eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolskiwykonanie i dostawę materiałów promocyjnych Powiatu Ostrowskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Ostrów Wielkopolski: wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych Powiatu Ostrowskiego.
Numer ogłoszenia: 361 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226103 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7378400, faks 62 7378433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych Powiatu Ostrowskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zestaw pióro kulkowe i długopis - 100 szt. Długopis metalowy z niebieskim wkładem w zestawie z piórem kulkowym z niebieskim wkładem. Zestaw zapakowany w metalowe pudełko. Nadruk: www.powiat-ostrowski.pl w kolorze białym na korpusie długopisu i pióra w jednej linii o wymiarze 4,5 cm. Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. Zestaw długopis i ołówek - 100 szt. Komplet długopis i ołówek: przyciskany długopis z niebieskim wkładem i mechaniczny ołówek, w dobranym kolorystycznie pudełku z tworzywa. Nadruk: www.powiat-ostrowski.pl w kolorze białym na korpusie długopisu i ołówka w jednej linii o wymiarze 4,5 cm. Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia fotografii oferowanego materiału promocyjnego.; Torba bawełniana na zakupy z krótkim uchwytem - 500 szt. Torba bawełniana na zakupy z krótkim uchwytem. Wymiar 38 x 42 cm. Materiał: bawełna. Kolor granatowy. Znakowanie 290 x 290 mm. Nadruk: logo powiatu w kolorze białym. Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia fotografii oferowanego materiału promocyjnego.; Kubek poj. 300 ml lub podobny - 200 szt. Kubek porcelanowy poj. 300 ml kształt beczkowaty lub podobny. Wysokość 84 mm, średnica u góry od 85 do 94 mm u dołu od 79 do 89 mm. Kolor granatowy na zewnątrz, kolor biały wewnątrz. Nadruk: logo powiatu w kolorze białym. Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. Filiżanki do kawy z talerzykiem (dwupak) 100 szt. Filiżanki porcelanowe. Kolor: biały zewnątrz i wewnątrz. Pojemność 250ml lub podobne. Wysokość 68mm. Średnica u góry/dołu 94/47mm. Technika druku kalka ceram. Nadruk: logo powiatu na filiżankach oraz na środku talerzyka w kolorze granatowym. Zapakowane w pudełko kartonowe. Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. Kubek izotermiczny metalowy 100 szt. Kubek izotermiczny metalowy o poj. 210 ml - 300ml. Wymiary 125x? 70mm lub podobnych. Materiał: stal nierdzewna, tworzywo. Kolor granatowy Znakowanie: GD (24x35 mm) GR(24x60 mm). Nadruk: logo powiatu w kolorze białym. Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia fotografii oferowanego materiału promocyjnego; Portfel w pudełku - 50 szt. Portfel skórzany w pudełku - unisex. Kolor czarny. Materiał: skóra. Wymiary ok. 125x100 mm. Znakowanie: T, MD (35x65mm). Rozkładany trójstronicowy z przegródkami na dokumenty. Nadruk: logo powiatu - tłoczone lub wyciskane.. Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia fotografii oferowanego materiału promocyjnego; Okolicznościowa teczka introligatorska - 100 szt. Format A4 (31x22 cm), tektura lita: 1,5 mm, okleina: dwukolorowa niebieska z efektem posrebrzenia. Strona zewnętrzna: herb i napisy tłoczone na gorąco folią srebrną. Strona wewnętrzna lewa: papier offset 120 g/m2. Strona wewnętrzna prawa: papier offset 120 g/m2 oraz zakładka podtrzymująca dokument. Nadruk: herb powiatu z napisem: -Starosta Ostrowski Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia fotografii oferowanego materiału promocyjnego.; Organizer - 100 szt. teczka na dokumenty A4 z klipem i notatnikiem. Zamykana na zamek błyskawiczny. Wymiary 26x3,5x34,5 cm. Materiał: Microfibre /PVC. Znakowanie: 180x100mm. Nadruk: logo powiatu - tłoczone lub wyciskane Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia fotografii oferowanego materiału promocyjnego. ; Parasol składany - parasol mini - 100 szt. Poszycie 190T polyester długość po złożeniu 24 cm, aluminiowe szyny z segmentami z włókna szklanego, aluminiowy stelaż, tylko 172 g, 3x składana, aluminiowa laska. Wymiar ? 98 cm. Materiał: 172 g Aluminium/ włókno szklane/ 190T poliester. Znakowanie: 15x15 cm Kolor: granatowy. Logo powiatu w kolorze białym. Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia fotografii oferowanego materiału promocyjnego. ; Elegancki piórnik - etui na długopisy wykonany z wysokiej jakości skóry ekologicznej Elegancki piórnik - etui na długopisy wykonany z wysokiej jakości skóry ekologicznej. W środku natomiast elegancki wizualnie i miły w dotyku zamsz. Zamykany na zamek błyskawiczny. Wymiary: długość: 16 cm. Długość po otwarciu (z klapką): 26 cm, szerokość: 5,5 cm. Kolor granatowy Znakowanie 35x25 lub 40 x 25 mm Nadruk: Logo powiatu w kolorze białym Projekt przed realizacją powinien uzyskać akceptację Zamawiającego W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia fotografii oferowanego materiału promocyjnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pióra, długopisy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUH ELWIRA, Szara 14, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1413,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2104,53

  • Oferta z najniższą ceną: 2104,53 / Oferta z najwyższą ceną: 4935,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Torba bawełniana na zakupy z krótkim uchwytem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUH ELWIRA, Szara 14, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2636,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 953,25

  • Oferta z najniższą ceną: 953,25 / Oferta z najwyższą ceną: 3179,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kubki, filiżanki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja C4 sp. z o.o., Gdańska 25c / 2, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4855,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4378,80

  • Oferta z najniższą ceną: 4378,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4773,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Organizer

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno - Usługowo - Handlowa JAN - POL BIS, Sikorskiego 34a, Częstochowa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1591,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2952,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4803,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.