To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-16
Poznań: IMPLANTY ORTOPEDYCZNE, CEMENT I SUBSTYTUTY KOŚCI (Nr rejestru A/43/10)
Numer ogłoszenia: 362297 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325366 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IMPLANTY ORTOPEDYCZNE, CEMENT I SUBSTYTUTY KOŚCI (Nr rejestru A/43/10).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup implantów ujętych w 12 pakietach, tj.: Pakiet nr 1 - Endoproteza rewizyjna stawu kolanowego. Pakiet nr 2 - Elementy do zestawu do korekcji piersiowej z dojścia tylnego kompatybilne z XIA Pakiet nr 3 - Stabilizacja krótko i długoodcinkowa. Pakiet nr 4 - Cement kostny mieszany próżniowo z gentamycyną. Pakiet nr 5 - Cement kostny 40 g z gentamycyną. Pakiet nr 6 - Klatka międzytrzonowa TLIF. Pakiet nr 7 - Klatka międzytrzonowa PLIF. Pakiet nr 8 - Elementy do zestawu do korekcji skoliozy nerwowo-mięśniowej z dojścia tylnego. Pakiet nr 9 - Implanty i narzędzia do rekonstrukcji ścięgien stożka rotatorów, tkanek miękkich obrąbka stawowego. Pakiet nr 10 - Elementy do zestawu do mocowania piszczelowego powikłanych rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i tylnego. Pakiet nr 11 - System płytek do osteotomii otwartej kości piszczelowej. Pakiet nr 12 - Substytuty kości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością znajduje się w Cenniku (Załącznik nr 2 do SIWZ). UWAGA ! Zamawiający wymaga podania ceny każdego elementu wchodzącego w skład zestawu. Jeśli w skład zestawu implantu wchodzi dodatkowy element niewyszczególniony w pakiecie, Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia tego elementu łącznie z podstawowym elementem (wyszczególnionym w pakiecie) oraz dokonanie jego wyceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy celem dostarczenia (w ciągu 3 dni od dnia wezwania) próbki oferowanego produktu, która zostanie zwrócona po sprawdzeniu zgodności z ofertą. Zamawiający wymaga aby: - na opakowaniu jednostkowym implantów oraz na fakturach zamieszczona była nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - implanty posiadały certyfikat CE i deklarację zgodności wyrobu medycznego; - każdy element implantu posiadał trwałe oznaczenie umożliwiające jego identyfikację; - wszystkie elementy implantów pochodziły od jednego producenta; - zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - wszystkie elementy endoprotez były sterylne. Wykonawca zobowiązany jest do: - utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego; stan zapasu wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną w szpitalu za bank implantów; - uzupełniania banku implantów w terminie 24 godzin od momentu przesłania przez Zamawiającego zamówienia faksem lub drogą elektroniczną; - dostarczenia minimum jednego kompletnego zestawu instrumentarium (dla każdego Pakietu), umożliwiającego płynne wykonywanie zabiegów wg oferowanej technologii w terminie uzgodnionym z Blokiem Operacyjnym szpitala;. Przez Instrumentarium należy rozumieć instrumenty oraz ostrza; - dostarczenia w sytuacjach wyjątkowych dodatkowego kompletnego zestawu instrumentarium w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia wykonawcy stosownego zapotrzebowania poprzez faks lub pocztę elektroniczną; - dostarczenia zestawów instrumentarium w kontenerach zaworowych; - konserwacji oraz wymiany zużytych, uszkodzonych bądź wadliwych elementów instrumentarium na swój koszt w sytuacji, gdy były one używane przez Zamawiającego zgodnie z ich przeznaczeniem; - termin ważności dostarczanych implantów był nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego; - przeprowadzenia w terminach uzgodnionych z Zamawiającym bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów Zamawiającego. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER POLSKA Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 38 B, 02-232 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82689,60
Oferta z najniższą ceną: 82689,60 / Oferta z najwyższą ceną: 82689,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER POLSKA Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 38 B, 02-232 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21400,00
Oferta z najniższą ceną: 21400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138672,00
Oferta z najniższą ceną: 138672,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138672,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37450,00
Oferta z najniższą ceną: 37450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4066,00
Oferta z najniższą ceną: 4066,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4066,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17976,00
Oferta z najniższą ceną: 17976,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17976,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5992,00
Oferta z najniższą ceną: 5992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5992,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDTRONIC POLAND Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58636,00
Oferta z najniższą ceną: 58636,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58636,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SMITH , Al. Jerozolimskie 124/138, 02-305 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26054,50
Oferta z najniższą ceną: 26054,50 / Oferta z najwyższą ceną: 26054,50
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPLANTS INDUSTRIE S.A. Oddział w Polsce, ul. Paczkowska 26, 60-171 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18190,00
Oferta z najniższą ceną: 18190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18190,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER POLSKA Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 38 B, 02-232 Warszawa, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17120,00
Oferta z najniższą ceną: 17120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17120,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.