To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-24
Częstochowa: Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 362204 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321490 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, al. Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3606004, 3606014, faks 34 3606239.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dydaktyków do przygotowania i przeprowadzenia w ramach Akademii TIK szkoleń online doskonalących kompetencje nauczycieli/ek w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, zdalnego nauczania i narzędzi społecznościowych w ramach projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie autorskich materiałów szkoleniowych oraz przeprowadzenie 30 szkoleń dla 720 nauczycieli/lek z terenów wiejskich w 5 cyklach /5 grup po 144 osoby/. 2.1. Jeden cykl obejmował będzie: - konferencję otwierającą - trwającą 3h dydaktyczne /1h wprowadzenia + 2h zajęć dydaktycznych/; - 6 edycji szkoleń dla podgrup po 24 osoby /6 podgrup x 24 osoby = 144 osób/; - konferencję podsumowującą - trwającą 3h dydaktyczne /w tym uroczyste wręczenie zaświadczeń/. 2.2. Jedna edycja szkolenia rozumiana jest jako 40 godzin dydaktycznych w ciągu 6 tygodni, dla grupy max. 24-osobowej - w tym pierwsze 2 godziny dydaktyczne zrealizowane będą podczas konferencji otwierającej, a 38 godzin dydaktycznych w trybie e-learningowym w środowisku platformy MOODLE. W ramach każdej edycji dydaktycy zobowiązani będą do aktywnej współpracy z uczestnikami/uczestniczkami /u/u/, świadczenia wsparcia merytorycznego /poprzez konsultacje online/ oraz modyfikacji i aktualizacji kursu na platformie e-learningowej na podstawie wniosków z ewaluacji szkolenia. 2.3. Wykonawca w ramach Akademii TIK zobowiązany będzie do wypracowania łącznie 3 450 h dydaktycznych, w podziale na zadania: Zadanie 1 - Organizacja zajęć /w tym opracowanie materiałów szkoleniowych/ - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 2 - Konferencje otwierające /przygotowanie i poprowadzenie/ - 5 konferencji x 3h = 15 h. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć online - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 4 - Wsparcie merytoryczne uczestników kursu /w tym ocena metodyczna i merytoryczna zadań wykonanych przez u/u, prowadzenie konsultacji online oraz inne czynności mające na celu podnoszenie motywacji u/u szkolenia/ - 5 cykli x 6 podgrup x 38 h = 1 140 h. Zadanie 5 - Konferencje zamykające /przygotowanie i poprowadzenie/ - 5 konferencji x 3h = 15 h. 2.4. Szkolenia stacjonarne /konferencje otwierające projekt oraz konferencje podsumowujące projekt/ odbędą się w siedzibie Zamawiającego. Koszt wynajmu sali oraz koszty cateringu dla u/u szkoleń ponosi Zamawiający. 2.5. Szkolenia online odbędą się w środowisku platformy e-learningowej MOODLE zainstalowanej na serwerze Zamawiającego. Koszt utrzymania serwera ponosi Zamawiający. 3. Tematyka i zakres szkolenia. 3.1. W ramach Akademii TIK Wykonawca zobowiązany będzie dla zadania I opracować: a. autorski szczegółowy scenariusz edycji szkolenia /sylabus/, w rozbiciu godzinowym na poszczególne zagadnienia w modułach tematycznych, w formie elektronicznej, edytowalnej, zaakceptowany przez Zamawiającego, b. autorskie interaktywne materiały szkoleniowe zgodnie z ustalonym szczegółowym programem szkolenia, przygotowane do osadzenia w postaci kursu e-learningowego w środowisku platformy MOODLE, każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego, c. autorski podręcznik szkolenia stanowiący kompendium wiedzy z zakresu tematycznego szkolenia, w formie elektronicznej, edytowalnej, zaakceptowany przez Zamawiającego. 3.2. Zakres tematyczny szkolenia obejmuje: 1. Moduł 0: Wprowadzenie - Organizacja pracy w kursie /5 godzin dydaktycznych, w tym 2 godziny szkolenia stacjonarnego/; 2. Moduł 1: Wykorzystanie platformy e-learningowej w edukacji /8 godzin dydaktycznych/; 3. Moduł 2: Tworzenie blogu i mikroblogu edukacyjnego /8 godzin dydaktycznych/; 4. Moduł 3: Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube /8 godzin dydaktycznych/; 5. Moduł 4: Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych /8 godzin dydaktycznych/; 6. Moduł 5: Ewaluacja kursu /3 godziny dydaktyczne/. 4. Wykonawca zapewni minimum 6 dydaktyków do prowadzenia szkoleń, z których każdy posiadać będzie wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych /minimum 2 szkolenia z wykorzystaniem metod kształcenia na odległość/, w tym minimum 1 osobę zdolną do przygotowania interaktywnych materiałów dydaktycznych i osadzenia ich na platformie e-learningowej MOODLE /ver. 2.3+/. 