.21.11-5, 45.42.11.31-1, 45.31.12.00-2, 45.43.10.00-7, 39.13.11.00-0, 45.45.30.00-7, 39.13.24.00-0, 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie zamówienia częściowego nr 1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz na podstawie załącznika nr 7 do SIWZ, w którym wykonawca wykaże wykonanie minimum trzech robót budowlanych polegających na wybudowaniu, przebudowie budynku lub remoncie pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w zakresie zamówienia częściowego nr 2 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz na podstawie załącznika nr 7 do SIWZ, w którym wykonawca wykaże wykonanie minimum pięciu dostaw polegających na dostawie i montażu regałów przejezdnych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każdej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; w zakresie zamówienia częściowego nr 3 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz na podstawie załącznika nr 7 do SIWZ, w którym wykonawca wykaże wykonanie minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie i montażu urządzeń klimatyzacyjnych o wartości nie mniejszej niż wartość 50.000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót na dane zamówienie częściowe - załącznik nr 2 do SIWZ, - aranżację rozmieszczenia regałów przesuwnych w odniesieniu do zamówienia częściowego nr 2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupczarnkow.pl i http://pup.czarnkow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a,64 - 700 Czarnków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a,64 - 700 Czarnków -sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: prace remontowo - budowlane w siedzibie PUP w Czarnkowie, przy ul. Przemysłowej 2a, 64- 700 Czarnków, Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42 , 64-980 Trzcianka i Filii PUP w Wieleniu, przy ul. Międzyleskiej 4, 64-730 Wieleń..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prace remontowo - budowlane w siedzibie PUP w Czarnkowie, przy ul. Przemysłowej 2a, 64- 700 Czarnków, Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42 , 64-980 Trzcianka i Filii PUP w Wieleniu, przy ul. Międzyleskiej 4, 64-730 Wieleń. Opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ oraz przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.43.21.11-5, 45.42.11.31-1, 45.31.12.00-2, 45.43.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa torów jezdnych oraz regałów, montaż regałów w składnicy akt w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków, sprawowanie serwisu gwarancyjnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa torów jezdnych oraz regałów, montaż regałów w składnicy akt w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków, sprawowanie serwisu gwarancyjnego. Opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 45.45.30.00-7, 39.13.24.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków oraz w Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42, 64-780 Trzcianka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków oraz w Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42, 64-780 Trzcianka. Opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie
- WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH NA ENERGOOSZCZĘDNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W CZARNKOWIE
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.