Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-22
Radom: Przetarg nieograniczony na kompleksowe serwisowanie urządzeń kopiujących wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 36287 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych , ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620283, 0-48 3620284, faks 048 3620282, 3620284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na kompleksowe serwisowanie urządzeń kopiujących wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe serwisowanie urządzeń kopiujących wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. W zakres kompleksowego serwisowania urządzeń fotokopiujących wchodzi: a) przegląd konserwacyjny okresowy, wykonywany co 3 miesiące, b) dostarczenie oraz wymiana niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (bez papieru), c) wszelkie naprawy i regulacje, d) dostarczenie niezbędnej ilości właściwych tonerów do ciągłej eksploatacji urządzenia. Zamówienie podzielono na sześć części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 50.31.32.00-4, 30.12.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału o którym mowa w punkcie XII SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunek. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału o którym mowa w punkcie XII SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunek. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału o którym mowa w punkcie XII SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunek. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału o którym mowa w punkcie XII SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunek. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału o którym mowa w punkcie XII SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunek. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika; - W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - cena za dostarczenie orientacyjnej ilości właściwych tonerów - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter) 26-610 Radom, w godzinach pracy Urzędu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53, parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe serwisowanie oraz dostarczenie niezbędnej ilości właściwych tonerów do ciągłej eksploatacji następujących urządzeń kopiujących: - 3 szt. CANON IR 1605 - 1 szt. CANON IR 2200 - 1 szt. CANON IR 2230 - 1 szt. CANON IR 2016J - 1 szt. CANON 5075 N - bez serwisowania, tylko dostawa tonerów Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 50.31.32.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. cena za dostarczenie orientacyjnej ilości właściwych tonerów - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe serwisowanie oraz dostarczenie niezbędnej ilości właściwych tonerów do ciągłej eksploatacji następujących urządzeń kopiujących: - 1 szt. INFOTEC 5152 - 1 szt. INFOTEC 5182 - 1 szt. Olivetti d-Copia 1600 - bez serwisowania, tylko dostawa tonerów Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 50.31.32.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. cena za dostarczenie orientacyjnej ilości właściwych tonerów - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część trzecia zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe serwisowanie oraz dostarczenie niezbędnej ilości właściwych tonerów do ciągłej eksploatacji następujących urządzeń kopiujących: - 1 szt. NASHUATEC 3715 - 2 szt. NASHUATEC MP 1600 Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.25.51-8, 50.31.32.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. cena za dostarczenie orientacyjnej ilości właściwych tonerów - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część czwarta zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe serwisowanie oraz dostarczenie niezbędnej ilości właściwych tonerów do ciągłej eksploatacji następujących urządzeń kopiujących: - 1 szt. RICOH 2075 - 2 szt. RICOH 2015 - 1 szt. RICOH 4615 - 1 szt. RICOH 2016 - 1 szt. RICOH 480 WAO - 1 szt. RICOH 1075 - bez serwisowania, tylko dostawa tonerów Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 50.31.32.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. cena za dostarczenie orientacyjnej ilości właściwych tonerów - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część piąta zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe serwisowanie oraz dostarczenie niezbędnej ilości właściwych tonerów do ciągłej eksploatacji następujących urządzeń kopiujących: - 1 szt. TOSHIBA e studio 163 Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 50.31.32.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. cena za dostarczenie orientacyjnej ilości właściwych tonerów - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część szósta zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe serwisowanie oraz dostarczenie niezbędnej ilości właściwych farb koloru czarnego i niebieskiego oraz matryc do ciągłej eksploatacji następującego urządzenia kopiującego: - 1 szt. RISO RC 6300 Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 50.31.32.00-4, 30.12.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. cena za dostarczenie orientacyjnej ilości właściwych tonerów - 40
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Remont elewacji północnej wraz z wyburzeniem przybudówki budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich
- Remont boiska przy Zespole Szkół Technicznych w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski" nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Plus (EFS+)
- Zakup materiałów eksploatacyjnych, części i akcesoriów komputerowych
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu G.261.2.2025
- Świadczenie kompleksowej eksploatacji kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.