eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-JeziornaŚwiadczenie usług transportowych zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362235 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Konstancin-Jeziorna: Świadczenie usług transportowych zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, krajowy numer identyfikacyjny 1327104500000, ul. ul. Warszawska  32, 05520   Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, e-mail zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
Adres strony internetowej (URL): www.konstancinjeziorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
bip.konstancinjeziorna.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.konstancinjeziorna.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Gmina Konstancin-Jeziorna
Adres:
ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2017
Numer referencyjny: ZP.271.56.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług transportowych w zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych oraz z powrotem do domu (niezwłocznie po skończonych zajęciach szkolnych) wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 i 2017/2018 oraz na wszystkie imprezy organizowane przez placówki w obrębie Miasta Stołecznego Warszawy w okresie od dnia 02 stycznia 2017 do dnia 31 grudnia 2017 r. 1) uczennica lat 15 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Brzozowa 2D m 10 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 2) uczennica lat 10 Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 17:00 3) uczeń lat 8 Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 17:00 4) uczeń lat 6 Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 17:00 5) uczeń lat 7 Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 17:00 6) uczeń lat 7 Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 17:00 7) uczeń lat 4 Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 17:00 8) uczeń lat 12 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. M. Jaworskiego 21D m 3 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 9) uczeń lat 14 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. M. Jaworskiego 21C m 11 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 10) uczennica lat 19 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. M. Jaworskiego 22 m 6 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 11) uczennica lat 21 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Kraszewskiego 7B m 11 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 12) uczeń lat 21 Z miejsca zamieszkania ze wsi Opacz 84A do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 13) uczeń lat 22 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Wilanowska 114 m 33 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 (internat) i z powrotem do domu. Dowóz do szkoły w niedzielę o godz. 17:00 Powrót do domu w piątek o godz. 16:00 14) uczeń lat 12 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Wilanowska 9 m 3 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 15) uczeń lat 15 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Brzozowa 2C m 2 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 (internat) i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia w niedzielę godz. 17:00 Powrót piątek godz. 16:00 16) uczennica lat 20 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Brzozowa 2C m 2 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 ( internat) i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia w niedzielę godz. 17:00 Powrót piątek godz. 16:00 17) uczennica lat 17 Z miejsca zamieszkania Obory 20 m 8 gm. Konstancin-Jeziorna do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 18) uczennica lat 14 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Piłsudskiego 6 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 19) uczennica lat 11 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Jaworskiego 26 m 8 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 20) uczennica lat 8 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Jaworskiego 26 m 8 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 21) uczeń lat 22 Z miejsca zamieszkania DPS Konstancin-Jeziorna ul. Potulickich 1 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo 22) uczennica lat 24 Z miejsca zamieszkania DPS Konstancin-Jeziorna ul. Potulickich 1 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo Dowóz do końca roku szkolnego 2016/2017 23) uczeń lat 23 Z miejsca zamieszkania DPS Konstancin-Jeziorna ul. Potulickich 1 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 24) uczeń lat 23 Z miejsca zamieszkania DPS Konstancin-Jeziorna ul. Potulickich 1 do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych Nr 1 w Warszawie, ul. Bełska 5 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia poniedziałek na godz. 8:00 Powrót do domu piątek o godz. 15:00 25) uczeń lat 24 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Kwiatowa 16, do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej "TĘCZA" w Warszawie ul. Leonarda 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć ok. godz. 15:00 Okres dowozu do końca roku szkolnego 2016/2017 26) uczennica lat 21 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Sobieskiego10A m 43 do Gimnazjum Niepublicznego przy Fundacji Pomocy Ludziom Niepełnosprawnym w Warszawie przy ul. Zgrupowania AK "Kampinos" 4 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:30 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo. 27) uczeń lat 14 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Jaworskiego 21P m 30 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 17:00 Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo. 28) uczeń lat 9 Z miejsca zamieszkania Gassy 4 do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 5 w Konstancinie-Jeziornie ul Szkolna 7 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 29) uczeń lat 10 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Brzozowa 2B m 7 do Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 30) uczennica lat 10 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Brzozowa 2B m 4 do Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 31) Mizerska Barbara uczennica lat 7 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Dolna 9C do Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 14:00 32) uczeń lat 23 Z miejsca