To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362173 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Głuchołazy: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319939-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, krajowy numer identyfikacyjny
53117213500000, ul.
ul. Karłowicza
40,
48340
Głuchołazy, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 080 159, faks
774 393 861, e-mail
przetargi@szpitalmswia-glucholazy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szpitalmsw-glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GAP 2374/18/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) obejmująca - sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach w okresie od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. Rozpoczęcie przez Wykonawcę kompleksowej dostawy energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia nie może nastąpić wcześniej, niż po skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u Operatora Systemu Dystrybucyjnego i wejściu w życie umowy. 2. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczególnych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2013 r. poz. 1200) i Polskimi Normami. 3. Dostarczana energia spełniać musi parametry jakościowe dla częstotliwości, wartości napięcia, kształtu napięcia, zawartości wyższych harmonicznych, zachowania wartości wskaźnika migotania - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2008 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 162, poz. 1005). 4. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zawartej umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w umowie. Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie energii elektrycznej podanej w formularzu ofertowym. 5. Zamawiający informuje, że posiada umowę kompleksową (połączoną sprzedaż z dystrybucją energii elektrycznej). Umowa zawarta jest na czas określony do 31.12.2016 r. 6. Energia elektryczna pobierana będzie w następujących punktach poboru: 1) SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, ul. M. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy Rozdzielnia główna, sekcja I Identyfikator PPE: PROD_376001177421 Numer licznika: 97794323 Moc umowa: 150kW 2) SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, ul. M. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy Rozdzielnia główna, sekcja II Identyfikator PPE: PROD_376001177511 Numer licznika: 97794618 Moc umowa: 120kW 7. Zamawiający posiada obiekt w grupie taryfowej C21. 8. Punkty poboru energii elektrycznej znajdują się na terenie Operatora Systemu Dystrybucyjnego- TAURON Dystrybucja S.A. 9. Miejscem dostawy energii elektrycznej jest budynek podmiotu leczniczego, pomieszczenia administracyjno- biurowe, zaplecza techniczno- magazynowe. 10. Wymienione punkty poboru energii elektrycznej zasilają jeden obiekt. Szacunkowa ilość dystrybucji i dostarczonej energii elektrycznej dla obu punktów poboru wynosi 255 000 kWh. 11. Określona powyżej ilość energii elektrycznej jest ilością szacunkową i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od bieżącego zużycia. Określenie przez Zamawiającego szacunkowego zużycia energii elektrycznej nie stanowi z jego strony zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości ani nie jest maksymalną ilością zakupu. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w ofercie Wykonawcy. 12. Zamawiający posiada własne dodatkowe źródło energii elektrycznej o mocy 30 kW. Praca tego źródła w układzie normalnym pracy sieci została uwzględniona w oszacowaniu wielkości zakupu energii elektrycznej. 13. Zamawiający posiada koncesję na wytwarzanie energii elektrycznej i w związku z tym będzie dokonywał płatności za podatek akcyzowy oraz posiada umowę sprzedaży energii elektrycznej Nr BCP/UK/GO/421/2015 zawartą z TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. 14. Zamawiający informuje, że układy pomiarowo-rozliczeniowe dla punktów poboru energii elektrycznej są dostosowane do TPA. 15. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed zawarciem umowy niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany operatora w wersji elektronicznej. 16. Rozliczenie za energię elektryczną odbywać się będzie w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym na podstawie odczytu wskazań układu pomiarowo- rozliczeniowego, pozyskanego od Operatora Systemu Dystrybucyjnego, w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09310000-5,
09000000-2,
65310000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT124390.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 155884.97 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.