Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-31
Warszawa: Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy - zlewnia Potoku Służewieckiego
Numer ogłoszenia: 36242 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy - zlewnia Potoku Służewieckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji urządzeń wodnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy - zlewnia Potoku Służewieckiego. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się wykonać w I konserwacji w terminie od 2 czerwca 2014 r. do 30 czerwca 2014 r, poniższe prace: 1) koszenie traw i innych porostów ze skarp i pasa o szer. 1m wzdłuż obu skarp Trawy i inne porosty należy wykosić do wysokości 5 cm, licząc od poziomu skarp. 2) koszenie, bagrowanie traw z dna cieku, Wydobyte trawy i inne porosty z dnia rowu należy wygrabić i w miarę możliwości złożyć w kupki. 3) wygrabienie skarp i pasa o szer. 1m wzdłuż obu skarp, Skoszone rośliny należy wygrabić i w miarę możliwości złożyć w kupki. 4) transport skoszonych traw i porostów z wskazanych przez Zamawiającego rowów, Skoszone rośliny z dna, skarp i bagrowania należy wywieść z całej długości niżej wymienionych rowów: - rów Grabowski, - 10, - 12, - M-1, - PS-1C, - 15, - PS-6, - C (na odcinku od ul. Słonki do granic rezerwatu przyrody Las Kabacki), - 2, - 3, - 6, - 8, - PS-3, - PS-16, - PS-18, - 17. Zamawiający przyjął, że przy dwóch pokosach w ciągu roku, plon w [Mg/ha] dla gleby mułowo-glejowej wynosi 9,2 [Mg/ha]. Zamawiający może zlecić Wykonawcy konserwacje wybranych urządzeń wodnych lub ich określonych części poza ww. terminem, przy czym w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2014 r. mogą zostać wskazane prace w zakresie i ilości przewidzianej w I-szej konserwacji. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się wykonać w II konserwacji w terminie od 6 października 2014 r. do 10 listopada 2014 r, poniższe prace: 1) koszenie traw i innych porostów ze skarp i pasa o szer. 1m wzdłuż obu skarp Trawy i inne porosty należy wykosić do wysokości 5 cm, licząc od poziomu skarp. 2) koszenie, bagrowanie traw z dna cieku, Wydobyte trawy i inne porosty z dnia rowu należy wygrabić i w miarę możliwości złożyć w kupki. 3) wygrabienie skarp i pasa o szer. 1m wzdłuż obu skarp, Skoszone rośliny należy wygrabić i w miarę możliwości złożyć w kupki. 4) transport skoszonych traw i porostów z wskazanych rowów, Skoszone rośliny z dna, skarp i bagrowania należy wywieść z całej długości niżej wymienionych rowów: - rów Grabowski, - 10, - 12, - M-1, - PS-1C, - 15, - PS-6, - C (na odcinku od ul. Słonki do granic rezerwatu przyrody Las Kabacki), - 2, - 3, - 6, - 8, - PS-3, - PS-16, - PS-18, - 17. 5) oczyszczanie rowów, zastawek, krat, przepustów z odpadów (gałęzie, trawy, odpady) wraz z wywozem, 6) odmulanie rowów melioracyjnych odkrytych (warstwa 20cm), części zakrytych (rurociągów) oraz przepustów w całości średnic wraz z wywozem na wskazanych rowach. Rów należy odmulić z warstwy 20 cm na całej szerokości dna i na całej długości rowu. Materiał rozplantować na koronie rowu, bądź wywieść na wskazanych przez Zamawiającego rowach. Części zakryte rowów (rurociągi) oraz przepusty należy odmulić w całości. Uzyskany namuł należy wywieść z całej długości niżej wymienionych rowów: - rów Grabowski, - 10, - 12, - M-1, - PS-1C, - 15, - PS-6, - C (na odcinku od ul. Słonki do granic rezerwatu przyrody Las Kabacki), - 2, - 3, - 6, - 8, - PS-3, - PS-16, - PS-18, - 17. 7) czyszczenie rurociągów drenarskich, Czyszczenia rurociągów, tj. zbieraczy będzie odbywać się na polecenie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że prace te mogą nie zostać wykonane w 100% 8) czyszczenie studni rewizyjnych, Czyszczenie studni rewizyjnych będzie odbywać się na polecenie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że prace te mogą nie zostać wykonane w 100%. Wykoszenie traw i innych porostów oraz odmulenie dna oraz przepustów na rowach melioracyjnych A, 7 i C na terenie rezerwatu przyrody Las Kabacki należy przeprowadzić zgodnie z załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający może zlecić Wykonawcy konserwacje wybranych urządzeń wodnych lub ich określonych części poza ww. terminem, przy czym w okresie od dnia 1lipca 2014 r. do dnia 1 grudnia 2014 r. mogą zostać wskazane prace w zakresie i ilości przewidzianej w II-ej konserwacji. Opis przedmiotu zamówienia określają także: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją techniczną oraz wykazem rowów melioracyjnych zlewni Potoku Służewieckiego objętych konserwacją stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ/ nr 3 do wzoru umowy b) Mapa sytuacyjna zlewni Potoku Służewieckiego stanowiąca załącznik nr 1b do SIWZ / załącznik nr 1 do wzoru umowy c) Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ d) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 80%..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na konserwacji urządzeń wodnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy - zlewnia Potoku Służewieckiego i będą powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną usługę polegającą m.in. na odmuleniu rowu/rowów melioracyjnego/-nych otwartego/-tych lub zamkniętego/-tych (rurociągu/-ów) lub przepustu/-ów - na długości nie mniejszej niż 5,0 km. UWAGA! 1 Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia oraz dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany); b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. doradztwo, podwykonawstwo, itp.); c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) Ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1.Oświadczenie wymienione w pkt III. 4.1.) Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. uprawnionych ich przedstawicieli lub przez umocowanego Pełnomocnika), potwierdzając iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 3.2.Dokumenty wymienione w pkt III.4.1. Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie warunku, którego dotyczy. 3.3. Oświadczenie wymienione w pkt III.4.2.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 3.4. Dokument wymieniony w pkt III.4.2.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.5. Dokument odpowiedni o którym mowa w pkt III.4.4.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1. Zmiany terminu wykonania zamówienia określonego w pkt II.2) Ogłoszenia w szczególności z powodu: - nadzwyczajnych i niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy, - siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności takiej jak: klęski żywiołowe; z zastrzeżeniem, iż w powyżej wyspecyfikowanych przypadkach termin wykonania zamówienia przesuwa się o czas trwania nadzwyczajnych powodów, 2. Maksymalnej ilości jednostek prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem, że nie może zostać przekroczona łączna maksymalna cena ofertowa brutto. 3. Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, 4. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z powodu zdarzeń, tj. rozwiązanie umowy łączącej go z Wykonawcą, jego likwidacja, nienależyta staranność stwierdzona przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, opisanego w pkt III. 3.2 Ogłoszenia, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA DLA DZIELNICY URSYNÓW, POK. 530, V PIĘTRO..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrażnianie i czyszczenie sieci kanalizacji oraz czyszczenie przepompowni ścieków na terenie gminy Herby w roku 2025 - 2 postępowanie
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom (2004/PL/16/C/PE/004) Zadanie nr 9 - Dostawa
- 33 799 175,00 EUR.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
- oczyszczanie ścieków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.