To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362009 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Pleszew: Zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na administracyjną w budynku administracyjnym, przebudowa dwóch budynków administracyjnych oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe wraz z przebudową budynku gospodarczo-garażowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324524-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 337215-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Taczanów, krajowy numer identyfikacyjny
25051894400000, ul.
Taczanów Drugi
43,
63300
Pleszew, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 419 347, faks
627 419 375, e-mail
taczanow@poznan.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.taczanow.poznanlasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na administracyjną w budynku administracyjnym, przebudowa dwóch budynków administracyjnych oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe wraz z przebudową budynku gospodarczo-garażowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje w szczególności: - Dostosowanie budynku administracyjnego i przylegającego do niego budynku mieszkalnego do aktualizowanych potrzeb biurowo-administracyjnych oraz połączenie użytkowe ich ze sobą na poziomie piętra. - Dostosowanie pomieszczeń w obu częściach budynku do wymogów stawianym budynkom użyteczności publicznej. - Umożliwienie obsługi administracyjnej osób niepełnosprawnych w obiekcie na poziomie parteru. - Wykonanie termomodernizacji budynku , polegającej na dostosowaniu go do wymogów w audycie energetycznym, docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów, wymiana stolarki otworowej zewnętrznej z parapetami. - Remont instalacji centralnego ogrzewania z przeniesieniem kotłowni olejowej do budynku gospodarczego oraz montaż wentylacji mechanicznej z rekuperacją w wybranych pomieszczeniach budynku. - Wykorzystanie istniejącego poddasza nieużytkowego na magazynowe cele użytkowe z wykonaniem wewnętrznej klatki schodowej w budynku gospodarczym. - Wykonanie węzła sanitarnego oraz kotłowni zasilanej olejem opałowym w wydzielonym pomieszczeniach budynku gospodarczego. - Wykonanie docieplenia budynku gospodarczego, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, wymiana wejść i wjazdów z drewnianych na stalowe oraz zamurowanie zbędnych otworów. - Wykonanie podbitki drewnianej połaci dachowej budynku gospodarczego, - Zagospodarowanie terenu: utwardzenie podjazdu budynku gospodarczego, nasadzenie drzew i krzewów, wykonanie ogrodzenia. Parametry techniczne budynków: o Powierzchnia zabudowy: 329,23 m2, o Powierzchnia całkowita: 646,29 m2, o Powierzchnia użytkowa 550,72 m2, o Powierzchnia całkowita 646,29 m2, o Kubatura 2055,76 m3, o Wysokość max. 7,88 m. Parametry techniczne budynku gospodarczego: o Powierzchnia zabudowy: 152,46 m2, o Powierzchnia całkowita: 282,18 m2, o Powierzchnia użytkowa: 179,00 m2, o Kubatura: 664,27 m3, o Wysokość: 6,44 m.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45450000-5,
45332300-6,
45332400-7,
45331100-7,
53331210-1,
45315000-8,
45310000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1502650.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1804522.66 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w gminie Pleszew
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.