Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-14
Tarnów: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów do diagnostyki laboratoryjnej oraz noży do mikrotomu N35
Numer ogłoszenia: 36297 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów do diagnostyki laboratoryjnej oraz noży do mikrotomu N35.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Sprzęt pomocniczy Zakres 2 Plastiki laboratoryjne Zakres 3 Szkło laboratoryjne Zakres 4 Szkiełka laboratoryjne Zakres 5 Noże do mikrotomu N35 firmy Feather lub róznoważny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 39.24.11.30-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
oświadczenie, Wykonawcy iż oferowane produktu sa dopuszczone do obrotu i użytkowania . 2) Przedłożenia do Zakresu V - Próbki ( 3 szt. ) - Deklaracja zgodności oznaczona znakiem CE
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.03.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt pomocniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Korki celulozowe16 mm jednorazowe 1000 szt. 2 Żarówki do mikroskopu Jenamed 2 szt. 3 Żarówki do mikroskopu Nicon 2 szt. 4 Żarówki do mikroskopu Eclipse 600 2 szt. 5 Żarówki do mikroskopu Olympus 4 szt. 6 Żarówki do mikroskopu Biolar 30 szt. 7 Folia aluminiowa 20 m 12 szt. 8 Rysik do pisania na szkle 12 szt. 9 Koszyki druciane na probówki 150x150x150 10 szt. 10 Koszyki druciane na probówki 90x90x90 15 szt. 11 Kasety do przechowywania preparatów szpiku i krwi obwodowej (na szkiełka podstawowe), na 100 preparatów 27 szt. 12 Parafilm w rolce 12 rolek 13 Pojemnik do barwienia rozmazów - poziomy na 10 szkiełek 10 szt. 14 Sączki filtracyjne 125 mm op = 100 szt 5 op. 15 Sączki filtracyjne 185 mm op=100 szt 15 op. 16 Statyw do automatycznych pipet mechanicznych 8 szt. 17 Staza - samozaciskowa z zatrzaskiem 20 szt. Pipety automatyczne nastawne z wyrzutnikiem o poj. : 18 100 l -1000l 6 szt. 19 500l 5 szt. 20 10l - 100 l 6 szt. 21 200l 6 szt. 22 1000l - 5000l 5 szt. 23 20 l - 200 l 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plastiki laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pałeczka do wymazów w probówce transportowej jałowa 8 000 szt 2 Pojemnik na mocz jałowy 120 ml pojedynczo pakowany 22 000 szt. 3 Wymazówki z podłożem transportowym Amies jałowe do hodowli bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów( z podaniem czasu zabezpieczającego przeżycie bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów) 20 000 szt. 4 Bagietki plastikowe 2 500 szt. 5 Końcówka do pipet automatycznych uniwersalna 5000?l 1 000 szt. 6 Końcówki do pipet żółte 75 000 szt. 7 Końcówki do pipet niebieskie 52 000 szt. 8 Kuwety do Epolla jednorazowe (4 ml) 600 szt. 9 Naczyńka do Technikona 0,5 ml 1 000 szt. 10 Naczyńka do Technikona 2 ml 1 000 szt. 11 Naczyńka wagowe 30 x 35 ( 15 ml ) 10 szt. 12 Naczyńka wagowe 40 x 40 10 szt. 13 Pałeczki plastikowe z wacikiem w probówce jałowej bez podłoża 8 000 szt. 14 Pipety z polietylenu nie jałowe przeznaczone do przenoszenia badanych próbek (harmonijkowe) 6 000 szt. 15 Probówki 10 ml do wirowania moczu okrągłodenne 72 000 szt. 16 Probówki 10 ml. stożkowodenne 5 000 szt. 17 Korki odpowiednie do w/w probówek 70 000 szt. 18 Probówki Eppendorfa do osmometru f.Trident 2 000 szt. 19 Probówki Eppendorfa 15 000 szt. 20 Pojemnik plastikowy na mocz 120 ml z nakrętka poj 65 000 szt 21 Pojemnik na kał 30 ml 4 500 szt 22 Probówka z poliestru przeźroczystego o poj 4 ml 200 000 szt 23 Probówki z poliestru przeźroczystego o poj 10 ml 6 000 szt 24 Podajnik-pojemniki