zamieszkania Parcela ul. Grzybowska 5 gm. Konstancin-Jeziorna, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 85 przy ul. Elektoralnej 12/14 w Warszawie i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 33) uczeń lat 12 Z miejsca zamieszkania Słomczyn, ul. Jabłoniowa 57 gm. Konstancin-Jeziorna, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 63 przy ul. Elektoralnej 12/14 w Warszawie i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 34) uczeń lat 12 Z miejsca zamieszkania Słomczyn ul. Jabłoniowa 57 gm. Konstancin-Jeziorna, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 63 przy ul. Elektoralnej 12/14 w Warszawie i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 35) uczennica lat 13 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Bielawska 36C m 39, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 63 przy ul. Elektoralnej 12/14 w Warszawie i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 36) uczeń lat 9 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Królewska 13 do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi Nr 226 przy ul. Plac Trzech Krzyży 4/6 w Warszawie i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 37 ) uczeń lat 13 Z miejsca zamieszkania Obory 20 m 8 gm. Konstancin-Jeziorna do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 99 przy ul. Różanej 22/24 w Warszawie i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 38) uczeń lat 19 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Zakopane 3A do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących Nr 8 w Warszawie, ul. Koźmińska 7 Dowóz na zajęcia: Poniedziałek 7:40 -17:00 Wtorek 7:40 - 15:30 Środa 8:30 - 17:00 Czwartek 7:40 - 17:00 Piątek 8:30 - 14:30 39) uczennica lat 8 Z miejsca zamieszkania Obory 19 m 18, gmina Konstancin-Jeziorna, do Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 40) uczeń lat 8 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Długa 43 m 5 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia w poniedziałki na godz. 7:30 (internat) Powrót piątki o godz.17:00 41) uczeń lat 16 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Akacjowa 3 do Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć godz. 15:00 42) uczeń 20 lat Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Mirkowska 58 m 4 do Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 w Warszawie, ul. Namysłowska 10 Dowóz na zajęcia godz. 8:00 Zakończenie zajęć 16:00 2. Godziny dowozu i przywozu dzieci Wykonawca ustali z rodzicami w taki sposób, aby dzieci nie były narażone na zbyt długie oczekiwanie w placówkach na rozpoczęcie zajęć szkolnych. 3. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby, wykonujące bezpośrednio prace przy realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nich czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm). 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych - świadczenie usług transportowych w zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół, ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z opieką nad dziećmi w czasie dowozu. Wartość zamówień podobnych będzie wynosić 35.553,00 zł netto.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób, wymagany na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U z 2016 r. poz.1907 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 100.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usługa dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych), o wartości brutto minimum 300.000,00 zł każda. 2)W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie w zakresie dysponowania narzędziami do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu niepełnosprawnych osób na wózku inwalidzkim, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2004 roku, sprawnymi, o następujących właściwościach, tj.: a) posiadające specjalistyczne podesty dla wózków inwalidzkich lub specjalistyczne urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych (windy)z tym, że specjalistyczne urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych (windy) muszą posiadać ważną decyzję UDT o dopuszczeniu do eksploatacji, b) posiadające specjalistyczne pasy do mocowania wózków, c) posiadające oznakowanie zgodne z obowiązującym prawem RP. 3)W zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym: minimum trzema osobami z uprawnieniami do kierowania pojazdami kat. B, oraz minimum trzema osobami, które zapewnią opiekę nad dziećmi w czasie dowozu, posiadającymi odbyte szkolenie z zakresu pierwszej pomocy, posiadające co najmniej roczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. X pkt 2 lit a) SIWZ - złoży licencję potwierdzającą, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 2) lit. b) SIWZ - złoży wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 2) lit. c) SIWZ - złoży wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5 do SIWZ); 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt 2 lit. d) złoży wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ); 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 2) lit. e) SIWZ złoży - informację, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podane konto). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.56.2016. Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna, I piętro, pok. nr 6 - przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 - 4 powyżej, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Parametry techniczne (rok produkcji samochodów)40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający pozostając w zgodzie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) w zakresie zmiany podwykonawców na wniosek Wykonawcy; 2) w zakresie zmiany miejsca zamieszkania ucznia na terenie gminy Konstancin Jeziorna lub placówki do której jest wożony, zmiany ilości przewożonych dzieci, bez konieczności zmieniania wynagrodzenia ryczałtowego; 3) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, w tym rozpoczęcia świadczenia usługi - wynikający z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego; 4) w zakresie zmiany wartości brutto netto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych. Kwota brutto pozostaje bez zmian; 5) w zakresie zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, uzasadnionej potrzebami osób, na rzecz których jest wykonywana lub uzasadniona potrzebami Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.