eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Pełnienie funkcji szkolnego koordynatora w ramach projektu pod nazwą:Realizacja programów rozwojowych w szkołach podstawowych w gminie Miechów ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-16

Miechów: Pełnienie funkcji szkolnego koordynatora w ramach projektu pod nazwą:Realizacja programów rozwojowych w szkołach podstawowych w gminie Miechów ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 362707 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji szkolnego koordynatora w ramach projektu pod nazwą:Realizacja programów rozwojowych w szkołach podstawowych w gminie Miechów ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora, którego zadaniem jest logistyka i nadzór nad jakością działań edukacyjnych projektu w szkołach podstawowych w gminie Miechów, w ramach projektu pod nazwą: Realizacja programów rozwojowych w szkołach podstawowych w gminie Miechów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki., współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1. Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie), pedagogiczne. 2. Posiada tytuł nauczyciela dyplomowanego. 3.Posiada doświadczenie w organizacji zadań związanych z funkcjonowaniem placówki. 4.Legitymuje się stopniem specjalizacji bądź ukończył dodatkowo studia podyplomowe Doświadczenie zawodowe: min 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym ( mile widziane w zarządzaniu szkołą) oraz co najmniej 10-letnie doświadczenie w pracy w szkole podstawowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.miechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2010 godzina 07:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 - Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej Nr 1 w Miechowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej Nr 2 w Miechowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej w Bukowskiej Woli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej w Jaksicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: - Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej w Parkoszowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej w Pojałowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pełnieniu funkcji szkolnego koordynatora w szkole Podstawowej w Pstroszycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do zadań Szkolnego koordynatora będzie należeć w szczególności: 1. a) współpraca z kierownikiem merytorycznym projektu, b) ustalenie harmonogramu przebiegu projektu z kierownikiem merytorycznym i stała jego aktualizacja c) koordynacja, nadzór i kontrola zajęć realizowanych przez opiekunów zajęć pozalekcyjnych w ramach Projektu na terenie szkoły, d) rekrutacja uczniów do udziału w zajęciach w ramach projektu; e) obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f) ewidencja wykorzystania sprzętu projektowego, g)odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach projektu. h) prowadzenie dokumentacji związanej z projektem (w tym sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych i sprawozdania podsumowującego cały projekt oraz innych wymaganych przez koordynatora merytorycznego,) i) upowszechnianie informacji dotyczących projektu w społeczności szkolnej. k)niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim o zmianach mających wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. l)analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych dotyczących danej szkoły (dbałość o aktualne dane). m)Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 2. Koordynator szkolny podlega Projektodawcy - Gminie Miechów i koordynatorowi projektu. 3. Zamawiający podpisze z Wykonawcami wyłonionymi w drodze przedmiotowego postępowania przetargowego umowy zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.