na końcówki (typu but) 10 szt. 25 Tryskawka z nakrętką, plastikowa pojemność 250 ml 8 szt. 26 Tryskawka z nakretką, plastikowa pojemność 500 ml 2 szt 27 Pojemnik na kał z nakrętką i łopatką jałowy 6 000 szt 28 Probówka 5 ml (12 x 75) okrągłodenna 20 000 szt 29 Korek karbowany do probówek plastikowych 12 mm 20 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkło laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kolba płaskodenna 1000 ml wąska szyja 20 szt. 2 Kolba płaskodenna 250 ml wąska szyja 5 szt. 3 Cylindry 50 ml 12 szt. 4 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 100 ml 5 szt. 5 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 1000 ml 2 szt. 6 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 250 ml 3 szt. 7 Kapilary heparynowe do wirówek hematokrytowych dł. 75 mm.; zew. 1,4 ; wew - 0,8; poj. - 37ul op=1000 20 op. 8 Komora Seyka szklana 12 szt. 9 Komory Burkera 2 szt. 10 Pipety szkalne Pasteura 1 200 szt 11 Urometry 1,000 - 1,030 10 szt. 12 Zlewka 250 ml 100 szt. 13 Zlewki 500 ml 50 szt. 14 Probówki szklane 16 x 100 5 000 szt. Pipety szklane wielomiarowe o poj.: 15 1 ml 10 szt. 16 2 ml 10 szt. 17 5 ml 10 szt. Kolbki szklane stożkowe z szeroką szyjką: 18 250 ml 12 szt. 19 100 ml 12 szt. 20 Kolbki szklane płaskodenne z szeroką szyjką 50 ml 15 szt. 21 Kolbki szklane płaskodenne z wąską szyjką 50 ml 10 szt. Szalki Petriego 22 10 12 szt. 23 15 12 szt. Lejki szklane 24 70 20 szt. 25 120 24 szt. Bagietki szklane 15 szt. 26 Lejki szklane do szybkiej filtracji 55 15 szt. Butelki na odczynniki ze szkła ciemnego, z korkie szlifowanym, z szeroką szyjką. 27 100ml. 10 szt. 28 250ml 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkiełka laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szkiełka szklane podstawowe (odtłuszczone) 22 000 szt. 2 Szkiełka szklane podstawowe szlifowane 90o (odtłuszczone) 3 000 szt. 3 Szkiełka nakrywkowe do komory Burkera 20 x 26 # 4 60 szt. 4 Szkiełka podstawowe dwustronnie matowione 76 x 26 mm 50 000 szt 5 Szkiełka nakrywkowe 20 x 20 # 1 50 000 szt. 6 Szkiełka nakrywkowe 24 x 60 60 000 szt 7 Szkiełka silanizowane 5 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Noże do mikrotomu N35 firmy Feather lub róznoważny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Noże do mikrotomu N35, wykonane ze stali nierdzewnej o wysokiej jakości i specjalnie utwardzonych krawędziach. Przeznaczone szczególnie do cięcia tkanek twardych jak również tkanek miękkich i biopsji, a także do cięcia taśmy po trymowaniu. Wyróżniające się długą żywotnością. Wymaga się aby abym jednym ostrzem można było trymować i skroić od 15 do 20 bloczków, uzyskując preparaty o jakości odpowiedniej do oceny mikroskopowej (Wykonawca dołączy do oferty 3 szt. noży) op. 50 szt. 120 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.11.30-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie - TRZECIE POSTĘPOWANIE
- Dostawy materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce - II półrocze 2025
- Wykonanie operatów geodezyjnych
- Przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego oraz przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- dostawa TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO OZNACZANIA GLUKOZY WE KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ GLUKOMETRÓW, SZYBKICH TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH, STRZYKAWEK DO BADAŃ GAZOMETRYCZNYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni dla RDW w Gryficach
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.