Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-31
Kartuzy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Szkolenie zawodowe z zakresu fryzjerstwa dla osób bezrobotnych w ramach projektu AKADEMIA URODY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 36292 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach , ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6811452, faks 058 6814219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kartuzy.pl www.pup.kartuzy.ibip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Szkolenie zawodowe z zakresu fryzjerstwa dla osób bezrobotnych w ramach projektu AKADEMIA URODY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Szkolenie zawodowe z zakresu fryzjerstwa dla osób bezrobotnych w ramach projektu AKADEMIA URODY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Zakres przedmiotu umowy - przewidywana maksymalna ilość osób podlegających szkoleniu:Łączna liczba osób uczestniczących w szkoleniu: 11 osób. Zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne realizowane w sali szkoleniowej powinny odbywać się w jednej grupie -11 osób, z kolei w przypadku zorganizowania zajęć praktycznych w salonach fryzjerskich bądź fryzjersko-kosmetycznych - w jednym salonie zajęcia mogą być realizowane maksymalnie dla 4 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestniczek szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy. Cel szkolenia:Podniesienie kwalifikacji zawodowych w zawodzie fryzjer. Szkolenie to przeznaczone jest dla osób posiadających kwalifikacje i/ lub doświadczenie w zakresie fryzjerstwa oraz osób, które pragną poszerzyć swoją wiedzę i nabyć nowe umiejętności praktyczne, pozwalające na wprowadzenie innowacyjnych metod świadczenia usług fryzjerskich skierowanych do osób starszych i po chemioterapii. Szkolenie ma na celu profesjonalne i kompleksowe przygotowanie do pracy w zawodzie - fryzjer. Szkolenie powinno być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem danego zawodu objętego szkoleniem przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych, stawianych obecnie na rynku pracy. Szkolenie to powinno gwarantować uczestniczkom uzyskanie wiedzy teoretycznej i zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu fryzjerstwa, pozwalających na rozpoczęcie samodzielnej pracy na stanowisku fryzjer. Poziom wykształcenia uczestników/czek szkolenia lub posiadane umiejętności/ Grupa docelowa:Młode osoby w wieku 18-30 lat, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach, jako bezrobotne, posiadające kwalifikacje i/lub doświadczenie w zawodzie fryzjer.Wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w szkoleniu stanowiącym przedmiot zamówienia posiadają wykształcenie kierunkowe w zawodzie fryzjer (minimum zasadnicze zawodowe). Ilość godzin: Harmonogram i organizacja zajęć:Całkowita liczba godzin: 300 h (łączna ilość godzin zegarowych wraz z egzaminem sprawdzającym), Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Zajęcia powinny odbywać się w formie kursu, realizowanego według przyjętego planu nauczania,Organizacja zajęć: Zajęcia odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku w wymiarze nieprzekraczającym 7h dziennie. Zajęcia w danym dniu szkoleniowym powinny zakończyć się nie później niż o godzinie 16:00. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Zamawiającym przed zawarciem umowy; Wykonawca zapewni każdego dnia zajęć, co najmniej dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Wyżej wymienione przerwy wchodzą w zakres czasu trwania jednego dnia szkoleniowego. Termin realizacji zamówienia: termin rozpoczęcia realizacji szkolenia wyznacza Zamawiający. Miejsce realizacji:Teren województwa pomorskiego. Zamawiający dopuszcza realizację zajęć praktycznych w salonach fryzjerskich, fryzjersko - kosmetycznych. Liczba uczestniczek odbywających zajęcia praktyczne w danym salonie fryzjerskim, fryzjersko-kosmetycznym nie może przekroczyć 4 osób. Program szkolenia: Minimalny zakres programowy - opis modułów. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. (Dz. U. z 2012 poz. 186 ze zm.). Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowymi programami szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej- Departament Rynku Pracy. UWAGA: Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą zostać podjęte podczas realizacji szkolenia. Wykonawca przedstawia autorski program realizacji zamówienia, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz dodając własne moduły tematyczne. Program szkolenia zostanie szczegółowo określony przed podpisaniem umowy. Szkolenie podzielone jest na 2 bloki: Blok teoretyczny obejmuje m.in. zagadnienia z zakresu: chemii fryzjerskiej, teorii strzyżeń, budowy włosa, właściwości fizyczne, komunikacji z klientem, indywidualnego podejścia do klienta, schemat klienta trudnego,wyboru kosmetyków do pielęgnacji włosów dla osób starszych i po chemioterapii, świadczenia usług fryzjerskich dla osób starszych i po chemioterapii, wyboru preparatów odpowiednich do pielęgnacji włosów, metod doboru peruk, technik wiązania chust i turbanów, organizacja pracy w salonie i przepisy BHP. Blok praktyczny obejmuje następujące zagadnienia: mycie głowy z masażem i zabiegiem relaksacyjnym, pielęgnacja włosów, techniki obcinania włosów, strzyżenie damskie i męskie, przestrzennych technik strzyżeń, podstawowe techniki koloryzacji, kolorystyka we fryzjerstwie, rodzaje koloryzacji włosów,korekty błędów, dobór odcienia do typu urody,indywidualny dobór koloru włosów,ballejage, ombre, trwała ondulacja, modelowanie włosów z zastosowaniem różnych technik skręcania i prostowania, włosy krótkie, półdługie i długie, skręcanie włosów za pomocą wałków i tworzenia fryzur dziennych, fryzury wieczorowe, ślubne i upięcia artystyczne z wykorzystaniem różnych epok, schemat klienta trudnego, indywidualna obsługa klienta, henna, dobór peruk, dobór chust i turbanów, metody wiązania chust i turbanów, Metodologia prowadzenia zajęć:Zajęcia teoretyczne prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym w formie minimum wykładu i zajęć warsztatowych wspomaganych innymi metodami szkoleniowymi. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp.Każda uczestniczka będzie indywidualnie wykonywała zadania praktyczne oraz prace zadane przez wykładowcę. Zajęcia prowadzone powinny być na modelach. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestniczki szkolenia. Uczestniczki szkolenia przy pomocy wykładowców muszą mieć możliwość wykonywania ćwiczeń na główkach treningowych oraz min. na min 2 modelach (1 kobiecie 1 mężczyźnie). Ćwiczenia i zadania praktyczne muszą kształtować i doskonalić nabyte przez uczestniczki umiejętności. Każda uczestniczka musi mieć możliwość samodzielnego wykonywania czynności założonych w ramach zajęć praktycznych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia w ramach zajęć praktycznych dziennika praktyk, potwierdzającego samodzielne wykonanie przez każdą uczestniczkę wszystkich czynności przewidzianych w programie zajęć praktycznych. Egzamin sprawdzający: Przeprowadzenie egzaminu: Wykonawca zobowiązany jest do - oceny zdobytych umiejętności po ukończeniu szkolenia. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów/dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia. Zaświadczenia wraz z suplementem lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa,Certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE, Dokumentu/ów wydanego/wydanych na podstawie odrębnych przepisów. Materiały dydaktyczne: Zapewnienie materiałów dydaktycznych: w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdej uczestniczce (za potwierdzeniem odbioru) na własność materiały dydaktyczne w postaci:materiały biurowe (notes, długopis) 1 komplet, skrypt z zakresu doboru peruk oraz metod doboru i wiązania chust i turbanów sztuk 1, podręcznik z zakresu pielęgnacji włosów sztuk 1, podręcznik z zakresu technik strzyżenia sztuk 1, nożyczki fryzjerskie sztuk 1,fartuch ochronnych sztuk 1,zestaw grzebieni 1 komplet ,dziennika praktyk sztuk 1. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe zgodne z tematyką szkolenia dla każdej uczestniczki szkolenia. W skład materiałów wchodzą w szczególności skrypty (w teczce tekturowej lub segregatorze) lub inne pomoce naukowe związane z tematyką szkolenia, aktualne na dzień szkolenia związane z tematyką szkolenia. Materiały szkoleniowe przechodzą na własność uczestniczki z chwilą ich przekazania. Wykonawca zapewnia również każdej uczestniczce szkolenia długopis i notes. Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystywania na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm.) Potencjał kadrowy:Zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych trenerów, spełniających wymagania Zamawiającego określone w warunkach udziału w postępowaniu; Warunki lokalowe i wyposażenie bazy szkoleniowej: Zapewnienie materiałów szkoleniowych, warunków lokalowych i wyposażenia sali spełniających wymagania Zamawiającego określone w warunkach udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza realizację zajęć praktycznych w salonach fryzjerskich, fryzjersko - kosmetycznych, a także w sali szkoleniowej, przystosowanej i wyposażonej w odpowiedni sprzęt i materiały szkoleniowe.Sale szkoleniowe powinny posiadać dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego, dostęp do zaplecza sanitarnego. Zapewnia sale szkoleniowe i ćwiczeniowe przestronne, dostosowane do kierunku szkolenia, wyposażone w pomoce szkoleniowe. Pomieszczenia te powinny spełniać wymagania sanitarno-higieniczne, ekologiczne, ergonomiczne i wymagania BHP. Catering:Zapewnienie cateringu: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług cateringowych w postaci: serwisu kawowego obejmującego: kawę (typu Jacobs lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), herbatę (typu Lipton lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestniczek), ciastka kruche (3 szt. na osobę) i ciasto krojone (1 kawałek na osobę) dodatkowo wodę mineralną - gazowaną i niegazowaną (co najmniej 250 ml na osobę). w przerwie obiadowej Wykonawca zapewnia urozmaicone, gotowe kanapki zrobione z pieczywa ,chleb biały lub chleb razowy lub bułki smarowanych masłem, łącznie w ilości po 2 sztuki na osobę. Wkład kanapki podstawowy: wędlina (szynka, polędwica) ser żółty, ryba, twarożek - Dodatki warzywne: sałata, pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka, szczypiorek. Wykonawca zapewnia catering w postaci kanapek i serwisu kawowego w danym dniu szkoleniowym. Uwaga: Kanapki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane bezpośrednio przed podaniem w danym dniu szkoleniowym, ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Wyżej wymieniony skład kanapek stanowi przykład. Wykonawca może zaproponować składniki o nie gorszej jakości, ponadto wymaga się wprowadzenia urozmaiconego menu w taki sposób aby skład kanapek oraz rodzaje ciast zmieniały się w poszczególnych dniach szkolenia; Organizacja i ewaluacja szkolenia (nadzór, ewaluacja) : Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej: przeprowadzanie wśród uczestniczek ankiety oceniającej szkolenie- pomiar satysfakcji formularzem oceny, którego celem jest ocena wartości merytorycznych i organizacyjnych działań rozwojowych; Nadzór nad przebiegiem zajęć: zapewnienie nadzoru nad zajęciami poprzez wyznaczenie koordynatora odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym, rejestrację uczestniczek, zapewnienie uczestniczkom niezbędnych informacji organizacyjnych w szczególności o planie szkoleń, miejscu organizacji szkoleń. Koordynator musi dysponować telefonem komórkowym z dostępnym numerem dla Zamawiającego i uczestniczek. Koordynator musi w sposób bezpośredni sprawować nadzór nad realizacją programu i prawidłowym przebiegiem zajęć. Ubezpieczenie NNW: Ubezpieczenie NNW uczestniczek na zajęcia Szkolenie pokrywa Zamawiający: Powiat Kartuski Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach, Koszty dojazdu:Koszty dojazdu uczestniczek na zajęcia szkoleniowe pokrywa Zamawiający: Powiat Kartuski Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym: Wykonawca dla 11 osobowej grupy zapewnia: salę szkoleniową, spełniającą następujące warunki:miejsce zapewniające swobodną oraz niezakłóconą naukę dla 11 osób jednocześnie zgodnie z przepisami BHP; sprawną i wydajną wentylację ( temperatura w salach 22oC - 23oC); oświetlenie dzienne i sztuczne; WC (toaleta musi być łatwo dostępna, posprzątana, wyposażona w środki czystości); Wyposażenie sali szkoleniowej: rzutnik multimedialny wraz z ekranem 1 komplet, papier do flipczartu wg zapotrzebowania,flipczart/tablicę sztuk 1, drukarka sztuk 1, papier do wydruków wg zapotrzebowania, filmy DVD, programy multimedialne, literatura fachowa, Sala (do zajęć praktycznych) /salon fryzjerski/salon fryzjersko-kosmetyczny wyposażona musi być w odpowiednie media w tym: prąd elektryczny, instalacje wodno-kanalizacyjne- ciepła i zimna