eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Usuwanie, przemieszczanie pojazdów z dróg Powiatu Polkowickiego i przechowywanie usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Polkowice: Usuwanie, przemieszczanie pojazdów z dróg Powiatu Polkowickiego i przechowywanie usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Numer ogłoszenia: 362288 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Polkowicki , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 746 15 00, faks 076 746 15 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie, przemieszczanie pojazdów z dróg Powiatu Polkowickiego i przechowywanie usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na usuwaniu, przemieszczaniu pojazdów z dróg Powiatu Polkowickiego i przechowywaniu usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. z 2005 r. Dz. U. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Polkowickiego w możliwie najszybszym czasie. Parkowanie pojazdów winno się odbywać na parkingu strzeżonym o powierzchni co najmniej 500m, oznakowanym tablicą informacyjną, trwale ogrodzonym z oświetleniem na całej powierzchni; parking posiadać powinien minimum 10 miejsc parkingowych dla pojazdów o dmc do 3,5 t i co najmniej 1 miejsce dla pojazdów o długości ponad 12 metrów; parking posiadać powinien nawierzchnię utwardzoną żwirem, betonem, kostką brukową, asfaltem lub innym materiałem spełniającym podobne parametry; parking powinien być wyposażony w system alarmowy lub inne środki techniczne np. czujniki, kamery oraz posiada całodobowy dozór; parking powinien być wyposażony w biuro oznakowane tablicą informacją, sprzętem p.poż.. Pojazdy uszkodzone winny być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie uległ znacznemu pogorszeniu w trakcie parkowania. ( za dojazd na miejsce zdarzenia i powrót do bazy rozumie się dojazd z bazy oferenta albo od granic administracyjnych Powiatu Polkowickiego jeżeli ,baza oferenta znajduje się poza granicami administracyjnymi Powiatu Polkowickiego do miejsca wskazanego przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu, oraz powrót po wykonaniu usługi do bazy oferenta albo do granic administracyjnych Powiatu Polkowickiego jeżeli baza oferenta znajduje się poza granicami administracyjnymi Powiatu Polkowickiego)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadają aktualną licencję na wykonywanie międzynarodowego lub krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U z 2007r., Nr 125, poz. 874 ze zm.). b) posiadają opinię właściwego miejscowo Komendanta Powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy jednostki z Policją. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponują - parkingiem strzeżonym o powierzchni co najmniej 500m oznakowanym tablicą informacyjną, trwale ogrodzony z oświetleniem na całej powierzchni; parking posiada minimum 10 miejsc parkingowych dla pojazdów o dmc do 3,5 t, i co najmniej 1 miejsce dla pojazdów o długości powyżej 12 metrów, parking posiada nawierzchnię utwardzoną żwirem, betonem, kostką brukową, asfaltem lub innym materiałem spełniającym podobne parametry; parking jest wyposażony w system alarmowy lub inne środki techniczne np. czujniki, kamery oraz posiada całodobowy dozór; parking wyposażony jest w biuro oznakowane tablicą informacją, sprzętem p.poż. (należy dołączyć oświadczenie o lokalizacji parkingu), b) dysponują co najmniej jednym pojazdem z platformą lub przyczepą typu laweta wraz z niezbędnym wyposażeniem, przystosowanymi do holowania i załadunku pojazdów o masie do 3,5 t. (należy dołączyć wykaz pojazdów wraz z kserokopią ich dowodów rejestracyjnych, a w przypadku gdy wykonawca nie jest właścicielem tych pojazdów - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów potwierdzające prawo do dysponowania nimi), c) dysponują co najmniej jednym pojazdem z platformą lub przyczepą typu laweta wraz z niezbędnym wyposażeniem przystosowanymi do holowania i załadunku pojazdów o masie powyżej 3,5 t. (należy dołączyć wykaz pojazdów wraz z kserokopią ich dowodów rejestracyjnych, a w przypadku gdy wykonawca nie jest właścicielem tych pojazdów - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów potwierdzające prawo do dysponowania nimi). Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wykaz pojazdów samochodowych niezbędnych do wykonania usługi objętej postępowaniem wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych, a w przypadku gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów potwierdzające prawo do dysponowania nimi (załącznik nr 4), 2. oświadczenie dotyczące lokalizacji parkingu - dokument potwierdzający dysponowanie parkingiem strzeżonym (załącznik nr 5), 3.opinię właściwego miejscowo Komendanta Powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy Wykonawcy z Policją, 4.wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ), 5. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 6. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 7. zaparafowany projekt umowy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności umowy z wyłączeniem § 3 ust.4 .Zamawiający dokona zmiany konta o czyn powiadomi Wykonawcę. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie: 1) lokalizacji parkingu jak w §4 ust.1; 2) zmiany czasu o którym mowa w §4 ust.4 ( przybycie na miejsce zdarzenia); 3) zmian po stronie wykonawcy spowodowanych łączeniem, podziałem i przekształceniem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) zmiany postanowień umowy wynikającej ze zmiany ustawy o której mowa §1 ust.1 . 3. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które zmieniłyby treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.polkowice.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Wydział Komunikacji (parter) ul. Górna 2 59-100 Polkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe kancelaria (parter) ul. Górna 2 59-100 Polkowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.