eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławBieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych i przejść aktywnych w ciągach dróg wojewódzkich utrzymywanych przez DSDiK we Wrocławiu z podziałem na 7 zadań w okresie1. Zadanie nr 2 w okresie od 01.12.2009 r., 2. Zadania od nr 1 do nr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Wrocław: Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych i przejść aktywnych w ciągach dróg wojewódzkich utrzymywanych przez DSDiK we Wrocławiu z podziałem na 7 zadań w okresie: 1. Zadanie nr 2 w okresie od 01.12.2009 r., 2. Zadania od nr 1 do nr 7 w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. CPV 50232200-2
Numer ogłoszenia: 362658 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych i przejść aktywnych w ciągach dróg wojewódzkich utrzymywanych przez DSDiK we Wrocławiu z podziałem na 7 zadań w okresie: 1. Zadanie nr 2 w okresie od 01.12.2009 r., 2. Zadania od nr 1 do nr 7 w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. CPV 50232200-2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych i przejść aktywnych w ciągach dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu z podziałem na 7 zadań. 50232200-2 Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w zakresie bieżącego utrzymania i konserwacji (przeglądy, naprawy, wymiana części) sygnalizacji świetlnych i przejść aktywnych w ciągu dróg wojewódzkich w okresie: - dla zadania nr 2 od 1 grudnia 2009 r od godziny 0:00 do 31 grudnia 2010 r. do godziny 24:00 - dla pozostałych zadań od 1 stycznia 2010 r od godziny 0:00 do 31 grudnia 2010 r. do godziny 24:00 Wykonanie prac podzielono na 7 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - zad. 1 - 110,00 zł, - zad. 2 - 160,00 zł; - zad. 3 - 130,00 zł; - zad. 4 - 290,00 zł; - zad. 5 - 110,00 zł; - zad. 6 - 330,00 zł; - zad. 7 - 150,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: e) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 usługę w zakresie utrzymania i konserwacji drogowych sygnalizacji świetlnych o wartości brutto nie mniejszej niż: - zad. 1 - 5.000,00 zł, - zad. 2 - 8.000,00 zł; - zad. 3 - 6.000,00 zł; - zad. 4 - 14.000,00 zł; - zad. 5 - 5.000,00 zł; - zad. 6 - 16.000,00 zł; - zad. 7 - 7.000,00 zł; f) wykonali w/w zamówienia z należytą starannością, g) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - min. 1 pracownikiem (bez względu na ilość zadań) posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadających im uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i mogącym wykazać się aktualną przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - min. 1 pracownikiem (na każde z zadań) posiadającym świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D); - min. 1 pracownikiem (na każde z zadań) posiadającym świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń o napięciu do 1 kV (E) W przypadku, gdy pracownik Wykonawcy posiada obie kwalifikacje (D i E) może to być jedna osoba (na każde z zadań). h) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia (bez względu na ilość zadań), tj.: - podnośnik samochodowy - min. 1 szt. - samochód dostawczy do 3,5 t - min. 1 szt. i) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, j) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, ust. 2 pkt 2, 3, 3a (jeżeli dotyczy), 5, 5a (jeżeli dotyczy), 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami). 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2).Dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, ust. 2 pkt 2, 3, 3a (jeżeli dotyczy), 5, 5*(jeżeli dotyczy), 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dla każdego z zadań odrębnie ZAŁĄCZNIK NR 4, z oznaczeniem jakiego zadania dotyczy. e) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w ZAŁĄCZNIKU NR 4 zostały wykonane należycie; f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ; W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dla każdego z zadań odrębnie ZAŁĄCZNIK NR 5, z oznaczeniem jakiego zadania dotyczy. g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. f) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ; j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. i) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dla każdego z zadań odrębnie ZAŁĄCZNIK NR 6, z oznaczeniem jakiego zadania dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 litera a-c składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 ust. 1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Materiały przetargowe można również nabyć w cenie 1,00 złotych w siedzibie Zamawiającego, pokój 220 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - Kancelaria (parter). Otwarcie ofert w dniu 27.10.2009 r. o godz. 11:00, siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 1 - bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych w Złotoryi, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 328 w ilości - 3 szt. a. na skrzyżowaniu ulic Staszica-Sienkiewicza-Konopnickiej-Krzywoustego b. na skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego - Górnicza - Słoneczna c. aktywne przejście dla pieszych przy Szkole Podstawowej w miejscowości Iwiny, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 363.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 2 - bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych w Strzegomiu, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 374 w ilości - 2 szt. a. na skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego - Legnicka b. na skrzyżowaniu ulic Kasztelańskiej - Świdnicka Na drodze nr 374 w Świebodzicach na skrzyżowaniu ulic Strzegomska-Wolności 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 3 - bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych w Bolesławcu, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 297 i 363 w ilości - 5 szt. a. na skrzyżowaniu ulic Jeleniogórska-Komuny Paryskiej-Karola Miarki-Podgórna b. na skrzyżowaniu ulic Łokietka-Zgorzelecka-Wesoła c. na skrzyżowaniu ulic Tamka-Bohaterów Getta-Grunwaldzka-Staszica i Tamka-Kościuszki (dwa skrzyżowania objęte koordynacją) d. na skrzyżowaniu ulic Spółdzielcza-Bolesława Chrobrego-Asnyka-Tysiąclecia e. przejście aktywne dla pieszych w m. Trzebień droga wojewódzka nr 297 wraz z kosztami dostawy energii elektrycznej (koszt energii miesięcznie około 60,00 zł).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 4 - bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych w Zgorzelcu, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 317 i 352 w ilości 6 szt. a. na skrzyżowaniu ulic Daszyńskiego-Boh.Getta-Okrzei-Staszica-Warszawska b. na skrzyżowaniu Boh.Getta-Armii Krajowej-Langiewicza-E.Plater-II Armii Wojska Polskiego c. na przejściu dla pieszych w ciągu ulicy Armii Krajowej sygnalizacja wzbudzana d. na skrzyżowaniu ulic Andersa-Reymonta e. na skrzyżowaniu ulic Andersa-Łużycka f. skrzyżowanie ulic Obwodnica Zgorzelca - Reymonta g. przejścia aktywne dla pieszych w ilości 4 szt. droga nr 351 w m. Pieńsk i Jędrzychowice droga nr 352 w m. Osiek Łużycki i Koźmin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 5 - bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych w Lubaniu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 393 w ilości 3 szt. a. na skrzyżowaniu ulic Pl.3 Maja-Podwale-Bankowa wraz z opłatą komunikacyjną monitoringu b. na skrzyżowaniu ulic 7 Dywizji-Dąbrowskiego-Lwówecka-Pl. 3 Maja wraz z opłatą komunikacyjną monitoringu c. na skrzyżowaniu ulic 7 Dywizji-Dworcowa wraz z opłatą komunikacyjną monitoringu W miejscowości Leśna droga wojewódzka nr 393 na skrzyżowaniu ulic Baworowo-Ogrodowa-Pocztowa-Lubańska w ilości 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 6 - bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg wojewódzkich - nr 381 w Nowej Rudzie -Słupiec na skrzyżowaniu ulic Kłodzka-Radkowska-Kwiatkowskiego-Słupiecka, - nr 385 w Ząbkowicach na skrzyżowaniu ulic Żeromskiego-Wrocławska, - nr 367 w Wałbrzychu na skrzyżowaniu ulic 1-go Maja-II Armii, - nr 375 w Wałbrzychu na skrzyżowaniu ul. Andersa-Wańkowicza - nr 382 w Piławie Dolnej wzbudzana sygnalizacja dla pieszych, - nr 384 w Bielawie na skrzyżowaniu ulic Żeromskiego - Boh. Getta, - nr 381 w Jedlinie Zdroju przejście aktywne, - nr 384 w Uciechowie przejście aktywne, łącznie 6 sygnalizacji i 2 przejścia aktywne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 7 - bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych w Oławie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 396 w ilości 2 szt. a. na skrzyżowaniu ulic 3-go Maja-Plac Zamkowy b. na skrzyżowaniu ulic 3-go Maja-Chrobrego c. przejścia aktywne dla pieszych w ilości 2 szt. droga 340 w m. Wołów droga 346 w m. Kąty Wrocławskie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.