Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-16
Miechów: Pełnienie funkcji szkolnego koordynatora w ramach projektu pod nazwą:Realizacja programów rozwojowych w szkołach podstawowych w gminie Miechów ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 362707 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji szkolnego koordynatora w ramach projektu pod nazwą:Realizacja programów rozwojowych w szkołach podstawowych w gminie Miechów ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora, którego zadaniem jest logistyka i nadzór nad jakością działań edukacyjnych projektu w szkołach podstawowych w gminie Miechów, w ramach projektu pod nazwą: Realizacja programów rozwojowych w szkołach podstawowych w gminie Miechów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki., współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1. Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie), pedagogiczne. 2. Posiada tytuł nauczyciela dyplomowanego. 3.Posiada doświadczenie w organizacji zadań związanych z funkcjonowaniem placówki. 4.Legitymuje się stopniem specjalizacji bądź ukończył dodatkowo studia podyplomowe Doświadczenie zawodowe: min 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym ( mile widziane w zarządzaniu szkołą) oraz co najmniej 10-letnie doświadczenie w pracy w szkole podstawowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.miechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Sienkiewicza 25
32-200 Miechów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2010 godzina 07:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 - Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej Nr 1 w Miechowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej Nr 2 w Miechowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej w Bukowskiej Woli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej w Jaksicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: - Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej w Parkoszowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej w Pojałowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej w Pstroszycach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- "Prace budowlano - remontowe w remizie OSP w Biskupicach".
- Modernizacja oraz wyposażenie boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Bukowskiej Woli.
- Nadzór inspektorski nad zadaniem pn.: "Budowa windy w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Miechowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1179K Tczyca - Marcinkowice, odc. od km 0+000 do km 4+020, dł.4,020km"-II postępowanie
- Budowa windy w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Miechowie
więcej: przetargi w Miechowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.