To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362375 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Szczekociny: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Szczekociny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331695-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335232-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach, krajowy numer identyfikacyjny
15139873500000, ul.
ul. Senatorska
2,
42445
Szczekociny, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 557 050, faks
343 557 165, e-mail
gpik@szczekociny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szczekociny.pl
Adres profilu: http://szczekociny.finn.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Szczekociny
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PPiR.271.1.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Szczekociny. 2. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych - ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej: do 75 punktów zasilania oświetlenia ulicznego, rozliczanego w grupie taryfowej O11 i C11, do 40 punktów poboru energii elektrycznej do obiektów, rozliczanych w grupie taryfowej C11, C12a, C12b i G11, szacunkowy pobór energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz eksploatacji obiektów w okresie realizacji zamówienia wynosi: 606 350 kWh, określenie przewidywanego poboru energii elektrycznej nie stanowi ze strony zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, z tym, że niezależnie od wielkości zużycia wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej, zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3 produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii, 09300000-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa, 09310000-5 elektryczność. 6. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Wykonawca musi mieć zawartą oraz obowiązującą umowę, tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej zwanym: OSD) na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich punktów poboru energii elektrycznej zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczna czynną zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy - Prawo Energetyczne. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej w ramach przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ odbywa się po raz pierwszy. 10. Zamawiający dla większości punktów ma zawartą umowę kompleksową na czas określony do dnia 31.12.2016r. Dla 5 punktów ze zbiorczego zestawienia punktów poboru energii elektrycznej (załącznik nr 1 do SIWZ), tj. punktu nr 75 z tabeli nr 1 - oświetlenie uliczne i punktów nr 2,3,4,5 z tabeli nr 2 obiekty, zamawiający ma zawarte umowy kompleksowe na czas nieokreślony - zamawiający dokona wypowiedzenia umów ze skutkiem na 31.12.2016r. 11. Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ znajdują się na terenie OSD Tauron Dystrybucja S. A. 12. Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. 13. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy (art. 4j ust. 1 ustawy Prawo energetyczne). 14. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. W oparciu o udzielone pełnomocnictwo wykonawca zgłosi właściwemu OSD zawarcia umowy sprzedaży oraz dokona wszelkich czynności, które będą konieczne w procesie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. 15. Zamawiający udostępni wszystkie dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2,
09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT118844.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 146178.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZCZEKOCINY
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Komunalny Zakład Budżetowy w 2025 roku".
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Szczekociny
więcej: przetargi SZCZEKOCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.