eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym oraz biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) znajdujących się na terenie województwa wielkopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-24

Poznań: Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym oraz biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) znajdujących się na terenie województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 362840 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny , ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym oraz biurach powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) znajdujących się na terenie województwa wielkopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. świadczenie usług monitoringu elektronicznego z dojazdem załóg interwencyjnych dla obiektów Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego (WOR) Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) i biur powiatowych ARiMR na terenie województwa Wielkopolskiego, w których system zabezpieczeń wykrył zagrożenie (lokalizacje zgodne z Tabelą nr 1); 2. naprawy, rozbudowy oraz modernizacje niżej wymienionych systemów zabezpieczeń (zwanych dalej w umowie systemami zabezpieczeń) zlokalizowanych w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i biurach powiatowych ARiMR na terenie województwa Wielkopolskiego (lokalizacje zgodne z Tabelą nr 1): a. System Kontroli Dostępu (SKD), b. System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), c. System Telewizji Dozorowej w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 i ul. Strzeszyńskiej 36 (CCTV) (W przypadku montażu systemu CCTV w innych obiektach Zamawiającego Wykonawca bez zwiększania wynagrodzenia automatycznie obejmie umową również nowe systemy), d. System transmisji sygnałów alarmowych, e. System przeciw pożarowy (p.poż); 3. okresowe przeglądy i konserwacje wymienionych w pkt 2 systemów zabezpieczeń zlokalizowanych w obiektach Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i biurach powiatowych ARiMR na terenie województwa Wielkopolskiego (lokalizacje zgodne z Tabelą nr 1).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 31.62.50.00 - Alarmy przeciwpożarowe 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesje na wykonywanie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a. prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 1, b. prawidłowo wypełniona i podpisana lub parafowana przez Wykonawcę Szczegółowa kalkulacja kosztów dojazdów - załącznik nr 1a, c. prawidłowo wypełniona i podpisana lub parafowana przez Wykonawcę Szczegółowa kalkulacja części systemu zabezpieczeń - załącznik nr 1b, d. jeżeli oferta nie została podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do tej czynności dokumentem rejestrowym, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisywania oferty lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notarialnie. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. e. potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) - w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, natomiast w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz np.: w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. f. zaleca się aby osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą załączyły do oferty zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, 2. zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, 3. zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, 4. omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 5. jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizcji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ul. Strzeszyńska 36 60-479 Poznań pokój 407, IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizcji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny ul. Strzeszyńska 36 60-479 Poznań pokój za punktem obsługi klienta na parterze (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.