To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362189 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Rzeszów: Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku
mieszkalnym sześciorodzinnym nr 75 położonym w Gnieździskach, gm. Łopuszno, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie, na działce nr
ewid. 1004, obręb 0013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332965
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
1034470800689, ul.
ul. A. Asnyka
7,
35001
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 853 78 00, faks
17 853 78 16, e-mail
pchmiel@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku mieszkalnym sześciorodzinnym nr 75 położonym w Gnieździskach, gm. Łopuszno, pow. kielecki, woj. świętokrzyskie, na działce nr ewid. 1004, obręb 0013
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZ.SOP.0160.13.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a) opracowanie projektu prac remontowych obejmującego wykonanie niżej wymienionych elementów robót: - usunięcie starej elewacji z płyt azbesto-cementowych ze ścian zewnętrznych z zachowaniem zasad dotyczących postępowania z azbestem; - złożenie i zabezpieczenie płyt a/c folią w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, do czasu odtransportowania; - przekazanie eternitu do punktu utylizacji azbestu. Karty przekazania eternitu do utylizacji będą stanowiły załączniki do protokołu odbioru końcowego; - odkopanie fundamentów wokół budynku i wykonanie prawidłowej izolacji pionowej; - likwidacja luksferów i wypełnienie ściany klatki schodowej elementami ceramicznymi (ok. 10 m2) wraz z wymianą okien na 2 szt. uchylno-rozwiernych z blokadą możliwości pełnego otwarcia do pozycji rozwiernej, o pow. przeszklenia min. 1,5 m2 każde; - wymiana okien w pomieszczeniach piwnicznych (8 szt.) na okna o takiej samej powierzchni przeszklenia; - zamurowanie drzwi zewnętrznych do dawnej kotłowni; - zasypanie podjazdu do kotłowni ziemią do poziomu otaczającego terenu; - naprawa i odnowienie balkonów, wymiana barierek; - wykonanie izolacji termicznej ze styropianu grubości 100 mm i elewacji na ścianach zewnętrznych. Kolor elewacji zostanie ustalony w trakcie realizacji; - wykonanie płyty odbojowej wokół budynku; - wykonanie nowych obróbek blacharskich (okapniki przy oknach, rynny spustowe, dach wiatrołapu klatki schodowej; - wykonanie instalacji odgromowej; - zamontowanie skrzynki połączeniowej na wejściu instalacji telefonicznej do budynku; - inspekcja kanalizacji deszczowej na działce oraz wykonanie odwodnienia budynku z podłączeniem rur spustowych od rynien do kanalizacji; - wymiana drzwi wejściowych do piwnicy; - wymiana wewnętrznej instalacji zimnej wody do podejść do wodomierzy w mieszkaniach; - uzupełnienie tynków, wyrównanie powierzchni, malowanie klatki schodowej (emulsja+lamperia); - wykonanie oświetlenia zewnętrznego przy wejściu do klatki schodowej; - likwidacja składu opału, skucie ścian oporowych i zasypanie ziemią; - wywóz odpadów; - uporządkowanie i wyrównanie terenu, zasianie trawy w miejscach nawiezienia ziemi. b) wykonanie prac zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem prac remontowych. 3.Przy wykonywaniu robót file:///C:/Users/CHMIEL/AppData/Local/Temp/332965-... budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45443000-4,
45211000-9,
42420000-7,
45330000-9,
90650000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT162601.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 138941 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Negocjacji bez ogłoszenia
na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybór trybu postępowania podyktowany został brakiem złożonych ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, oraz koniecznością pilnego wykonania prac w budynku mieszkalnym w związku z czym zastosowano tryb, w którym zaproszenie do złożenia oferty kierowane są bezpośrednio do wykonawców. Wobec powyższego wyczerpane zostały przesłanki wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia określone w art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaproszenie do negocjacji zostało wysłane do 5 wykonawców, w związki z czym ostał spełniony warunek konkurencyjności.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego,
- Dostawa leku immunoglobulin.
- Dostawa płynów infuzyjnych.
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego dysku zewnętrznego dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego.
- Usługa transportu pracowników zaangażowanych w realizację FEP 2021-2027
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.