Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Katowice: Wykupienie pakietu partnerskiego w wydawnictwie pn.Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury autorstwa Magdaleny Florek i Anny Augustyn
Numer ogłoszenia: 36224 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykupienie pakietu partnerskiego w wydawnictwie pn.Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury autorstwa Magdaleny Florek i Anny Augustyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykupienie pakietu partnerskiego w wydawnictwie pn.Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury autorstwa Magdaleny Florek i Anny Augustyn..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC
- Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc, ul. Górskiego 1, 00-033 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6150,00
Oferta z najniższą ceną: 6150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Fundacja Best Place - Instytut Marketingu Miejsc, zgodnie z oświadczeniem, jest jedynym wydawcą i pomysłodawcą wydania publikacji pn.Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury autorstwa Magdaleny Florek i Anny Augustyn.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych RCKiK w Katowicach.
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Remont boisk szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Romualda Mielczarskiego w Katowicach
- DOSTAWA LEKÓW 25
- ZP-2380-159/2025 "Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju karate tradycyjnego
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji informacyjno - edukacyjnej skierowanej do osób powyżej 60 roku życia w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Bezpieczni 60+
- Opracowanie dokumentu pn. "Kierunki Promocji Gospodarczej Województwa Kujawsko-Pomorskiego"
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.