To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-16
Katowice: Usługa organizacji wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej
Numer ogłoszenia: 362141 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315321 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej. W ramach usługi Wykonawca będzie zobowiązany do obsługi dwudniowego wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej, które odbędzie się w Opolu w dniach od 6 do 7 grudnia 2010 r. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Zapewnienia noclegu z 6 na 7 grudnia 2010 r. wraz ze śniadaniem w Opolu dla 15 osób w tym: - dla 10 osób w pokojach dwuosobowych z własną łazienką (5 pokoi), - dla 5 osób w pokojach jednoosobowych z własną łazienką (5 pokoi), w hotelu spełniającym wymagania nie mniejsze niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii ** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169). Hotel musi być położony w promieniu 5 km od Dworca PKP w Opolu. 2. Zapewnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej na pierwszy dzień spotkania w godzinach od 13 do 19 bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Sala musi pomieścić 30 osób i zapewnić warunki do podania poczęstunku w trakcie przerwy kawowej. Sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia do notebooka, flipchart oraz w odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla uczestników spotkania (krzesła, stoły dla 30 osób). Na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy podane godziny udostępnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej mogą ulec przesunięciu. 3. Zapewnienia busa wraz z kierowcą na wizytę studyjną w drugim dniu spotkania. Liczba miejsc pasażerskich nie mniej niż 25 plus kierowca, rok produkcji busa nie wcześniej niż 2005 r. W ramach usługi bus pokona trasę nie dłuższą niż 150 kilometrów. Bus pozostanie w dyspozycji Zamawiającego w godzinach od 8.30 do 16.30. Na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy podane godziny mogą ulec przesunięciu. 4. Zapewnienia miejsca przechowania i zabezpieczenia bagażu uczestników wyjazdu w drugim dniu od momentu zwolnienia pokoju w hotelu do chwili wyjazdu. Pora zwolnienia pokoju w hotelu zależna będzie od godziny zakończenia doby hotelowej. 5. Świadczenia usług związanych z wyżywieniem uczestników spotkań wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 6. Zapewnienia wyżywienia podczas spotkania w Opolu, zgodnie z menu podanym w siwz. 7. Co najmniej na 3 dni kalendarzowe przed realizacją zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik do wzoru umowy, pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: a. wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i wspólnotowego; b. terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy; c. pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym oraz informowania o wynikłych problemach - kontakt telefoniczny lub mailowy, wyznaczenie osoby do kontaktów z Zamawiającym; d. do udzielenia każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, pełnej informacji na temat stanu realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający wskaże w dniu zawarcia umowy osobę upoważnioną do akceptacji opisu sposobu realizacji przedmiotu zamówienia i potwierdzenia jego prawidłowej realizacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.60.00 - Usługi zarządzania podróżą 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doradztwa Biznesowego PROMO Łukasz Aszyk, Graniczna 5/3, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10710,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8587,38
Oferta z najniższą ceną: 8587,38 / Oferta z najwyższą ceną: 15189,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 12 w Katowicach
- WYKONANIE ROCZNEGO PRZEGLĄDU I KONSERWACJI ORAZ OBSŁUGA SERWISOWA DWÓCH CHROMATOGRAFÓW CIECZOWYCH SPRZĘŻONYCH ZE SPEKTROMETREM MAS LC-MS/MS 6460
- Usługi cateringowe wraz z wynajmem sali na potrzeby 6 spotkań
- "Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarządzania projektami w oparciu o funkcjonalności oprogramowania MS Project"
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu dwóch krajowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli gmin województwa kuj.-pom. oraz przedstawicieli Zamawiającego
- obsługa gastronomiczna spotkania networkingowego po konferencji SRC2025 w Krakowie wraz z najmem sali bankietowej dla projektu NAWA UNIVERSEH Plus! - DE-dzp.272-230/25
- Toruń 2025 - wyjazd rekreacyjny dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.