eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa produktów i paliw z ropy naftowej - paliwa i ol. silnikowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36271

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa produktów i paliw z ropy naftowej - paliwa i ol. silnikowe Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach, do kontaktów: Gabriela Sobocińska, Żaneta Michnol, ul. Głowackiego 10, 40-052 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7827333 lub 7827305, fax 032 7827333, e-mail: zampub@zozmswia.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zozmswia.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów i paliw z ropy naftowej - paliwa i ol. silnikowe. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : - odbiór produktów przez Zamawiającego w miejscu oddalonym od siedziby w odległości do 4 km. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA PALIW i OL. SILNIKOWYCH dla pojazdów stanowiących wyposazenie ZOZ MSWiA w Katowicach. Kod CPV - 23000000-7Asortyment 23121100-2OLEJ NAPĘDOWY 23111300-1BENZYNA 23123100-6OLEJE SILNIKOWE w ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia: - bezzpieczeństwa Wykonawca powinien przy pierwszej dostawie dostarczyć kartę charakterystyki - cen producenta, Wykonawca powinien dostarczyć ceny, które obowiązywały o godz. 12 -tej w podległej stacji spełniającej kryteria tego przetargu na dzień 30 czerwca, 12 lipca, 17 lipca 2006r. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.11.13.00 - Benzyna ołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.22.00 - Benzyna ołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60.000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości : Pakiet nr 1 - 165, 00 PLN Pakiet nr 2 - 1185, 00 PLN Pakiet nr 3 - 33,00 PLN 2. Wadium jest wymagane w wysokości określonej zgodnie z podanymi w punkcie 1 kwotami przypisanymi do poszczególnych pakietów. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwa pakiety wadium stanowi sumę odpowiednich kwot przypisanych do pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. 3. Wykonawca wnosi, przed upływem terminu składania ofert, wadium w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 znowelizowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku ,,Prawo zamówień publicznych\. 4. Wykonawca, który wnioskuje o zwrot dokumentu dotyczącego gwarancji wadialnej lub poręczenia, po zakończeniu postępowania - załącza do oferty dokument ten w oddzielnej kopercie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BPH PBK S.A. O/Katowice 61 1060 00 76 0000 3300 0020 2482 lub w kasie Zamawiającego Godziny otwarcia kasy: 8.00 - 16.00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) złożą wszelkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w SIWZ formularze, 2) zaakceptują wzór umowy, 3) nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 4) wniosą wadium w wymaganej wysokości, 5) złożona oferta nie zostanie odrzucona Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załaczonych do oferty, Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków . Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 nowelizacji ustawy załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 nowelizacji ustawy załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Aktualny tj. wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Aktualne tj wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Aktualną tj. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Aktualną,tj. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 nowelizacji ustawy, nie dotyczy osób fizycznych i spółek cywilnych. 7. Zaświadczenie z banku Wykonawcy zawierające informację, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy. 8. Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy poparte odpowiednimi dokumentami określonymi w aktach normatywnych,zgodnie z KRS. 9. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11. W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumentację stwierdzającą bezpieczeństwo wyrobu, zgodnie z ustawą o ogólnym bezpieczeństwie wyrobu, a przede wszystkim aktualne karty charakterystyki lub oświadczenie,ze wykonawca dostarczy te karty przy pierwszej dostawie Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie karty charekterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 14. Zaakceptowany wzór umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.internetdsl.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.08.2006, godzina 12:30, ZOZ MSWiA w Katowicach, Dział Org.-Prawny i Zam. Publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Olej napędowy. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest paliwo niezbędne dla naszego sprzętu , przede wszystkim dla karetek ratunkowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 11.000 litrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Benzyna bezołowiowa. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest paliwo do pojazdów ratujących zdrowie i zycie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 20.000 litrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Oleje silnikowe. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są oleje silnikowe do silników z zapłonem iskrowym oraz do silników z zapłonem zapłonów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.31.00. 3) Wielkość lub zakres: ol. do silników : - z zapłonem iskrowym - 30 litrów w kanistrach - z zapłonem samoczynnym - 15 litrów , w kanistrach. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.