eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzedaż i dostawa systemu monitoringu wewnętrznego do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362728 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Koszalin: Sprzedaż i dostawa systemu monitoringu wewnętrznego do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338483-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 33055750800000, ul. ul. Gnieźnieńska  9, 75736   Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 423 021, faks 943 422 768, e-mail przetargi@mzk.koszalin.pl
Adres profilu: www.mzk.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzedaż i dostawa systemu monitoringu wewnętrznego do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NO-LK-2210-07/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa systemu monitoringu wewnętrznego do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie; 2. Dostawa o której mowa w pkt. 1. obejmuje dostawy zaplanowane w 2017 i 2018 roku: 2.1. Dostawa nr 1 zaplanowana do 31 marca 2017 roku. 1) 15 kompletnych zestawów monitoringu przeznaczonych do monitorowania przestrzeni wewnątrz autobusów, w skład których wchodzi: a) Rejestrator hybrydowy - 8-kanałowy; b) Kieszeń dyskowa z zamontowanym dyskiem SATA, przeznaczona do zamontowania w rejestratorze; c) Router WiFi z wbudowanym modemem LTE; d) Antena zewnętrzna GPS/WiFi/GSM; e) Mikrofon do nagrywania rozmów; f) Komplet przewodów i materiałów instalacyjnych; g) 1 Kamera frontowa do rejestrowania wydarzeń przed autobusem; h) 1 kamera do rejestrowania wydarzeń za autobusem; i) Zestaw 4 kamer rejestrujących przestrzeń wewnątrz autobusu; 2) 2 Czytniki USB przeznaczone do połączenia się bezpośrednio z kieszenią dyskową; 3) 3 Klucze do odblokowywania kieszeni dyskowej; 4) 3 dodatkowe kieszenie z dyskami; 5) 2 Monitory 10 cali z matrycą dotykową; 2.2. Dostawa nr 2 zaplanowana do 30 września 2017 roku obejmuje: 1) 15 kompletnych zestawów monitoringu przeznaczonych do monitorowania przestrzeni wewnątrz autobusów, w skład których wchodzi: a) Rejestrator hybrydowy 8-kanałowy; b) Kieszeń dyskowa z zamontowanym dyskiem SATA, przeznaczona do zamontowania w rejestratorze; c) Router WiFi z wbudowanym modemem LTE; d) Antena zewnętrzna GPS/WiFi/GSM; e) Mikrofon do nagrywania rozmów; f) Komplet przewodów i materiałów instalacyjnych; g) 1 Kamera frontowa do rejestrowania wydarzeń przed autobusem; h) 1 kamera do rejestrowania wydarzeń za autobusem; i) Zestaw 4 kamer rejestrujących przestrzeń wewnątrz autobusu; 2.3. Dostawa nr 3 zaplanowana do 31 marca 2018 roku obejmuje: 1) 15 kompletnych zestawów monitoringu przeznaczonych do monitorowania przestrzeni wewnątrz autobusów, w skład których wchodzi: a) Rejestrator hybrydowy 8-kanałowy; b) Kieszeń dyskowa z zamontowanym dyskiem SATA, przeznaczona do zamontowania w rejestratorze; c) Router WiFi z wbudowanym modemem LTE; d) Antena zewnętrzna GPS/WiFi/GSM; e) Mikrofon do nagrywania rozmów; f) Komplet przewodów i materiałów instalacyjnych; g) 1 Kamera frontowa do rejestrowania wydarzeń przed autobusem; h) 1 kamera do rejestrowania wydarzeń za autobusem; j) Zestaw 4 kamer rejestrujących przestrzeń wewnątrz autobusu. 3. Urządzenia, o których mowa w pkt. 2.1., 2.2. i 2.3. muszą być urządzeniami nowymi, wyprodukowanymi nie wcześniej niż 1 rok przed planowaną dostawą, muszą spełniać polskie normy, posiadać certyfikat bezpieczeństwa oraz być zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 32000000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Sprzedaż i dostawa systemu monitoringu wewnętrznego do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT508645.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POLGARD s.c. Przemysław Groszyński, Grzegorz Adamczyk,  biuro@polgard.com,  ul. Sikorskiego 31,  05-850,  Ożarów Mazowiecki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 625633,35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 625633,35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1036825,35
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.