To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-14
Lublin: dostawa - jednorazowych fartuchów, worków foliowych, ręczników celulozowych, płynu myjącego.
Numer ogłoszenia: 36273 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435330 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5374655, faks 081 5374624.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa - jednorazowych fartuchów, worków foliowych, ręczników celulozowych, płynu myjącego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa - jednorazowych fartuchów, worków foliowych, ręczników celulozowych, płynu myjącego z możliwością składania ofert częściowych pakiety 1-4 . Pakiet 1- worki foliowe Pakiet 2 - fartuchy foliowe, podkłady jednorazowe Pakiet 3- ręcznik w roli pasujący do dozownika Tork Dispenser Hand Towell Roll Pakiet 4 - uniwersalny płyn myjący..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby 44.17.40.00 - Folia 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet1 worki foliowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
jakie przetargi wygrała firma
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
- HELPLAST J. Hadasik, M.Helbig, ul. Powstańców Śląskich 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51856,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64599,60
Oferta z najniższą ceną: 59391,78 / Oferta z najwyższą ceną: 81525,88
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet 2 - fartuchy foliowe, podkłady jednorazowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
jakie przetargi wygrała firma
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
- HELPLAST J. Hadasik, M. Helbig, ul. Powstańców Śląskich 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5412,00
Oferta z najniższą ceną: 5412,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet 3 - ręcznik w roli pasujacy do dozownika Tork Dispenser Hand Towell Roll
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16750,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22756,38
Oferta z najniższą ceną: 22756,38 / Oferta z najwyższą ceną: 31121,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup aparatury medycznej w podziale na 3 części
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Dostawa nowych worków , jako zamówienie podzielone na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków bez nadruku."
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych z certyfikatem środowiskowym.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.