To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362471 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Ustka: Dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej na terenie miasta Ustka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345225-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345293-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka, krajowy numer identyfikacyjny
52387300000, ul.
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
3,
76270
Ustka, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
598 154 300, faks
598 152 900, e-mail
zamowienia.publiczne@um.ustka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej na terenie miasta Ustka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IKiOŚ.271.34.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej na terenie miasta Ustka w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje trzy zadania w następujących lokalizacjach: 1.1 Zadanie nr 1 - lokalizacja nr 1: teren przy ul.Wróblewskiego 8 w Ustce, na działce nr 1974/12, oznaczony na mapie stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ - teren płaski, porośnięty trawą, nasadzeniami oraz drzewami, obejmuje dostawę i montaż niżej wymienionych urządzeń: 1. biegacz i orbitek z pylonem - 1szt., 2. krzesło do wyciskania z pylonem - 1 szt., 3. koła Tai Chi duże z pylonem - 1szt., 4. motyl z pylonem - 1szt., 5. stepper z pylonem - 1szt., 6. ławka i prostownik pleców z pylonem - 1szt., 7. surfer i twister z pylonem - 1szt. 8. tablica informacyjna z regulaminem korzystania z siłowni plenerowej 1.2 Zadanie nr 2 - lokalizacja nr 2: teren przy ul.Wczasowej 3 i 5, na działce nr 2523, oznaczony na mapie stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ- teren płaski, porośnięty trawą, obejmuje dostawę i montaż niżej wymienionych urządzeń: 1. podwójny wyciąg górny - 1szt., 2. podwójna prasa nożna - 1 szt., 3. orbitek pojedynczy - 1szt., 4. wioślarz pojedynczy - 1szt., 5. steperr podwójny - 1szt., 6. jeździec pojedynczy - 1szt. 7. tablica informacyjna z regulaminem korzystania z siłowni plenerowej 1.3 Zadanie nr 3 - lokalizacja nr 3: teren przy ul. Grunwaldzkiej 47, na działce nr 2585, oznaczony na mapie stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ - teren płaski, porośnięty trawą , nasadzeniami oraz nielicznymi drzewami, w sąsiedztwie znajduje się plac zabaw, obejmuje dostawę i montaż niżej wymienionych urządzeń: 1. podwójne krzesło do wyciskania - 1szt., 2. surfer podwójny - 1szt., 3. rower pojedynczy - 1szt., 4. biegacz pojedynczy - 1szt., 5. koła Tai Chi małe, podwójne - 1szt., 6. twister potrójny - 1szt., 7. tablica informacyjna z regulaminem korzystania z siłowni plenerowej 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w zakresu osobno dla każdego zadania wymienionego w pkt. 3, poprzez wykonanie: 2.1. dostawę i montaż urządzeń na fundamentach zgodnie z wymaganiami producenta, 2.2. dostawę i montaż tablic z regulaminem siłowni, 2.3. prace porządkowe, 3. Warunki techniczne jakie winny spełniać urządzenia siłowni: 3.1. wszystkie urządzenia należy montować na prefabrykowanych fundamentach lub alternatywnie na stopach fundamentowych wykonywanych na miejscu wg wymagań producenta oraz zgodnie z normą PN-EN 16630:2015-06, 3.2. wszystkie urządzenia muszą posiadać komplet niezbędnych certyfikatów i atestów uprawniających je do ogólnego stosowania oraz instrukcje konserwacji i użytkowania, 3.3. każde urządzenie ma być oznakowane dokładnymi instrukcjami także w formie obrazkowej, 3.4. wszystkie urządzenia muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa zawarte w normach potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem. Normy bezpieczeństwa: PN-EN 16630: 2015 - 06 3.5. konstrukcja nośna oraz pozostałe elementy konstrukcji wykonane z rur stalowych ocynkowanych dwukrotnie malowanych proszkowo, wszystkie zakończenia rurowe zaślepione, 3.6. siedziska, oparcia i stopnice wykonane z blachy ze stali nierdzewnej grubości min. 3mm z otworami odprowadzającymi m.in. wodę, 3.7. rączki gumowe wykonane z materiałów odpornych na warunki zewnętrzne, 3.8. elementy ruchome zabezpieczone przed nadmiernym wychyleniem oraz ewentualnym zakleszczeniem lub przytrzaśnięciem poprzez zastosowanie wewnętrznych ograniczników odbojowych, 3.9. redukcja siły uderzeń elementów swobodnie opadających poprzez zastosowanie amortyzatorów uniemożliwiających przytrzaśnięcie, 3.10. śruby i nakrętki metryczne nierdzewne lub zabezpieczone przed korozją, ocynkowane, łożyska bezobsługowe metryczne przeznaczone do użytku zewnętrznego. 4. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 6. Informacje dodatkowe: 6.1. zastosowane materiały przy realizacji przedmiotu zamówienia winny być nowe (nie używane), pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w opakowaniach pozwalające na bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta; 6.2. zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia; 6.3. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: a) zabezpieczy obsługę geodezyjną, b) sporządzi kompletną dokumentację powykonawczą oraz przygotuje wszelkie dokumenty, o których mowa w pkt.3.2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
37410000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej w lokalizacji nr 1 przy ul. Wróblewskiego 8 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33410 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 25276,5 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń siowni plenerowej na terenie miasta Ustka w lokalizacji nr 2: teren przy ul. Wczasowej 3 i 5 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21900 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17859,6 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa i montaż urądzeń siłowniplenerowej na terene miasta Ustka w lokalizacji nr 3: teren przy ul. Grunwaldzkiej 47 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21900 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17662,8 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta Ustka z usługami opiekuńczymi oraz bez usług opiekuńczych
- Modernizacja hydroforni na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie - V postępowanie
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.