woda, zaplecze socjalne z węzłem sanitarnym : pokój socjalny, WC. Wykonawca do realizacji zamówienia zapewnia konieczny sprzęt i wyposażenie sali (do zajęć praktycznych) /salonu fryzjerskiego/salonu fryzjersko-kosmetycznego, które stanowi niezbędne minimum. Opis wyposażenia sali (do zajęć praktycznych)/salonu fryzjerskiego/salonu fryzjersko-kosmetycznego: Wykaz modeli symulatorów, fantomów:Główki treningowe 2 sztuki/uczestniczkę, Wykonawca zapewnia do realizacji zamówienia min. dwóch modeli/uczestniczkę (1 mężczyznę, 1 kobietę), niezbędnych do wykonywania ćwiczeń praktycznych. Wykaz wyposażenia stanowisk fryzjerskich: Fotel wraz z lustrem 1 sztuka/osobę, Fotel z umywalką = Myjka do włosów 1 sztuka/4 osoby Wykaz narzędzi, przyborów: grzebienie: do rozczesywania, do strzyżenia, szpikulec do tapirowania - 1 komplet/osobę, szczotki: okrągłe, półokrągłe, płaskie - 1 komplet/osobę, nożyce klasyczne - 1 sztuka/osobę, nożyce degażówki - 1 sztuka/osobę, rozpylacz - 1 sztuka/osobę, wałki zwykłe o rożnej średnicy - 1 komplet/2 osoby, walki do trwałej ondulacji o rożnej średnicy - 1 komplet/2 osoby, chusta do włosów - 1 sztuka/osobę, turban - 1 sztuka/osobę, Materiały fryzjerskie niezbędne przy nauce wykonywania zawodu: szampony do każdego rodzaju włosa, odżywki, maski regenerujące włosy, preparaty do rekonstrukcji i odbudowy włosa, farby do koloryzacji trwałej z amoniakiem, farby do koloryzacji trwałej bez amoniaku, farby do koloryzacji półtrwałej, odżywki koloryzujące, rozjaśniacze koloryzujące, preparaty do stylizacji (pianki, żele, gumy, lakiery), miski, ręczniki jednorazowe, pelerynki wielorazowe i jednorazowe, fartuchy wielorazowe i jednorazowe ,czepki, rękawiczki jednorazowe, wata, papiery jednorazowe, folia, środki czystości, środki do dezynfekcji w ilościach niezbędnych do wykonywania programu szkolenia w zależności od indywidualnych potrzeb kursanta. Wykaz aparatów i sprzętu niezbędnego przy nauce wykonywania zawodu: suszarki ręczne z dyfuzorem 1 sztuka/2 osoby, suszarka na statywie 1 sztuka/4 osoby, prostownice do włosów 1 sztuka/2 osoby, falownice do włosów 1 sztuka/2 osoby, lokówki elektryczne 1 komplet/2 osoby, UWAGA: Zamawiający podał sprzęt i wyposażenie sal dydaktycznych oraz materiały fryzjerskie stanowiące niezbędne minimum, które Wykonawca ma obowiązek wykazać do realizacji przedmiotowego szkolenia, uzupełniając jednocześnie wykaz o dodatkowe materiały dydaktyczne, które na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia są wg Wykonawcy niezbędne do właściwego przeprowadzenia szkolenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca zapewni zespół trenerski- kadra dydaktyczna, składający się z przynajmniej z 3 (trzech) osób: 1 dyplomowana pielęgniarka, 1 trener odpowiedzialny za zrealizowanie zajęć teoretycznych oraz 1 trener odpowiedzialny za zrealizowanie zajęć praktycznych (w przypadku realizacji zajęć praktycznych w salonach fryzjerskich lub fryzjersko-kosmetycznych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 1 trenera odpowiedzialnego za zrealizowanie zajęć praktycznych przypadającego na jedną maksymalnie 4 osobową grupę). Wymagania dla dyplomowanej pielęgniarki: wykształcenie: wyższe w zakresie pielęgniarstwa,doświadczenie - min. 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami starszymi i po chemioterapii, wymagania dla I-go trenera (odpowiedzialnego za realizację zajęć teoretycznych): minimum tytuł czeladnika w zawodzie fryzjer,przygotowanie pedagogiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy w zawodzie fryzjer ,doświadczenie w świadczeniu usług podobnych do przedmiotu zamówienia , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził, co najmniej 3 szkolenia/zajęcia jako nauczyciel/trener/wykładowca w zakresie tematycznym zbieżnym do przedmiotu zamówienia*. wymagania dla II-go trenera (odpowiedzialnego za realizację zajęć praktycznych): tytuł mistrza w zawodzie fryzjer, co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy w zawodzie fryzjer, doświadczenie w świadczeniu usług podobnych do przedmiotu zamówienia , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził, co najmniej 3 szkolenia/zajęcia jako nauczyciel/trener/wykładowca w zakresie tematycznym zbieżnym do przedmiotu zamówienia*. Wykonawca zapewnienia uczestnictwo w całym okresie trwania szkolenia swojego