To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-04
Stoczek: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Urzędu Gminy w Stoczku.
Numer ogłoszenia: 36258 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21092 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Stoczku, ul. Kosowska 5, 07-104 Stoczek, woj. mazowieckie, tel. 25 6919020 w. 25, 6919002, faks 25 6919025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Urzędu Gminy w Stoczku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek i faksów i dla Urzędu Gminy w Stoczku. Dostarczane art. winny być fabrycznie nowe. 2) Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne spełniające równoważne parametry. 4) Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz wytworzone zgodnie z prawami patentowymi. 5) Artykuły biurowe oraz materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, swoim transportem w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia do siedziby zamawiającego, w godz. 8:00 - 16:00 poniedziałek - piątek bez względu na wielkość zamówienia, tj. ilość i asortyment poszczególnych dostaw. 7) Wykonawca na dostarczone artykuły i mat. eksploatacyjne udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby zamawiającego. 8) W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji. 9) Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty. Łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TAMIDA Sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47862,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37495,70
Oferta z najniższą ceną: 37495,70 / Oferta z najwyższą ceną: 51298,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STOCZEK
więcej: przetargi STOCZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.