Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-14
Gliwice: Przetarg na chemikalia
Numer ogłoszenia: 36195 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach , ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2701801, faks 32 2701934.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na chemikalia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Biel tytanowa w ilości do 1 000 kg, Część 2: Dekstryna w ilości do 600 kg, Część 3: Krzemian cyrkonu mączka w ilości do 8 000 kg, Część 4: Kwas borowy techniczny w ilości do 600 kg, Część 5: Kwas ortofosforowy w ilości do 2 000 kg, Część 6: Mączka kwarcytowa w ilości do 100 000 kg, Część 7: Polifos w ilości do 3 800 kg, Część 8: Proszek krzemu w ilości do 3 000 kg, Część 9: Sizol w ilości do 4 800 kg, Część 10: Tlenek chromu techniczny w ilości do 4 000 kg, Część 11: Talk fiński techniczny w ilości do 3 000 kg, Część 12: Trójpolifosforan sodu w ilości do 3 100 kg, Część 13: Węglan sodu w ilości do 1 500 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3, 15.32.00.00-0, 24.31.56.00-1, 24.31.10.00-7, 24.31.10.00-7, 14.32.00.00-0, 24.31.50.00-5, 24.31.14.00-1, 24.31.50.00-5, 24.21.21.00-4, 14.32.00.00-0, 24.31.32.00-3, 24.31.33.10-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny potwierdzony dołączeniem: - specyfikacji technicznej potwierdzającej parametry techniczno-jakościowe gwarantowane przez producenta surowca tj. dokument potwierdzający wymagane opisem przedmiotu zamówienia parametry, - karty charakterystyki /wg wymagań Reach, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Nr 1907/2008 z dnia 18 grudnia 2006 roku w sprawie rejestracji oceny udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów, Dziennik Urzędowy UE L z dnia 29 maja 2007 roku wraz z późn.zam./.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Parafowanego wzoru umowy b) Wykazu podwykonawców oraz zakres wykonywanych przez nich prac /jeżeli występują/, c) Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością lub wypełniona ankieta oceny systemu jakości
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) wydłużenia terminu określonego w § 2 ust.1 w sytuacjach nie zrealizowania pełnego zakresu dostaw określonych w § 1 ust.1 /ilości/. b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icimb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Materiałów Ogniotrwałych, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, pok. 239.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Oddział Materiałów Ogniotrwałych, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, pok. 127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Biel tytanowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biel tytanowa w ilości do 1 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dekstryna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dekstryna w ilości do 600 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Krzemian cyrkonu mączka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzemian cyrkonu mączka w ilości do 8 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.56.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kwas borowy techniczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwas borowy techniczny w ilości do 600 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kwas ortofosforowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kwas ortofosforowy w ilości do 2 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mączka kwarcytowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mączka kwarcytowa w ilości do 100 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.32.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Polifos.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polifos w ilości do 3 800 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Proszek krzemu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek krzemu w ilości do 3 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.14.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sizol.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sizol w ilości do 4 800 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Tlenek chromu techniczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlenek chromu techniczny w ilości do 4 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.21.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Talk fiński techniczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Talk fiński techniczny w ilości do 3 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.32.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Trójpolifosforan sodu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trójpolifosforan sodu w ilości do 3 100 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.32.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Węglan sodu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Węglan sodu w ilości do 1 500 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.33.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- DEA OZPA 272.03.2025 DOSTAWA WZORCÓW CHROMATOGRAFICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Dostawa soków i napojów bezalkoholowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2025.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 102 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o
więcej: Piasek i glina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.