Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-24
Radomsko: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego
w Radomsku
Numer ogłoszenia: 362734 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Radomsku , ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854923, faks 044 6854974.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.usradomsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Radomsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Urzędu Skarbowego w Radomsku: -fabrycznie nowych materiałów biurowych, których parametry i orientacyjne ilości określone zostały w Formularzu ofertowym będącym Załącznikiem Nr 1 do niniejszej SIWZ; - fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów. Wykaz sprzętu drukującego oraz typy wkładów drukujących, orientacyjne ilości zawiera Formularz ofertowy będącym Załącznikiem Nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający do opisu użył symboli produktów oryginalnych określonych w katalogach materiałów eksploatacyjnych producentów urządzeń drukujących wyłącznie dla określenia parametrów technicznych, jako minimum wymagane przez zamawiającego. Ilości materiałów biurowych i eksploatacyjnych wskazanych w SIWZ są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach materiałów biurowych podanych w tabelach Formularza ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że planowana wielkość zamówienia ujęta w SIWZ może nie być zrealizowana w pełnym zakresie. Podane w poszczególnych pozycjach tabel ilości materiałów stanowią wielkość szacunkową i mogą być zmniejszane bądź zwiększane pomiędzy poszczególnymi pozycjami, lecz całkowita wartość przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ceny oferty. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie na podstawie zleceń składanych przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Otrzymanie zlecenia należy potwierdzić telefonicznie, faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej. Każdorazowe zamówienie materiałów biurowych powinno być zrealizowane w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia, w przypadku materiałów eksploatacyjnych w terminie 2 dni. Dostawy będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca będzie realizować dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego, na wskazane miejsce na własny koszt. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru. Zamawiający wymaga, aby każdy materiał eksploatacyjny był fabrycznie nowy z aktualnym terminem ważności lub produkcji, dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta, (np. Hologramy). Opakowanie musi umożliwiać identyfikacje towaru (tzn. Ilość, rodzaj- oznaczone numerem katalogowym produktu, parametry, datę ważności lub produkcji, itp.) bez konieczności naruszania opakowania; pojedynczy materiał ma być zapakowany hermetycznie, uniemożliwiając kontakt produktu z atmosferą. Materiały mają pochodzić z bieżącej produkcji, tzn. mają być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostarczenia. Uszkodzone, zniszczone opakowanie, jak również brak daty produkcji lub ważności, albo produkcję sprzed 6 miesięcy upoważnia zamawiającego do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości oraz dostarczone materiały eksploatacyjne zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego i zapewniają należyte bezpieczeństwo,Wykonawca będzie udzielać zamawiającemu wszelkich niezbędnych wyjaśnień dotyczących rzeczy będących przedmiotem niniejszej umowy, W przypadku dostarczenia wadliwych materiałów zamawiający wystąpi z reklamacją faksem bądź e mailem po zgłoszeniu reklamacji, wykonawca w czasie 48 godzin może jej nie uznać. Jeżeli w tym czasie tego nie uczyni, zamawiający uznaje, że reklamacja jest zasadna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.97.60 - Etykiety 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykazu trzech wykonanych dostaw materiałów biurowych i eksploatacyjnych w ciągu trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę w skali jednego roku minimum 60% kwoty brutto podanej w ofercie, każda, z załączonym dokumentem, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku złożenia oferty na materiały eksploatacyjne równoważne, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego należy dołączyć: 1.Ważny na dzień wyznaczony jako termin składania ofert certyfikat potwierdzający, że proces produkcji oferowanych materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z ISO 9001:2000 lub równoważnymi (dla każdego producenta oferowanego produktu równoważnego z osobna). 2.Ważny na dzień wyznaczony jako termin składania ofert certyfikat potwierdzający, że producent oferowanych materiałów eksploatacyjnych działa w oparciu o System Zarządzania Środowiskowego zgodny z wymaganiami normy ISO 14001:2004 lub równoważnymi pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko (dla każdego producenta oferowanego produktu równoważnego z osobna). 3.Ważne na dzień wyznaczony jako termin składania ofert raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów, certyfikaty, deklaracje zgodności zgodne z normą: -ISO/IEC 19752 dla każdego oferowanego produktu równoważnego z osobna (toner do monochromatycznych drukarek laserowych), -ISO/IEC 24712 i ISO/IEC 24711 - dla każdego oferowanego produktu równoważnego z osobna (stosowana do określenia wydajności wkładów do drukarek atramentowych), -ISO/IEC 19798 -dla każdego oferowanego produktu równoważnego z osobna (stosowana do określenia wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych), wystawionymi przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod katem spełnienia powyższych norm, 4.Karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC . 5. Pisemne oświadczenie, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej użyciem dostarczonego materiału eksploatacyjnego, koszt naprawy urządzenia ponosi wykonawca.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usradomsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Radomsku ul. Mickiewicza 4 97-500 Radomsko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Radomsku ul. Mickiewicza 4 97-500 Radomsko pokój 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- Usługa kompleksowej ochrony i monitoringu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie ul. Jeżynowa 40, gm. Radomsko
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej i chodnika na odcinku od ul. Sadowej do ul. 11-go Listopada w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
więcej: Bloki papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.