Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Nieszawa: Zabezpieczenie przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w sezonie żeglugowym w 2009r.
Numer ogłoszenia: 36298 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Nieszawa , ul. 3 Maja 2, 87-730 Nieszawa, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2838126, faks 054 2838122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w sezonie żeglugowym w 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w sezonie żeglugowym w 2009r. a w szczególności: a) przygotowanie promu do sezonu żeglugowego - naprawę kół oraz układu napędowego, - wymianę klap najazdowych i ich mocowań - sprawdzenie i naprawę instalacji hydraulicznej, - naprawę pomostów drewnianych w przedziale dla ludzi, - czyszczenie oraz malowanie promu po zimowym postoju, - przegląd oraz ewentualne naprawy dna promu, - naprawę torowiska oraz dojazdów do promu, - uaktualnienie tablic informacyjnych na nabrzeżu i promie, - zapewnienie i poddanie promu koniecznym przeglądom przed rozpoczęciem przeprawy promowej, - sprawdzenie i legalizacja sprzętu ratunkowego, - uzyskania świadectwa utrzymania klasy do dnia 18.11.2009r. b) Zabezpieczenie przeprawy promowej przez Wisłę w okresie od 1 maja do 30 listopada z możliwością przedłużenia w zależności od warunków pogodowych do dnia 23 grudnia. c) Ubezpieczenie promu zgodnie z wytycznymi odpowiedniego towarzystwa ubezpieczeniowego. d) Zapewnienie przeprawy promowej w godz. 700-1700 w dni powszednie, 800-1800 w niedziele i święta, a w okresie wakacyjnym tj. od 20 czerwca do 31 sierpnia od 700-2000 w dni powszednie oraz 800-2000 w niedziele i święta, z częstotliwością 1 kurs na godzinę. Z przystani z Nieszawy prom odpływa o pełnych godzinach zegarowych, natomiast z przystani po drugiej stronie brzegu (Gm. Bobrowniki) 15 minut po każdej pełnej godzinie zegarowej. e) Osobową obsługę promu tzn. steromotorzystów i obsługę pokładową. f) Zakup paliwa, olejów oraz środków konserwujących w ilościach zapewniających bezproblemowe kursowanie promu. g) naprawy bieżące, konserwacje i natychmiastowe usuwanie awarii. h) Natychmiastowe zgłaszanie awarii zamawiającemu oraz podawanie przerw w kursowaniu promu w lokalnych środkach masowego przekazu. i) Pobieranie opłat za przeprawę promową zgodnie z zatwierdzonym przez Starostwo Powiatowe w Aleksandrowie Kujawskim cennikiem. j) Zabezpieczenie promu przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych mogących doprowadzić do pogorszenia stanu technicznego w czasie przestojów. Zabezpieczający przeprawę będzie pobierał z Urzędu Miasta w Nieszawie druki biletów oraz rozliczy się z ilości ich sprzedaży comiesięcznie najpóźniej 5 dni po zakończeniu miesiąca. Dochody ze sprzedaży biletów będą dochodami Zamawiającego i w całości winny być przeznaczone na funkcjonowanie przeprawy w sezonie żeglugowym. Zamawiający przeznacza na zapewnienie przeprawy promowej dotację uzyskana ze Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz dochody zebrane z opłat za przeprawę promową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 61.11.00.00 - 61.11.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem i posiada uprawnienia do wykonywania tej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi patent żeglarski przewoźnika żeglugi śródlądowej - wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej 90.000 zł brutto w ramach jednego kontraktu, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji, wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieszaa.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nieszawa ul. 3-go Maja 2 87-730 Nieszawa, pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Nieszawa ul. 3-go Maja 2 87-730 Nieszawa, pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.