eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Grudziądz: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
Numer ogłoszenia: 36201 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Ośrodek Szkolenia Kierowców , ul. gen. Józefa Bema 2, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4582700, 4582814, 4582793, faks 056 4582729.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów samochodowych (ciężarowych, dostawczych i mikrobusów oraz osobowych) Przedmiot zamówienia pod względem asortymentu, ilości zawiera załącznik nr 2, 3, 4 do SIWZ - Formularz cenowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres dostaw będzie realizowana na podstawie faktury z okresem płatności do 30 dni od jej dostarczenia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), 2. wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2, 3, 4 do niniejszej SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty [zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U.04.33.289 z dnia 2 marca 2004r.)], 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczenia Społecznego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), 6. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej), 7. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy, stanowiący (załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO LUB NA WYŻEJ WYMIENIONEJ STRONIE INTERNETOWEJ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO, SZTAB, KANCELARIA JAWNA pok. 227.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - SAMOCHODY CIĘŻAROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TYPY POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH, ASORTYMENT DLA POSZCZEGÓLNYCH TYPÓW ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - SAMOCHODY DOSTAWCZE I MIKROBUSY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TYPY POJAZDÓW DOSTAWCZYCH I MIKROBUSÓW, ASORTYMENT DLA POSZCZEGÓLNYCH TYPÓW ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - SAMOCHODY OSOBOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TYPY POJAZDÓW OSOBOWYCH, ASORTYMENT DLA POSZCZEGÓLNYCH TYPÓW ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.