To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-18
Częstochowa: DOSTAWY PACZEK Z ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI CZĘŚĆ 2: Przygotowanie i dostawa paczek wiosennych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 36196 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20356 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 37 24 200, faks 34 37 24 250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY PACZEK Z ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI CZĘŚĆ 2: Przygotowanie i dostawa paczek wiosennych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa paczek wiosennych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ilości 310 sztuk. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, określający rodzaj i ilość zamawianego asortymentu wchodzącego w skład paczek wraz z wymaganą gramaturą poszczególnych produktów określa formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Dostarczane w ramach paczek produkty nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych nazwą (logo) producenta, kodem kreskowym oraz terminem przydatności do spożycia. 4.Gramatura oferowanych artykułów spożywczych nie może być mniejsza od gramatury określonej w załączniku nr 2 do SIWZ. 5.Terminy przydatności do spożycia poszczególnych artykułów w dniu dostawy nie mogą być krótsze, niż terminy podane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 6.W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z wymogami SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców do przedłożenia próbek oferowanych produktów spożywczych. Próbki muszą znajdować się w opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. W przypadku stwierdzenia, że któryś z oferowanych produktów nie spełnia wymagań SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako ofertę, której treść nie odpowiada treści SIWZ. Po zakończonym postępowaniu przetargowym przedłożone na wezwanie próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich wniosek, z wyłączeniem Wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą. 7.Zamawiający w przypadku czekolady bądź wyrobów czekoladowych wchodzących w skład paczek, nie dopuszcza produktów czekoladopodobnych. Przez produkt czekoladopodobny Zamawiający rozumie produkt cukierniczy, podobny w wyglądzie i smaku do czekolady, w którym tłuszcz kakaowy zastąpiono tłuszczem innych roślin. 8.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko, gwarantując przy tym nienaruszalność zawartości paczek do chwili odbioru dostawy przez Zamawiającego oraz zapewni odpowiednią liczbę osób do rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia, bezpośrednio do miejsc składowania paczek, wskazanych przez Zamawiającego. 9.Miejscem dostawy paczek będzie odpowiednio: 1)ul. Staszica 10, 42-200 Częstochowa - 160 sztuk paczek; 2)ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, 42-217 Częstochowa - 150 sztuk paczek. 10.Artykuły spożywcze wchodzące w skład dostarczanych paczek winny być pakowane w następujący sposób: 1)artykuły duże i ciężkie (pakowane fabrycznie w słoiki lub puszki, itp.), które mogą ulec stłuczeniu - w torbie polipropylenowej dopuszczonej przez przepisy do kontaktów z żywnością; 2)pozostałe artykuły - w reklamówce polietylenowej; Wszystkie użyte przez Wykonawcę opakowania winny posiadać akcent świąteczny nawiązujący do Świąt Wielkanocnych. 11.Koszt toreb polipropylenowych oraz reklamówek został ujęty w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) i należy go uwzględnić przy ustalaniu ceny ofertowej. 12.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu. 13.W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej braków, obniżonej wartości lub jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w czasie nie przekraczającym 24 godzin od pierwotnego terminu odbioru dostawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.30.00 - Produkty suszone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Przygotowanie i dostawa paczek wiosennych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KRA-BIN" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"KRA-BIN" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- KRA-BIN Sp. z o.o., ul. Długosza 99, 42-100 Kłobuck, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68867,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71523,20
Oferta z najniższą ceną: 71523,20 / Oferta z najwyższą ceną: 78581,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, kompletnie zabudowanego ambulansu typu C na potrzeby SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie
- Przebudowa zaplecza sanitarnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 przy ul. Jerzego Kukuczki 30 w Częstochowie.
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie.
- Wykonanie pomiaru ruchu drogowego dla miasta Częstochowy wraz z przetworzeniem wyników
- Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Ułańskiej 5/7 w Częstochowie
- Budowa boiska do koszykówki w dzielnicy Parkitka na tyłach budynku przy ul. Łódzkiej 33 w Częstochowie - BO.
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.