Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Katowice: zakup wraz z dostawą składników mundurowych oraz szycie umundurowania dla funkcjonariuszy celnych
Numer ogłoszenia: 36214 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, fax 032 3587204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą składników mundurowych oraz szycie umundurowania dla funkcjonariuszy celnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Dostawa gotowych składników umundurowania wg wzoru określonego w Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 kwietnia 2006 w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych - Dz.U. nr 77 poz.543 z 09.05.2006) Nazwa sortu mundurowego Jednostka miary Ilość sortów Kurtka całoroczna szt. 279 Czapka służbowa szt. 52 Czapka służbowa z 1 galonem szt. 86 Czapka służbowa z 2 galonami szt. 13 Kapelusik szt. 53 Kapelusik z 1 galonem szt. 71 Kapelusik z 2 galonami szt. 4 Sweter typu polar szt. 279 Krawat szt. 152 Krawatka szt. 128 Półbuty par 151 Szal polarowy szt. 279 Rękawiczki zimowe par 279 Pasek do spodni szt. 234 Koszula miętowa z długim rękawem męska szt. 236 Koszula miętowa z długim rękawem damska szt. 211 Koszula miętowa z krótkim rękawem męska szt. 241 Koszula miętowa z krótkim rękawem damska szt. 215 Koszula biała z długim rękawem męska szt. 154 Koszula biała z długim rękawem damska szt. 125 Koszula biała z krótkim rękawem męska szt. 156 Koszula biała z krótkim rękawem damska szt. 125 Dystynkcje par 837 Emblemat szt. 837 Zadanie 2 - Szycie miarowe umundurowania wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Finansów z 20 kwietnia 2006 w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych - Dz.U nr 77 poz. 543 z 09.05.2006) Nazwa składnika mundurowego Jednostka miary Ilość Marynarka damska szt. 127 Spódnica szt. 174 Spodnie damskie szt. 80 Kamizelka szt. 127 Marynarka męska szt. 151 Spodnie szt. 304 Sznur galowy szt. 278 Dystynkcje par 278 Emblemat szt. 278
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.93.00.00 - Usługi krawieckie Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.30.00 - Usługi krawieckie Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.11.00.00 - Odzież branżowa Kod CPV wg słownika 2008: 18.11.00.00 - Odzież branżowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane są następujące dokumenty: 1) aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty. 2) podpisane oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) podmioty występujące wspólnie, oprócz wyżej wymienionych dokumentów winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty występujące wspólnie przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne winny doręczyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 7) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. 1.1, 1.3 i 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) w pkt 1.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1 a i c oraz 2.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt..2.1 b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. Wszystkie dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę (osoby) podpisującą ofertę. 5. Nie dostarczenie jakiegokolwiek oświadczenia / dokumentu wymienionego pkt. VI SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a tym samym odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8 - 10, II piętro, pok. 250..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8 - 10, II piętro, pok. 222.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa gotowych składników umundurowania wg wzoru określonego w Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 kwietnia 2006 w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych - Dz.U. nr 77 poz.543 z 09.05.2006).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa sortu mundurowego Jednostka miary Ilość sortów Kurtka całoroczna szt. 279 Czapka służbowa szt. 52 Czapka służbowa z 1 galonem szt. 86 Czapka służbowa z 2 galonami szt. 13 Kapelusik szt. 53 Kapelusik z 1 galonem szt. 71 Kapelusik z 2 galonami szt. 4 Sweter typu polar szt. 279 Krawat szt. 152 Krawatka szt. 128 Półbuty par 151 Szal polarowy szt. 279 Rękawiczki zimowe par 279 Pasek do spodni szt. 234 Koszula miętowa z długim rękawem męska szt. 236 Koszula miętowa z długim rękawem damska szt. 211 Koszula miętowa z krótkim rękawem męska szt. 241 Koszula miętowa z krótkim rękawem damska szt. 215 Koszula biała z długim rękawem męska szt. 154 Koszula biała z długim rękawem damska szt. 125 Koszula biała z krótkim rękawem męska szt. 156 Koszula biała z krótkim rękawem damska szt. 125 Dystynkcje par 837 Emblemat szt. 837 1. Zamawiający z chwilą podpisania umowy przekaże Wykonawcy imienny wykaz funkcjonariuszy wraz z podaniem miejsca pełnienia przez nich służby. Wykaz będzie stanowił załącznik do umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych składników mundurowych, nie więcej niż 20%. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany rozmiarów poszczególnych składników umundurowania, w przypadku nie dopasowania składnika do rozmiarów funkcjonariusza, a Wykonawca zobowiązuje się do wymiany składnika mundurowego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 4. Wykonawca zrealizuje zamówienie posługując się własnym materiałem niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia. Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę materiały muszą być pierwszej jakości, nie przeterminowane i zgodne z charakterystyką . 5. Wykonawca dostarczy gotowe, opisane (imię i nazwisko funkcjonariusza, nazwa jednostki organizacyjnej) składniki mundurowe do Magazynu Mundurowego Izby Celnej w Katowicach, adres: Chorzów, ul. Piekarska 1/3. 6. Dostawa gotowych składników mundurowych może następować partiami. 7. Składniki mundurowe muszą posiadać metkę na której został określony rozmiar składnika, skład surowcowy i sposób konserwacji . 8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad w terminie do 30 dni od dnia zgłoszenia reklamowanego składnika mundurowego. 9. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 12 m-cy od dnia jego dostawy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8, 18.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szycie miarowe umundurowania wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Finansów z 20 kwietnia 2006 w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych - Dz.U nr 77 poz. 543 z 09.05.2006).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa składnika mundurowego Jednostka miary Ilość Marynarka damska szt. 127 Spódnica szt. 174 Spodnie damskie szt. 80 Kamizelka szt. 127 Marynarka męska szt. 151 Spodnie szt. 304 Sznur galowy szt. 278 Dystynkcje par 278 Emblemat szt. 278 1. Wykonawca zrealizuje zadanie posługując się własnym materiałem, guzikami, dodatkami krawieckimi oraz innymi materiałami niezbędnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia. Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę materiały muszą być dobrej jakości, nie przeterminowane i zgodne z charakterystyką . 2. Wykonawca zobowiązuje się do pobrania miar oraz wykonania przymiarek, w komórkach organizacyjnych Zamawiającego: Izbie Celnej w Katowicach Urzędzie Celnym w Katowicach; Oddziale Celnym w Chorzowie; Oddziale Celnym w Tychach; Oddziale Celnym w Dąbrowie Górniczej z siedziba w Sławkowie ; Urzędzie Celny w Częstochowie; Oddziale Celnym w Częstochowie; Miejscu Wyznaczonym Karex w Częstochowie Oddziale Celnym Port Lotniczy w Katowicach - Pyrzowicach; Granicznym Referacie Zwalczania Przestępczości w Katowicach - Pyrzowicach; Urzędzie Celnym w Rybniku; Oddziale Celnym w Gliwicach; Oddziale Celnym w Bytomiu, Oddziale Celnym w Raciborzu; Urzędzie Celnym w Bielsku Białej; Oddziale Celnym w Czechowicach Dziedzicach; Oddziale Celnym w Żywcu; Oddziale Celnym w Cieszynie; Wydziale Intrastat w Cieszynie Uwaga: w niektórych komórkach organizacyjnych służba odbywa się w systemie zmianowym, co nie daje możliwości dokonania obmiaru i przymiarek w danym dniu wszystkich funkcjonariuszy, dla których przewidziano uszycie umundurowania. 3. Zamawiający z chwilą podpisania umowy przekaże Wykonawcy imienny wykaz funkcjonariuszy wraz z podaniem miejsca pełnienia przez nich służby. Wykaz będzie stanowił załącznik do umowy. 4. Zamawiający zobowiązuje się wyznaczyć osobę upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą (oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej). 5. Terminy obmiaru i przymiarek Wykonawca będzie uzgadniał droga faksową z Zamawiającym (osobą upoważniona w danej jednostce organizacyjnej) na bieżąco, z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 6. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń w celu pobrania miar i dokonania przymiarek . 7. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania uszytych mundurów funkcjonariuszom Zamawiającego, którzy potwierdzą ich odbiór własnoręcznym podpisem na druku (potwierdzenie odbioru), stanowiącym załącznik do faktury (wzór potwierdzenia będzie stanowił załącznik do umowy) 8. Za dzień wykonania danej usługi (uszycia 1 kompletu) uważa się datę odbioru przez funkcjonariusza kompletu munduru, co do którego nie wniesiono zastrzeżeń. 9. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min.12 m-cy od dnia jego ostatecznego odbioru. Gwarancja obejmuje usługę szycia oraz zastosowany przez Wykonawcę materiał niezbędny do wykonania usługi. 10. Wykonawca dokonuje odbioru reklamowanego składnika mundurowego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad w terminie do 30 dni od dnia zgłoszenia reklamowanego składnika mundurowego. 12. Wszelkie koszty związane z reklamacją obciążają Wykonawcę. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych składników mundurowych, nie więcej niż 20%..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.93.00.00-6, 18.11.50.00-8, 18.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- Dostawa sprzętu RTV
- Remont mieszkań VII/2025
- Dostawa papieru
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2025
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Gościeradów.
- Zakup zabezpieczeń i sprzętu przeciwko szkodom wyrządzanym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową
- Dostawa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. dostarczenie odzieży roboczej, medycznej i technicznej dla pracowników Zamawiającego - zamówienie nr 1
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.