Ogłoszenie z dnia 2006-07-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sokółka: Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Internatu Zespołu Szkół w Sokólce na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych oraz bazy noclegowej w Sokółce przy ul. Mickiewicza 11 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szkół w Sokółce, do kontaktów: Jan Firs, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7112574, fax 085 7112574, e-mail: zs-s-ka@icenter.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.losokolka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nazwa: Zespół Szkół w Sokółce, Adres pocztowy: ,Miejscowość: Sokółka, Kod pocztowy: 16-100, Województwo: podlaskie, Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Maria Darkowska, Donata Sołowiej, Tel.: 085 7112574, E-mail: zs-s-ka@icenter@.pl, Fax: 085 7112574, Adres internetowy (URL): www.losokolka.pl Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Publiczna Szkoła Ponadgimnazjalna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Internatu Zespołu Szkół w Sokólce na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych oraz bazy noclegowej w Sokółce przy ul. Mickiewicza 11. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Internat Zespołu Szkół w Sokółce; 16-100 Sokółka ul. Mickiewicza 11a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku Internatu Zespołu Szkół w Sokółce na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Sokółce oraz na potrzeby bazy noclegowej. Zakres inwestycji obejmuje roboty remontowe, budowlano-instalacyjne wewnątrz obiektu tj: 1. prace adaptacyjne związane z przystosowaniem pomieszczeń do planowanej funkcji: a) wykucie otworów drzwiowych i wykonanie podciągów, b) budowa nowych ścian wewnętrznych, c) wymiana stolarki wewnętrznej, d) wykonanie pionów wentylacyjnych, e) roboty wykończeniowe, f) wykonanie nowych podłóg i posadzek, g) przebudowa podestu wejściowego do budynku. 2. usprawnienia zmniejszające straty ciepła przez przenikanie ciepła: a) docieplenie stropu w przestrzeni poddasza nieużytkowego, b) wymiana starych okien kondygnacji nadziemnych, c) wymiana okien piwnic, d) wymiana drzwi wejściowych głównych, e) wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych, f) docieplenie kominów wentylacyjnych w przestrzeni poddasza nieużytkowego, 3. usprawnienia dotyczące instalacji wewnętrznych: a) przebudowa instalacji sanitarnych, b)przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Po wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wykonawca dostarczy min. świadecywo jakości, certyfikaty oraz świadectwa dotyczące wykonanych badań, prób i atesty. Oświadczenie wykonawcy, że prace zostały wykonane zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznych okresu gwarancji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000,00 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia 30.08.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, - spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj.: - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, - oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami), - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie udziału w składania ofert, - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - zrealizowanie - jako generalny wykonawca - w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie 3 robót budowlanych, których przedmiotem było wybudowanie lub wykonanie remontu budynków użyteczności publicznej na kwotę min. 400 tyś. każda, potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających (załączenie dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie), - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, - oświadczenie, wykaz iż Wykonawca posiada niezbędny sprzęt - określony w SIWZ - potrzebny do wykonania zamówienia, - oświadczenie o zapoznaniu się ze SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Można odebrać w Zespole Szkół w Sokółce ul. Mickiewicza 11, pokój nr 2, w godz. 8:00 - 15:00 lub za zaliczeniem pocztowym Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.losokolka.pl. Opłata: 50 PLN Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.08.2006 godzina 10:30. siedziba zamawiającego Zespół Szkół w Sokółce; 16-100 Sokółka ul. Mickiewicza 11 pokój nr 2
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.07.2006.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Roboty remontowe budynku Urzędu Miasta Ustka (dawnej szkoły) wpisanego do rejestru zabytków.
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 - etap 3, część dydaktyczna i zaplecze sportowe
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Prace budowlano instalacyjne na terenie Katedry Fizjologii Człowieka w budynku przy ul. Karłowicza 24 w Bydgoszczy
- Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.