Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Jasło: Wybór wykonawcy usługi ochrony fizycznej obiektów, zapewnienie stałej konserwacji i monitoringu systemu włamań w Oddziale ZUS w Jaśle i podległych Inspektoratach.
Numer ogłoszenia: 362168 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle , ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy usługi ochrony fizycznej obiektów, zapewnienie stałej konserwacji i monitoringu systemu włamań w Oddziale ZUS w Jaśle i podległych Inspektoratach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Oddziału ZUS w Jaśle: - Jasło ul. Rynek 18b w budynku A - 24 godz. na dobę oraz w budynkach Inspektoratów: - Dębica ul. Piłsudskiego 15 - 24 godz. na dobę - Brzozów ul. Witosa 11 - 9 godz. na dobę 6.30 - 15.30 ( w dni pracy Oddziału) - Sanok ul. Konarskiego 20 - 24 godz. na dobę II. Obsługa ochrony obiektów w formie monitoringu przeciwwłamaniowego: - Oddział ZUS w Jaśle ul. Kazimierza Wielkiego 15 - godz. 15.30-7.00 - Inspektorat ZUS w Brzozowie ul. Witosa 11 - godz. 15.30-7.00 oraz we wszystkie dni wolne od pracy - 24 godz. na dobę III. Konserwacja urządzeń: - Oddział ZUS w Jaśle przy ul. Kazimierza Wielkiego 15 - w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 5 - w Brzozowie przy ul. Witosa 11 - w Sanoku przy ul. Konarskiego 20.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.34.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń optycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655). 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) zezwalającą na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie województwa podkarpackiego. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , - aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) zezwalającej na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie województwa podkarpackiego. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia , która będzie wypełniała zadania nadzoru nad pracownikami ochrony fizycznej, sprawującymi ochronę w budynkach zamawiającego. b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 12 osobami posiadającymi aktualną licencję pracowników ochrony fizycznej minimum I stopnia , które będą wypełniały zadania bezpośredniej ochrony fizycznej w budynkach i pozostałych nieruchomościach zamawiającego c) dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, która będzie przeprowadzać konserwacje i naprawy elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia zainstalowanych w budynkach zamawiającego. d) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie polegające na bezpośredniej ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r Nr 75 poz.690 z póź. zmian.) e) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie polegające na konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r Nr 75 poz.690 z póź. zmian.) f) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie polegające na dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r Nr 75 poz.690 z póź. zmian.) Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualnej licencji pracownika ochrony fizycznej II stopnia dla osoby, która będzie wypełniała zadania nadzoru nad pracownikami ochrony fizycznej sprawującymi ochronę w budynkach zamawiającego. - wykazu osób( co najmniej 12 ) które będą wykonywały prace pracowników ochrony fizycznej w budynkach i pozostałych nieruchomościach zamawiającego wraz z aktualną licencją pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia , - aktualnej licencji pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia dla osoby przeprowadzającej konserwacje i naprawy elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia zainstalowanych w budynkach zamawiającego, - wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, polegających na bezpośredniej ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2005r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r Nr 75 poz. 690) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w.w usługi zostały wykonane należycie - wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, polegających na konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2005r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r Nr 75 poz. 690) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w.w usługi zostały wykonane należycie, - wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, polegających na dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2005r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r Nr 75 poz. 690) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w.w usługi zostały wykonane należycie, - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli do spełnienia warunków o których mowa w pkt. 2 a,b,c , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 200 000 zł Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 200 000 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; na podstawie pozostałych wymaganych dokumentów Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń, metodą - spełnia , nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych , 3. Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22.08.1997 r o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) zezwalającą na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie województwa podkarpackiego. 4. Aktualna licencja pracownika ochrony fizycznej II stopnia dla osoby, która będzie wypełniała zadania nadzoru nad pracownikami ochrony fizycznej sprawującymi ochronę w budynkach zamawiającego. 5. Wykaz osób, które będą wykonywały prace pracowników ochrony fizycznej w budynkach i pozostałych nieruchomościach zamawiającego wraz z aktualnymi licencjami pracowników ochrony fizycznej minimum I stopnia , 6.Aktualna licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia dla osoby przeprowadzającej konserwacje i naprawy elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia zainstalowanych w budynkach zamawiającego, 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, polegających na bezpośredniej ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2005r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r Nr 75 poz. 690) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w.w usługi zostały wykonane należycie, 8. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, polegających na konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2005r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r Nr 75 poz. 690) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w.w usługi zostały wykonane należycie , 9. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, polegających na dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2005r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r Nr 75 poz. 690) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w.w usługi zostały wykonane należycie, 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 200 000 zł. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli do spełnienia warunków o których mowa w ogłoszeniu i SIWZ , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 1 składa odpowiedni dokument, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U. z dn. 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Łączna cena za miesiąc prowadzenia monitoringu - 10
- 3 - Łączna cena kwartalnej konserwacji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział Jasło ul. Modrzejewskiego 12 pok. nr 22 , 38-200 Jasło.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: ZUS Oddział w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12 pok. 22 lub za pośrednictwem poczty na adres: ZUS O/Jasło ul. Rynek 18b 38-200 Jasło.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1868R Trzcinica - Osobnica - Cieklin w miejscowości Osobnica w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Dostawa owoców i warzyw
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Budowa mostu na rzece Jasiołce wraz z dojazdami do ulic Żeromskiego i Szajnochy"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- Usługi pomiarowe w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych dla Powiatu Jasielskiego
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń optycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.