Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-09-06
¦wiecie: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK
Numer og³oszenia: 362650 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminna Przychodnia , ul. Wojska Polskiego, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3311165, faks 0-52 3311165.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostaw± szczepionek: Czê¶æ nr 1- nazwa : szczepionka- INFLUVAC,krótki opis : 1 amp.-strzy. a 0,5ml z ig³a, szacunkowa ilo¶æ zamówienia - 150 szt Czê¶æ nr 2- nazwa : szczepionka -VAXIGRIP,krótki opis : zaw. do wstrzykiwañ 1 ampu³kostrzykawka 0,5 ml, szacunkowa ilo¶æ zamówienia - 30 szt Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ podana liczba zamawianych szczepionek jest warto¶ci± szacunkow± i liczba szczepionek ostatecznie zamawianych w okresie obowi±zywania umowy bêdzie uzale¿niona od rzeczywistego zapotrzebowania na nie przez pacjentów, przez co rozumieæ nale¿y, ¿e mo¿e ona byæ zwiêkszona lub zmniejszona, a zap³acie podlegaæ bêd± jedynie szczepionki rzeczywi¶cie zamówione i dostarczone w okresie obowi±zywania umowy...
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u Wykonawcy na podstawie za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ wg. formu³y spe³nia- nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na podstawie o¶wiadczenia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na podstawie o¶wiadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na podstawie o¶wiadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
na podstawie o¶wiadczenia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wype³niony formularz oferty przetargowej na za³±czonym druku stanowi±cym Za³±cznik Nr 1 do SIWZ, O¶wiadczenie Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. z³o¿one na za³±czonym druku stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do SIWZ.,O¶wiadczenie o woli wspó³pracy Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê, ustanawiaj±ce pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera), w my¶l art. 23 ustawy Pzp - je¿eli dotyczy, Pe³nomocnictwo- je¿eli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy- projekt umowy stanowi za³±cznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy mog± nast±piæ jedynie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w formie aneksu podpisanego przez obie strony.3.Zastrzega siê, ¿e strony mog± dokonaæ zmiany postanowieñ tre¶ci umowy czasowe lub trwale w trakcie jej obowi±zywania w przypadkach podanych poni¿ej:a/strony dopuszczaj± zmianê umowy w zakresie obni¿enia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcê, w ka¿dym czasie i okoliczno¶æ ta nie wymaga zgody Zamawiaj±cego: b/podwy¿szenie cen jednostkowych brutto mo¿e nast±piæ jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysoko¶æ tych zmian.4.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru dostawcy w nastêpuj±cych przypadkach na okre¶lonych warunkach:a/zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego bez zmiany samych stron umowy /zmiana siedziby, nazwy numeru rachunku bankowego, osób reprezentuj±cych strony umowy/ w przypadku zaistnienia wymienionych wy¿ej zmian po stronie stron umowy, b/zmiany po stronie Wykonawcy o ile zmiana polegaæ bêdzie na zasadzie przejêcia odpowiedzialno¶ci za wykonanie zadania wraz z wybranym Wykonawc± w nastêpstwie d³ugu, c/zmiana przedstawicieli reprezentuj±cych Zamawiaj±cego lub Wykonawcê podczas realizacji umowy np. osoby upowa¿nionej ze strony Wykonawcy do wystawiania faktur w przypadkach: > ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych wymienionych wy¿ej osób, > nie wywi±zania siê wymienionych osób z obowi±zków wynikaj±cych z umowy > je¿eli zmiana wymienionych wy¿ej osób oka¿e siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od stron /np.rezygnacji itp./ d/zmiany osób realizuj±cych zadanie pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SIWZ., 5.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania innych zmian umowy, pod warunkiem, ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a realizowanie z³o¿onego pierwotnie celu umowy by³oby bez tych zmian niemo¿liwe lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego lub le¿y w interesie publicznym. 6. W razie zaistnienia zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. /art. 145 Prawo zamówieñ publicznych/. W przypadku, o którym mowa, Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgpswiecie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejsko-Gminnej Przychodni w ¦wieciu,ul. Wojska Polskiego 80, 86 - 100 ¦wiecie Sekretariat /piêtro II/..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejsko-Gminnej Przychodni w ¦wieciu,ul. Wojska Polskiego 80, 86 - 100 ¦wiecie Sekretariat /piêtro II/..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w ¦wieciu o now± siedzibê CZP
- Dzier¿awa analizatora biochemicznego wraz z dostaw± odczynników, materia³ów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w ¦wieciu w oparciu o system monitoringu wewnêtrznego i zewnêtrznego
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C D±brówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Miejskiego w ¦wieciu
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materia³ów opatrunkowych oraz pozosta³ych produktów farmaceutycznych
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- ZP/03/ 2024 "Sprzeda¿ i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Paw³a II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
wiêcej: Szczepionki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.