Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Lublin: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach wskazanych w budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz wykonywanie czynności porządkowych na terenie przylegającym do budynku Prokuratury Rejonowej w Łukowie
Numer ogłoszenia: 361944 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, ul. Okopowa 2A, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5288181, faks 081 534 97 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach wskazanych w budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz wykonywanie czynności porządkowych na terenie przylegającym do budynku Prokuratury Rejonowej w Łukowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres usługi wchodzą: -codzienne sprzątanie powierzchni poziomych/podłogi, posadzki/ w pomieszczeniach biurowych, gospodarczych sanitarnych na korytarzach i klatkach schodowych oraz w windach z zastosowaniem techniki odpowiedniej dla danego rodzaju sprzątanego podłoża/ mycie, odkurzanie, nabłyszczanie/ -codzienne sprzątanie , mycie i desynfekcja zainstalowanych w sanitariatach pisuarów, misek klozetowych, umywalek, luster oraz powierzchni pionowych /ścian i kabin/ - codzienne wycieranie kurzu z biurek, szaf, regałów, stolików, krzeseł i foteli, parapetów i kaloryferów -codzienne czyszczenie drzwi wejściowych i wewnętrznych - codzienne czyszczenie balustrad oraz mycie i dezynfekcja klamen i poręczy -codzienne usuwanie wszelkich miejscowych zabrudzeń oraz wykonywanie innych drobnych czynności związanych z utrzymaniem czystości - czterokrotnie w ciągu roku mycie powierzchni okien w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego -czyszczenie /pranie/ powierzchni tapicerowanych mebli każdorazowo na zlecenie Zamawiającego -czyszczenie /pranie/ powierzchni wykładzin dywanowych każdorazowo na zlecenie Zamawiającego -czynności porządkowe na terenie przylegającym do budynku Prokuratury Rejonowej w łukowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wskazane pomieszczenia budynku Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Okopowej 2a
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUCKI WITOLD OCHRONA OSÓB I MIENIA PATRON
jakie przetargi wygrała firma
TUCKI WITOLD OCHRONA OSÓB I MIENIA PATRON
- Ochrona Osób i Mienia Patron, ul Inżynierska 8, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11,69
Oferta z najniższą ceną: 11,69 / Oferta z najwyższą ceną: 23,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Teren przyległy do budynku Prokuratury Rejonowej w Łukowie, przy Al. Piłsudskiego 28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUH Perfekt, ul. Inżynierska 5, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16,30
Oferta z najniższą ceną: 16,30 / Oferta z najwyższą ceną: 23,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Do przeprowadzenia postępowania wybrano tryb zapytania o cenę, sprzątanie jest usługą powszechnie dostępną, o ustalonych standardach jakościowych/usługi sprzątania są typowe wszędzie na rynku, można je nabyć od wielu podmiotów bez względu na czas i miejscowość. Wartość zamówienia jest mniejsza niż określone w przepisach na podst. Art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Zapytanie o cenę jest najprostszym, konkurencyjnym trybem udzielenia zamówienia publicznego, którego zaletą jest szybkość postępowania. Liczba zaproszonych wykonawców do złożenia ofert tj.5 zapewnia konkurencję oraz możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Postępowanie nr 123/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup i dostawę szafek BHP dla pracowników Szpitala."
- Dostawa prenumeraty czasopism polskich na rok 2025 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew oraz budynku CUW-u.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOŁOBRZEGU
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocławia
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Sprzątanie obiektów Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.