eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiWykonanie projektu przebudowy odcinka ul. Edwarda Stachury w miejscowości Łazieniec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Aleksandrów Kujawski: Wykonanie projektu przebudowy odcinka ul. Edwarda Stachury w miejscowości Łazieniec.
Numer ogłoszenia: 36244 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu przebudowy odcinka ul. Edwarda Stachury w miejscowości Łazieniec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Wykonanie projektu przebudowy, 2)Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i ślepego na przedmiotowe zadanie. 3)Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4)Wykonanie projektu odwodnienia. 5)Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonawstwa i stałej organizacji ruchu. 6)Projektant w imieniu Gminy Aleksandrów Kujawski złoży wniosek wraz z wymaganymi opiniami i uzyska decyzję o ustaleniu lokalizacji drogi zgodnie z ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych (Dz. U. z 2008 r. nr 193, poz.1194 ze zm.). 7)Uzyskanie pozwolenia na budowę w/w drogi. 8)Projekt winien zawierać uzgodnienia prawem wymagane (w tym decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia) oraz spełniać wszystkie wymogi wymienione w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 43 poz. 430)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 6. wykażą się doświadczeniem w realizacji usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 3 usługi projektowe w kwocie nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ (dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: okumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Zaakceptowany wzór umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy -załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ ); do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień w danym zakresie oraz zaświadczenie ,aktualne na dzień składania oferty, stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 3 usługi projektowe w kwocie nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane, (załącznik nr 4); 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych- załącznik nr 5 do SIWZ; Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w przypadku złożona oferta, prócz dokumentów określonych w pkt 12 spełniać musi następujące wymogi: a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: - wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, - powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik. d) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dokumenty , o których mowa w punkcie 12 i 13 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( oświadczenia, zobowiązania w oryginale)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski 87-700 Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski 87-700 Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12 pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.