eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa wywozu odpadów medycznych i komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Białystok: Usługa wywozu odpadów medycznych i komunalnych
Numer ogłoszenia: 362037 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów medycznych i komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - usługa odbioru i transportu do miejsca utylizacji odpadów oraz utylizacja odpadów medycznych niebezpiecznych o kodach 18 01, w tym 18 01 02 i 18 01 03, z siedziby RCKiK w Białymstoku. Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi rocznie ok. 12 000 kg. Zadanie 2 - usługa odbioru, transportu i przekazania na wysypisko komunalne odpadów stałych komunalnych o kodzie 20 03 01 z posesji RCKiK w Białymstoku oraz użyczenie dwóch pojemników na odpady o pojemności ok. 1 m3 wstawionych nieodpłatnie na czas trwania umowy. Przewidywana ilość odpadów komunalnych wynosi rocznie ok. 240 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.440,00 zł: odpowiednio: zadanie nr 1 - 4.000,00 zł, zadanie nr 2 - 440,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają zezwolenie na odbiór i transport odpadów medycznych do miejsca utylizacji, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - (dot. zadania nr 1) *, 4) posiadają zezwolenie na utylizację odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) (dot. zadania nr 1), 5) posiadają zezwolenie na odbiór i transport odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - wymaganie (dot. zadania nr 2) **, 6) zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. * w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów medycznych do innego podmiotu utylizującego (podwykonawcy), wymagana jest aktualna umowa zawarta na okoliczność utylizacji, lub inny dokument potwierdzający tę możliwość, ** w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów komunalnych na wysypisko komunalne (podwykonawcy), wymagana jest aktualna umowa zawarta na okoliczność składowania, lub inny dokument potwierdzający tę możliwość. 2. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) zobowiążą się do nieodpłatnego użyczenia dwóch pojemników na odpady komunalne o pojemności ok. 1 m3 wstawionych na czas trwania umowy - wymaganie dot. zadania nr 2, 2) zaakceptują 30 - dniowy termin płatności, licząc od dnia wystawienia faktury, 3) zadeklarują proponowane terminy odbioru odpadów, lub zaproponują własne, 4) zadeklarują stałość cen przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z możliwością podwyższenia ceny po tym okresie o aktualnie ogłoszony wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, lub o udokumentowany wzrost cen utylizacji odpadów medycznych lub składowania odpadów komunalnych na wysypisku komunalnym, Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że spełnia warunki określone w pkt I. 1. a. Warunki określone w pkt I. 1. b i c, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie - sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt I. 2 każdy Wykonawca musi spełnić z osobna. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1) oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zezwolenie na odbiór i transport odpadów medycznych do miejsca utylizacji, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - wymaganie (dot. zadania nr 1), 4) zezwolenie na utylizację odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 (dot. zadania nr 1) *, 5) aktualną umowę zawartą na okoliczność utylizacji, lub inny dokument stwierdzający tę możliwość, w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów medycznych do innego podmiotu utylizującego (podwykonawcy). Umowa winna obejmować cały okres realizacji zamówienia. W przeciwnym wypadku Wykonawca załącza zobowiązanie do zawarcia w/w umowy na okres obejmujący realizację zamówienia - wymaganie dot. zadania nr 1, 6) zezwolenie na odbiór i transport odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - wymaganie dot. zadania nr 2**, 7) aktualną umowę zawartą na okoliczność składowania odpadów na wysypisku komunalnym, lub inny dokument stwierdzający tę możliwość, w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów komunalnych. Umowa winna obejmować cały okres realizacji zamówienia. W przeciwnym wypadku Wykonawca załącza zobowiązanie do zawarcia w/w umowy na okres obejmujący realizację zamówienia - wymaganie dot. zadania nr 2, 8) potwierdzenie wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1) zobowiązanie do nieodpłatnego użyczenia dwóch pojemników na odpady komunalne o pojemności ok. 1 m3 wstawionych na czas trwania umowy wymaganie dot. zadania nr 2), 2) oświadczenie o stałości cen przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z możliwością podwyższenia ceny po tym okresie o aktualnie ogłoszony wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych lub o udokumentowany wzrost cen odbioru i utylizacji odpadów medycznych lub odbioru i składowania odpadów komunalnych, 3) oświadczenie o akceptacji 30-dniowego terminu płatności, 4) oświadczenie o dotrzymaniu proponowanych terminów odbiorów lub zaproponują własne z zachowaniem zasady nie częściej niż co 3 dni robocze w godz. porannych lub popołudniowych (w czasie godzin pracy Zamawiającego). OŚWIADCZENIA ZAWARTE W FORMULARZU OFERTOWYM NIE WYMAGAJĄ SKŁADANIA ODRĘBNYCH OŚWIADCZEŃ. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dokumentu opisanego w pkt b) odpowiednio 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.01.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa odbioru i transportu do miejsca utylizacji odpadów oraz utylizacja odpadów medycznych niebezpiecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa odbioru i transportu do miejsca utylizacji odpadów oraz utylizacja odpadów medycznych niebezpiecznych o kodach 18 01, w tym 18 01 02 i 18 01 03, z siedziby RCKiK w Białymstoku. Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi rocznie ok. 12 000 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa odbioru, transportu i przekazania na wysypisko komunalne odpadów stałych komunalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa odbioru, transportu i przekazania na wysypisko komunalne odpadów stałych komunalnych o kodzie 20 03 01 z posesji RCKiK w Białymstoku oraz użyczenie dwóch pojemników na odpady o pojemności ok. 1 m3 wstawionych nieodpłatnie na czas trwania umowy. Przewidywana ilość odpadów komunalnych wynosi rocznie ok. 240 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.