To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362274 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Gorzów Wielkopolski: Zakup sprzętu informatycznego dla jednostek organizacyjnych Policji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341135-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny
21022150800000, ul.
ul. Kwiatowa
10,
66400
Gorzów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
95 738 14 91, faks
95 738 14 95, e-mail
zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.lubuska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu informatycznego dla jednostek organizacyjnych Policji.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Zp-17/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu informatycznego dla jednostek organizacyjnych Policji. 2. Kod CPV: 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy, 30213100-6 Komputery przenośne, 30213300-8 Komputer biurkowy, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 30231300-0 Monitory ekranowe, 30232110-8 Drukarki laserowe, 30216110-0 Skanery komputerowe, 30213200-7 Komputer tablet 3. W zakres zadania wchodzi dostawa: a) Stanowisko dostępowe All in One - 2 kpl. b) Komputer przenośny laptop - 11kpl. c) Drukarka laserowa sieciowa klasy Brother HL-5100DN - 24 kpl. d) Drukarka laserowa kolorowa klasy Brother DCP-L8400CDN - 1 kpl. e) Skaner z oprogramowaniem - 7 kpl. f) Pakiet biurowy MS Office - 16 sztuk g) Tablet - 8 kpl. h) Monitor 19" - 1 kpl. i) Pakiet Corel Draw - 1 kpl. j) Urządzenie wielofunkcyjne - 6 kpl. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania techniczne zamawianego sprzętu zawiera ,,Wykaz sprzętu informatycznego" - sporządzony w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5. SIWZ wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne Zamawiającego. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru, serwisu i gwarancji oraz zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ "Projekt Umowy". 7. W swojej ofercie Wykonawca musi określić rodzaj (nazwę) części/ sprzętu (model jednoznacznej określający produkt) oraz parametry techniczne proponowanego sprzętu. 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach. Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.) spoczywa na Wykonawcy. 9. W przypadku wyspecyfikowanych systemów operacyjnych i pakietów oprogramowania biurowego w tym graficznego, nie dopuszcza się oferowania rozwiązań równoważnych ze względu na ujednolicenie platformy systemów operacyjnych i oprogramowania biurowego zastosowanych w jednostkach terenowych Policji województwa lubuskiego. Wyspecyfikowane oprogramowanie współpracuje z funkcjonującym w całej Polsce (w tym woj. lubuskim) Krajowym Systemem Informacji Policji. Wprowadzenie zamienników może spowodować błędne działanie wyżej wymienionego systemu. W związku ze strukturą posiadanych systemów informatycznych, w której aplikacje użytkownika końcowego pracują w oparciu o aplikacje Microsoft oferowany przez wykonawców system operacyjny i oprogramowanie biurowe musi zagwarantować użytkownikowi końcowemu bezawaryjną obsługę aplikacji poprzez unifikacje i kompatybilność proponowanych rozwiązań. Oprogramowanie, o którym mowa powyżej jest powszechnie dostępne u różnych dostawców przez co wskazanie konkretnego oprogramowania nie narusza zasad równego traktowania Wykonawców oraz zasad uczciwej konkurencji. 10. Stacje robocze muszą funkcjonować zgodnie z zasadami bezpieczeństwa obowiązującymi w tych systemach, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. nr 100, poz. 1024) 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy pochodzący z bieżącej produkcji i nie starszy niż 6 m-cy od daty zawarcia umowy, kompletny, a po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego. 12. Na dostarczonym stanowisku komputerowym Wykonawca musi dokonać instalacji zakupionego oprogramowania. Jeżeli do tej instalacji niezbędne jest jakiekolwiek dodatkowe oprogramowanie specyficzne dla zakupionego urządzenia (np. sterowniki urządzeń), Wykonawca dostarczy je na osobnych nośnikach dla każdego zakupionego komputera. 13. Do dostarczonego sprzętu musi być dołączona karta gwarancyjna zawierająca numer seryjny podzespołu, termin i warunki ważności gwarancji, adres i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi serwisowe. 14. Wszystkie urządzenia elektryczne muszą być wyposażone w niezbędne kable zasilające i połączeniowe. Kable zasilające muszą być zakończone standardowymi "dwubolcowymi" wtykami z uziemieniem, zgodnie z polską normą PN-IEC=60364-6-61. 15. Wykonawca gwarantuje dostępność na terenie Polski części zamiennych i eksploatacyjnych dla dostarczonych urządzeń. 16. Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy stanowiący przedmiot zamówienia sprzęt informatyczny do jednostki Policji w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie woj. lubuskiego. 17. Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury VAT. Zapłata nastąpi na podstawie faktury po podpisaniu protokołu odbioru 18. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości i serwisu na dostarczony sprzęt. Minimalny wymagany okres gwarancji, jaki Wykonawca musi udzielić Zamawiającemu wynosi 24 m-ce licząc od dnia dokonania odbioru dostarczonego sprzętu. 19. W okresie gwarancji, w przypadku awarii dysku twardego, będzie on wymieniony przez gwaranta na nowy bez konieczności zwrotu uszkodzonego i dokonywania ekspertyzy poza siedzibą użytkownika końcowego. Uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
30213300-8,
48000000-8,
30231300-0,
30232110-8,
30216110-0,
30213200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT127406.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 133983,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.