Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Bydgoszcz: Likwidacja zawilgoceń, pleśni i zagrzybień w piwnicach budynku dydaktycznego przy ul. Dębowej 3 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 36237 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, fax (052) 585 36 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja zawilgoceń, pleśni i zagrzybień w piwnicach budynku dydaktycznego przy ul. Dębowej 3 w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty izolacyjne i odgrzybieniowe w piwnicach budynku dydaktycznego przy ul. Dębowej 3 w Bydgoszczy. akres prac izolacyjnych i odgrzybieniowych obejmuje dwa etapy: I etap: Prace zewnętrzne tj. sprawdzenie i uzupełnienie izolacji pionowej ścian, udrożnienie studzienek, uzupełnienie izolacji w miejscach przejść rurociągów, odtworzenie nawierzchni. II etap: Prace wewnątrz pomieszczeń piwnicznych. Zlikwidowanie zawilgocenia od wewnątrz na ścianach, odkucie tynku, odgrzybienie odpowiednimi środkami, wysuszenie, odtworzenie tynków z powłoką malarską, skucie posadzki, sprawdzenie rur kanalizacyjnych z naprawa, odtworzenie posadzki, izolacja pozioma ścian wewnętrznych. Szczegółowy zakres prac do wykonania jest zawarty w części XII - opis przedmiotu zamówienia i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a) Osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, b) Wykonawcy występujący wspólnie, c) Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. ustawy tzn.: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, sprzętowym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, d) Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, e) Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na roboty budowlane. 2.Wykonawcy występujący wspólnie: a) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, b) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum. Spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców stwierdzone zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ustawy należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), 2. W przypadku ewentualnych podwykonawców, tj. podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia należy dołączyć ich wykaz, wzór załącznik nr 3 do siwz, 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i wartością przedmiotowi zamówienia niniejszego postępowania (o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każda) na druku stanowiącym załącznik nr 4 do formularza ofertowego, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uznawane będą roboty budowlane remontowe w skład których wchodziły prace związane z likwidacją zawilgoceń i zagrzybień (potwierdzone referencjami), 4. Oświadczenie: z art.22 ust 1, art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie z art. 44 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór- załącznik nr 2 do siwz, 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu. 6. Oświadczenie Wykonawcy o użyciu do zrealizowania zamówienia wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania lub jednostkowego stosowania w budownictwie. 7. Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów wymienionych w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ odebrać mozna osobiście w godz 9:00-15:00 lub za zaliczeniem pocztowym na podst. wniosku w siedzibie Zamawiajacego j.w. pok. nr 54.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego j.w. ul. Jagiellońska 15, pok nr 56 - sekretariat II pietro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Naprawy, montaż wykładziny typu tarkett w budynkach szpitala (ściany i podłogi)
- Dostawa sprzętu do laboratorium logistyki w ramach utworzenia nowego kierunku studiów na WIM Transport i Logistyka
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem pokrycia dachowego
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu poprzez budowę dwóch ścianek wspinaczkowych oraz elementów małej architektury przy ul. Pod Reglami w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjno studialnej dla projektów Miasta Bydgoszczy dofinansowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2024
- "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej rozbudowy i budowy systemów zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynkach Politechniki Bydgoskiej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Cieszkowskiego 4 w Sławnie na potrzeby Centrum Terapeutycznego
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: T. Boya-Żeleńskiego 4a m 64a (ADK-2)część nr 2: Dynasy 8 m 8 (ADK-5) (w podziale na 2 części)
- Remont punktu pomocy powodziowej przy ul. Skoczylasa 39/41 we Wrocławiu.
- Remont budynku Urzędu Gminy w Rajczy w ramach projektu "Urząd Gminy Rajcza dostępny dla każdego"
- Naprawy, montaż wykładziny typu tarkett w budynkach szpitala (ściany i podłogi)
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.