Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej
CePeLek SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 362580 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego. Pakiet 1- Aparat Holter EKG z zestawem komputerowym, oprogramowaniem drukarką i stolikiem pod zestaw-szt.2 Pakiet 2- Aparat Holter ciśnieniowy z oprogramowaniem-szt.2 Pakiet 3- Fotel ginekologiczny-szt.1 Pakiet 4- Laser skaner -1szt. Pakiet 5 -Aparat do elektroterapii-szt.2 Pakiet 6- Stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości- dwuczęściowy-szt.1 Pakiet 7- Rotor do ćwiczeń kończyn górnych szt.2 Pakiet 8-Drobny sprzęt rehabilitacyjny Pakiet 9- Akcesoria do aparatów elektroterapii Pakiet 10-Narzędzia do endoskopów Pakiet 11-Sprzęt diabetologiczny Pakiet 12-Sprzęt okulistyczny.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1, 33.19.00.08-8, 33.16.90.00-2, 33.16.80.00-5, 33.19.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Przedmiot dostawy powinien posiadać wymagane prawem RP certyfikaty , atesty, dopuszczenia, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679 ze zm. nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów, użytkowników i osób trzecich. Sprzęt medyczny powinien posiadać zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych.Pozycje które, nie mają statusu wyrobu medycznego muszą być wykonane z materiałów spełniających wymogi do wyposażenia jednostek służby zdrowia. Wyroby medyczne, które nie są wpisane do w/ w rejestru muszą być poświadczone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ, że zaoferowany przez niego sprzęt medyczny może stanowić wyposażenie placówek medycznych gabinetów medycznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska CePeLek Sp. ZOZ, 00-91 Warszawa,ul.Koszykowa 78 pok.nr 3
w godzinach 7.30-15.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Zamawiającego, pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1-Aparat Holter EKG z zestawem komputerowym, oprogramowaniem,drukarką i stolikiem pod zestaw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat Holter EKG z zestawem komputerowym, oprogramowaniem,drukarką i stolikiem pod zestaw -szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki techniczne - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2-Aparat Holter ciśnieniowy z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat Holter ciśnieniowy z oprogramowaniem-szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3-Fotel ginekologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel ginekologiczny- szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.92.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4-Laser skaner.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laser skaner szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5-Aparat do elektroterapii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii-szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6-stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości,- dwuczęściowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości,- dwuczęściowy szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7-Rotor do ćwiczeń kończyn górnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor do ćwiczeń kończyn górnych -szt2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8-Drobny sprzęt rehabilitacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do aparatów elektroterapii- filtry dolamp, podkłady do elektrod , żarówki ....
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9-akcesoria do aparatów elektroterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do aparatów elektroterapii-filtry do lamp, podkłady do elektrod żarówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10-narzędzia do endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do endoskopów:szczypce biopsyjne, igły do ostrzykiwania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11-sprzęt diabetologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt okulistyczny:czwórlustro, okulary do badania wzroku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.08-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12-sprzet okulistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny:czwórlustro, okulary do badania wzroku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.08-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa sprzętu okulistycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa aparatu OCT na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.