4.1. Zamawiający wymaga, aby każdy ze wskazanych dydaktyków posiadał: a. wiedzę z zakresu planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem technologii informacyjnych i komunikacyjnych, w tym szczególnie metod kształcenia na odległość z wykorzystaniem platformy e-learningowej MOODLE i narzędzi społecznościowych, b. wiedzę z zakresu podstaw prawa autorskiego i praw pokrewnych, w tym szczególnie zasady dozwolonego użytku oraz zasad udzielania licencji i rodzaje licencji otwartych, w tym szczególnie Creative Commons, wiedzę na temat funkcji multimediów w kształceniu zdalnym, c. umiejętność prowadzenia interaktywnych zajęć i konsultacji online, d. umiejętność doboru metod pomiaru dydaktycznego, tworzenia dla nich narzędzi i konstruowania systemu oceniania, e. umiejętność monitorowania realizacji procesu dydaktycznego oraz motywowania u/u szkoleń zdalnych. 4.2. Wymagania szczegółowe dotyczące dydaktyków w podziale na poszczególne moduły szkolenia: 4.2.1. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 1: Wykorzystanie platformy e-learningowej MOODLE w edukacji: a. udokumentowanie przeprowadzenie co najmniej jednego szkolenia online z wykorzystaniem platformy e-learnigowej MOODLE, b. co najmniej roczne doświadczenie w zakresie planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem platformy e-learningowej, c. bardzo dobra znajomość narzędzi platformy e-learningowej MOODLE. 4.2.2. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 2: Tworzenie blogu i mikroblogu edukacyjnego: a. znajomość narzędzi blogowania /serwisy blogowe: Blogger, Wordpress lub Blox oraz serwisy mikroblogowe: Twitter lub Blip/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem narzędzi blogów i mikroblogów, c. prowadzenie własnego blogu lub mikroblogu. 4.2.3. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 3: Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube: a. znajomość darmowych narzędzi do edycji wideo /Windows Live Movie Maker, iMovie, edytor wideo YouTube lub podobne/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego z wykorzystaniem videocastów, c. administrowanie własnym kanałem w serwisie YouTube. 4.2.4. Co najmniej 1 osoba ze znajomością wymagań dla Modułu 4: Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych: a. umiejętność administrowania oficjalnym profilem na portalu społecznościowym Facebook /fan page/, b. umiejętność planowania, projektowania i realizacji procesu dydaktycznego w ramach we-learningu, czyli kooperatywnego uczenia się z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych, c. administrowanie co najmniej jednym oficjalnym profilem na portalu społecznościowym Facebook. 4.2.5. Co najmniej 1 osoba posiadająca umiejętności techniczne w zakresie przygotowania interaktywnych materiałów multimedialnych i osadzenia ich w środowisku platformy e-learningowej MOODLE. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Opis Projektu: Projekt e-Tutoring w wiejskiej szkole skierowany jest do nauczycieli/ek pracujących czynnie we wszystkich rodzajach szkół na terenie gmin wiejskich i wiejsko-miejskich województwa śląskiego, posiadających wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym. Celem głównym projektu jest zwiększenie umiejętności posługiwania się narzędziami TIK /technologii informacyjno-komunikacyjnych/ przez nauczycieli/ki z terenów wiejskich. Celami szczegółowymi projektu są: a. zwiększenie wśród nauczycieli/ek przygotowania do wykorzystania narzędzi MOODLE i Web 2.0 podczas zajęć edukacyjnych, b. zwiększenie wśród nauczycieli/ek wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat nowych środowisk kształcenia - platforma edukacyjna i środowiska społecznościowe, c. nabycie umiejętności współpracy zespołowej na platformie e-learningowej - dzielenie się zasobami dydaktycznymi, wymiana doświadczeń w celu treningu umiejętności e-Tutora, d. zwiększenie szans nauczycieli/ek na utrzymanie posiadanego zatrudnienia oraz zdobycie kolejnych stopni awansu zawodowego. Wartość projektu: 725 466,67 PLN. Miejsce realizacji projektu: woj. śląskie. Biuro projektu: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 12/130, 42- 200 Częstochowa, pok. Nr 224..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.Numer projektu: WND-POKL.09.04.00-24-001/12..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vm.pl Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 82, 50-441 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 258301,50
Oferta z najniższą ceną: 147600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 514931,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.