przedstawiciela w celu zapewnienia odpowiedniej realizacji usługi (opiekun grupy, koordynator - niezależny od trenerów). Ocenie Zamawiającego będzie podlegało doświadczenie każdego z wykładowców odrębnie. Należy wykazać tylko te osoby, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia. Wykonawcy po wykazaniu osób w załączniku 5 do SIWZ, będą zobligowani do zaangażowania wszystkich wskazanych osób lub osób o tych samych kwalifikacjach i doświadczeniu do realizacji szkolenia. Ocenie Zamawiającego będzie podlegało doświadczenie każdego z wykładowców odrębnie. * DEFINICJA szkolenia/zajęcia, jako nauczyciel/trener/wykładowca: usługa szkoleniowa obejmująca przeszkolenie grupy minimum 5 osobowej w wymiarze min. 150 godzin.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty odpowiednio wypełniony i podpisany - załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający ofertę cenową. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IV pkt.3 ppkt.1 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej; oświadczenia na formularzu oferty załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podstawa prawna art. 26 ust 2b ustawy). Wzór Oświadczenia o możliwości oddania dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie z Art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej prowadzącej szkolenie - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany warunków umowy oraz określenie warunków tych zmian: Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w następującym zakresie z zachowaniem niżej wymienionych warunków: a) ZMIANA WYNAGRODZENIA - POMNIEJSZENIE WYNAGRODZENIA - wysokość wynagrodzenia za wykonanie usługi szkoleniowej będzie mogła ulec zmianie tj. pomniejszeniu, w przypadku przeszkolenia mniejszej niż podana ilość osób. Zamawiający podał w celu ustalenia ceny oferty ilość osób do przeszkolenia. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (przerwania szkolenia przez osobę skierowaną) ilość osób może ulec pomniejszeniu, wobec powyższego Zamawiający zapłaci za faktycznie przeszkoloną liczbę osób oraz za faktycznie odbytą przez te uczestniczki część szkolenia, powiększoną ewentualnie o koszty stałe. Zmiana wynagrodzenia może wystąpić także w przypadku stwierdzenia niezgodności zrealizowanego szkolenia w stosunku do przedstawionej oferty przetargowej oraz w przypadkach zastosowania kar umownych o których mowa w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. ZMIANA KADRY DYDAKTYCZNEJ - Wykonawca może dokonywać zmiany kadry dydaktycznej wskazanej do realizacji zamówienia w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego akceptującego nowy personel. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kadry dydaktycznej w następujących UZASADNIONYCH przypadkach:Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kadry dydaktycznej, Niewywiązywania się kadry dydaktycznej z obowiązków wynikających z umowy, Jeżeli zmiana kadry dydaktycznej stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji z pracy lub zlecenia), Zamawiający może żądać od Wykonawcy, w formie pisemnej, umotywowanego wniosku, zmiany kadry dydaktycznej, jeżeli uzna że dana osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy, W przypadku zmiany kadry dydaktycznej - poszczególnych nauczycieli, trenerów, wykładowców, nowy nauczyciel, trener, wykładowca musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego członka kadry dydaktycznej, Występując z wnioskiem o zmianę kadry dydaktycznej Wykonawca zobowiązany będzie wskazać przyczyny niedostępności osoby zastępowanej, a także przedstawić PUP kwalifikacje osoby proponowanej w zastępstwie, wskazać czynności, które będą wykonywane oraz zakres zastępstwa. ZMIANA MIEJSCA REALIZACJI SZKOLENIA - Wykonawca może dokonywać zmiany miejsca szkolenia (sali szkoleniowej) wskazanej do realizacji zamówienia w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy w ramach regulacji art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kartuzy.pl www.pup.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, pok. nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, pok. nr 20-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie zawodowe z zakresu fryzjerstwa dla osób bezrobotnych realizowane jest w ramach projektu AKADEMIA URODY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.