To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-24
Łódź: Roboty budowlane: roboty remontowe w obiekcie Domu Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Wrocławskiej 10
Numer ogłoszenia: 362934 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264886 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: roboty remontowe w obiekcie Domu Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Wrocławskiej 10.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45215222-9-Roboty budowlane w zakresie ośr. społ. 45442100-8 - Roboty malarskie 45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45410000-4 - Tynkowanie 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) Roboty malarskie hallu i pokoju kierownika: a) przygotowanie ścian i sufitów do malowania ( skasowanie zacieków), b) dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, c) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, d) zakupie materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. 2) Drzwi wejściowe do DDP: a) wykucie ościeżnicy stalowej, demontaż drzwi stalowych b) wykucie rury (na zewn. obiektu - nad otworem) c) wykonanie (na wymiar istn. otworu) drzwi aluminiowych powlekanych PCV (ocieplone), przeszklonych szkłem bezpiecznym, antywłamaniowych, dół drzwi pełny, wyposażonych w 2 zamki patentowe typu Gerda, klamki, szyldy w kolorze ustalonym z Użytkownikiem d) osadzenie drzwi e) uzupełnienie tynków ościeży z uzupełnieniem malowania ścian wokół wymienianych drzwi f) wywóz zdemontowanych materiałów na wysypisko g) zakupie materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. 3) Roboty posadzkowe w 3 pomieszczeniach magazynowych: a) przygotowanie podłoża b) posadzki z terakoty wraz z cokolikami (kolorystyka do ustalenia z Użytkownikiem) c) montaż listew progowych d) zakupie materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. 3. Prace remontowo - budowlane określone zostały w dokumentacji technicznej będącej Załącznikiem nr 1a do SWIZ. 4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Należność za robotę budowlaną będzie płatna w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 6.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401). 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po wykonaniu robót atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.21.52.22-9, 45.44.21.00-8, 45.43.21.11-5, 45.41.00.00-4, 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3, 45.45.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE GRZEGORZ MILEWSKI, WOJCIECH KABAŁA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE GRZEGORZ MILEWSKI, WOJCIECH KABAŁA
- Usługi Ogólnobudowlane, Grzegorz Milewski, Wojciech Kabała, ul.Krokusowa 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8418,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9546,68
Oferta z najniższą ceną: 9546,68 / Oferta z najwyższą ceną: 13956,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Aqua Park Łódź Sp. z o.o. (,,Spółka") poszukuje branżowego inwestora (,,Inwestor") do współpracy przy realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego, polegającego na budowie obiektu hotelowego w standardzie 3* na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną nr 44/13 i 44/14 (KW nr LD1M/00178206/6) (,,Nieruchomość"), będącej własnością Spółki (łącznie jako: ,,Inwestycja")
- W-5 ZP/15/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej Wydziału BiNoŻ PŁ
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. Łódzkiego.
- "Usługi cateringowe" (ZP-11/24-USL/09)
- Dostawa sprzętu komputerowego
- 146/TP/ZP/D/2024 dostawy środków ochrony indywidualnej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń przyziemia kompleksu budynków tj. Pawilonu nr I, Przewiązki oraz Pawilonu nr II w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku Białej
- Malowanie ścian oraz sufitów w korytarzach w obrębie od parteru do 4 piętra, oraz pomieszczeń pracowni RTG w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń OAiIT z wyposażeniem medycznym oraz uwzględnieniem wymagań dla pacjentów z COVID-19" dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Prace remontowe dotyczące rampy, elewacji, wybranych wejść i pomieszczeń biurowych, wraz z wymianą drzwi, montażem klimatyzatorów oraz remontem części instalacji, itp.- części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Wykonanie robót budowlanych na terenie obiektu CZRL, ul Wieżowa 8
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.