To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-09
Ogłoszenie nr 362975 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Bochnia: Budowa i przebudowa kanalizacji opadowej w ulicy Kowalskiej w Bochni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333267 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Bochnia, krajowy numer identyfikacyjny
52389600000, ul.
ul. Kazimierza Wielkiego
2,
32700
Bochnia, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
014 61 49 100, faks
014 611 83 99, e-mail
umb@um.bochnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bochnia.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i przebudowa kanalizacji opadowej w ulicy Kowalskiej w Bochni
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.26.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: "Budowa i przebudowa kanalizacji opadowej w ulicy Kowalskiej w Bochni" 2. Zadanie obejmuje: roboty rozbiórkowe, budowę nowej kanalizacji opadowej w ulicy Kowalskiej wraz z przebudową istniejącej sieci kanalizacji opadowej na skrzyżowaniu ulic Kowalska i Bracka w Bochni, na łącznym odcinku 180mb wraz z odtworzeniem nawierzchni drogowej i chodników. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbiory robót oraz wzór umowy oraz projekt stałej i czasowej organizacji robót. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy minimum 6 osób, wykonujących fizycznie proste roboty budowlane opisane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, co zostało wyliczone na podstawie roboczogodzin z kosztorysu inwestorskiego, a polegających na wykonywaniu robót przygotowawczych w zakresie rozbiórki oraz robót budowlanych polegających między innymi roboty budowlane polegające na układaniu rurociągu kanalizacyjnego, montażu studni betonowych, układaniu elementów betonowych prefabrykowanych (krawężniki i kostka brukowa). Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu oraz geodezyjne. 5. Skierowanie przez Wykonawcę do bezpośredniego udziału w wykonaniu zamówienia przez cały okres jego realizacji osób zatrudnionych na umowę o pracę w liczbie większej niż 6 lecz nie większej niż 10, będzie punktowane w sposób opisany w kryterium aspekty społeczne. 6. Z uwagi na krótki termin realizacji, Wykonawcy powinni w kosztach oferty uwzględnić wydłużony czas pracy lub zmianowość prowadzenia robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45232130-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT233756.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 266647.64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej dostosowania lądowiska dla śmigłowców LPR do wymogów obowiązujących przepisów prawa dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz pokonsumpcyjnych kategorii 3 dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
- Doposażenie straży gminnej w niezbędny sprzęt do prowadzenia kontroli
- Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
- Przebudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.