To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Fałków: Dostawa i instalacja zestawów komputerowych oraz
oprogramowania dla jednostek podległych Gminie Fałków w ramach
projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie
Fałków
Numer ogłoszenia: 362784 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327576 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fałków, ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, tel. 44 7873535, faks 44 7873535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja zestawów komputerowych oraz oprogramowania dla jednostek podległych Gminie Fałków w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 stacjonarnych zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla dwóch jednostek podległych JST (Gminie Fałków) w ramach projektu, pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków realizowanego przez Gminę Fałków w ramach Programu Operacyjnego lnnowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e-lnclusion. Zestawy komputerowe należy dostarczyć do szkoły podstawowej w Fałkowie (7szt.) i szkoły podstawowej w Czermnie (8szt.). Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Dostawę, instalację i serwis 15 szt. komputerów stacjonarnych dla dwóch jednostek podległych beneficjentowi projektu (dla szkoły podstawowej w Fałkowie -7 szt. i szkoły podstawowej w Czermnie - 8 szt.) 2. Dostawę i instalację programu operacyjnego dla dwóch jednostek podległych beneficjentowi projektu (dla szkoły podstawowej w Fałkowie -7 szt. i szkoły podstawowej w Czermnie - 8 szt.) 3. Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla dwóch jednostek podległych beneficjentowi projektu (dla szkoły podstawowej w Fałkowie -7 szt. i szkoły podstawowej w Czermnie - 8 szt.) 4. Dostawę i instalację programu antywirusowego dla dwóch jednostek podległych beneficjentowi projektu (dla szkoły podstawowej w Fałkowie -7 szt. i szkoły podstawowej w Czermnie - 8 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wymagania w zakresie innych cech: 1. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, w oryginalnie zapakowanych kartonach. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania; 2. W zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać ustawy o prawie autorskim i o prawach pokrewnych. 3. Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych, nośniki ze sterownikami oprogramowania oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. 4. Termin wykonania zamówienia - 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Planowany termin wykonania zamówienia do dnia 18.11.2014r. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzenia lub zagubienia sprzętu do momentu jego przekazania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru końcowego. 6. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi, po całkowitym dostarczeniu, zainstalowaniu sprzętu i oprogramowania do szkół. 7. Terminy odbioru i instalacji należy uzgodnić z Zamawiającym z min. 2-dniowym wyprzedzeniem. W dniu dostawy sprzętu Wykonawca wraz z zamawiającym sprawdzą prawidłowość jego działania. 8. Warunki gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na okres min do dnia 31.10.2015r włącznie (awaria zgłoszona w ostatnim dniu winna być naprawiona) b) bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania częściowych protokołów odbioru, c) Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy awarie sprzętu faksem, telefonicznie lub e-mailem Wykonawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia i usunie wady w terminie do 10 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, d) sprzęt naprawiany w ramach gwarancji będzie wyłącznie przez podmiot posiadający autoryzacje producenta, f) w okresie objętym gwarancją Wykonawca będzie ponosił: koszty związane z naprawą i konserwacją sprzętu, okres gwarancji zostanie przedłużony o czas dokonywania każdej naprawy a w przypadku wymiany podzespołów - okres gwarancji na wymienioną część rozpoczyna się na nowo, gwarancji nie będą podlegały uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek: działania siły wyższej (pożar, powódź i inne) po przyjęciu sprzętu przez Zamawiającego, eksploatacji niezgodnej z instrukcją obsługi, modyfikacji, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych, dokonywanych przez osoby trzecie, bez wiedzy Wykonawcy, uszkodzeń mechanicznych, powstałych po przyjęciu sprzętu przez Zamawiającego. 10. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostaną wliczone przez Wykonawcę w cenę ofertową. 11.Szczegółowe dane charakterystyczne dotyczące sprzętu określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr2)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu, pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków, realizowanego przez Gminę Fałków w ramach Programu Operacyjnego lnnowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e-lnclusion.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU INTERSELL Waldemar Płonka, ul.Armii Krajowej 7c, 42-520 Dabrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44793,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52047,45
Oferta z najniższą ceną: 52047,45 / Oferta z najwyższą ceną: 63504,90
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.