eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › ZP/271/21/13 - Roboty budowlane związane z remontem nawierzchni gminnych dróg gruntowych na terenie Miasta Ząbki wraz z dostarczeniem destruktu asfaltowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Ząbki: ZP/271/21/13 - Roboty budowlane związane z remontem nawierzchni gminnych dróg gruntowych na terenie Miasta Ząbki wraz z dostarczeniem destruktu asfaltowego
Numer ogłoszenia: 362754 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333392 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 22 5109700, faks 22 5109888.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/271/21/13 - Roboty budowlane związane z remontem nawierzchni gminnych dróg gruntowych na terenie Miasta Ząbki wraz z dostarczeniem destruktu asfaltowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem nawierzchni gminnych dróg gruntowych na terenie Miasta Ząbki wraz z dostarczeniem destruktu asfaltowego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -oznakowanie danego odcinka robót; -zaznaczanie miejsc przeznaczonych do remontu; -zabezpieczenie uzbrojenia obcego znajdującego się w drodze; -równanie, profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg gruntowych (w razie konieczności skropienie wodą) -uzupełnienie nawierzchni i nierówności jezdni dróg gruntowych przy użyciu destruktu asfaltowego (destrukt zapewnia Wykonawca) wyrównanie i wyprofilowanie nawierzchni oraz odpowiednie zagęszczenie wbudowanego materiału; -obmiar wykonanych robót remontowych na danym odcinku; -usunięcie oznakowania o prowadzonych robotach drogowych, po zakończeniu robót na danym odcinku. 2.2.Wykaz dróg gminnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2.3.Sposób realizacji zamówienia: -Prace realizowane będą w terminach, zakresach ilościowo - rzeczowych i miejscach wskazanych przez Zamawiającego w zgłoszeniach do umowy; -Czas naprawy uszkodzonych miejsc nie może być dłuższy niż 7 dni po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy termin zakończenia danego zgłoszenia może ulec zmianie (np. złe warunki atmosferyczne - obfite opady deszczu, inne ważne okoliczności uznane przez Zamawiającego). Zmiana terminu musi być potwierdzona przez Inspektora z ramienia Zamawiającego; -Czas pracy sprzętu liczony będzie każdorazowo od momentu uruchomienia GPS przez pracownika Zamawiającego. Moduł GPS będzie podstawą do weryfikacji czasu pracy sprzętu. Do czasu pracy sprzętu nie będą wliczane przestoje sprzętu wynikające między innymi z braku materiału na placu budowy lub braku powierzchni do zawałowania. -Sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia musi być wyposażony w kartę pracy sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia 5 kontroli wagowych dostarczonego destruktu na koszt Wykonawcy we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Jednostka pomiarowa znajdować się będzie w odległości ok. 5 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości destruktu od deklarowanej przez Wykonawcę, kontroli może podlegać każda dostawa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAS-BUD Sp. z o. o., ul. Górczewska 179A, 01-459 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42558,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42558,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68388,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.