To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-04
Czarna Woda: Pełnienie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wraz z przygotowaniem rozliczenia rzeczowo-finansowego dla zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap I
Numer ogłoszenia: 3629 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238348 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie, tel. 058 5878855 w. 38, faks 058 5878801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wraz z przygotowaniem rozliczenia rzeczowo-finansowego dla zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi:
A. W zakresie dokumentacji projektowej:
Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z oświadczeniem o jej kompletności oraz prawomocnymi pozwoleniami na rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda- etap I.
B. W zakresie pozyskiwania środków finansowych i opracowania dokumentów formalno - prawnych, a także koordynacji działań związanych z rozliczeniem umów o dofinansowanie zadań inwestycyjnych:
1.Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, przedłożonego do wybranej oferty harmonogramu rzeczowo - finansowego, pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację.
2.Przejęcie od Zamawiającego i analiza kompletnego wniosku oraz umowy dot. dofinansowania inwestycji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego a także wniosku o pożyczkę z WFOŚiGW.
3.Uczestnictwo w negocjacjach z WFOŚiGW w celu podpisania umowy pożyczki na kwotę wyższą od wstępnie przyznanej przez Zarząd WFOŚiGW w Gdańsku.
4.Przygotowywanie dla Zamawiającego dokumentów do rozliczenia etapów płatności do Urzędu Marszałkowskiego (dot. Regionalnego Programu Operacyjnego) oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a w szczególności: sprawozdań etapowych, protokołów zdawczo-odbiorczych stwierdzających wykonanie prac i ich odebranie przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
5.Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące.
6.Pilnowanie w imieniu Zamawiającego, terminowości rozliczania poszczególnych środków z jednostek współfinansujących.
7.Zgłaszanie konieczności przyspieszania realizacji robót lub konieczność aneksowania umów zawartych z jednostkami współfinansującymi w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo-finansowym.
8.Przygotowywanie dla Zamawiającego dokumentów w celu zawiadamiania jednostek współfinansujących o zakończeniu realizacji każdego etapu, jak i całego przedsięwzięcia, w terminach określonych w zawartych umowach.
9.Czynne uczestnictwo w kontroli sposobu wykorzystania udzielonej dotacji i pożyczki, przeprowadzanych przez jednostki współfinansujące.
10.Sporządzanie sprawozdań końcowych do jednostek współfinansujących w części rzeczowej i finansowej, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowach o współfinansowanie, niezbędnych w celu otrzymania przyznanych kwot dotacji i pożyczki.
C.W zakresie realizacji robót:
1.Przejęcie od Zamawiającego kompletu dokumentacji projektowej wraz z oświadczeniem o kompletności, pozwoleń na budowę, zawartych umów o wykonanie robót budowlanych oraz kopii wybranej oferty.
2.Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie.
3.Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego, w tym:
a)kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną,
b)sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
c)bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy,
d)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót,
e)kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń.
f)dokonywanie odbiorów częściowych robót od wykonawcy,
g)uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania.
4.Organizowanie narad koordynacyjnych, min. co 14 dni, dotyczących realizacji zadania, w tym finansowania zadania zgodnie z ustalonymi w umowach harmonogramami rzeczowo-finansowymi.
5.Współpraca z Kierownikami budowy oraz z nadzorem autorskim.
6.Opracowanie projektu protokołu odbioru robót.
7.Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty.
8.Na wniosek Zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania,.
9.Koordynacja pracy inspektorów nadzoru wszystkich branż.
10.Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie min. 3 razy w tygodniu, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
11.Sprawdzenie materiałów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego.
12.Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji.
13.Rozliczenie rzeczowo - finansowe inwestycji.
D.W zakresie wykonywania czynności w okresie gwarancji i rękojmi: Wykonywanie czynności w okresie gwarancji i rękojmi odbywać się będzie na odrębnie uzgodnionych warunkach, które określone zostaną w umowie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja będzie finansowana ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZARZĄD INWESTYCJI CZŁUCHÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZARZĄD INWESTYCJI CZŁUCHÓW SP. Z O.O.
- REJONOWY ZARZĄD INWESTYCJI SP. Z O.O., ŚREDNIA 12, 77-300 CZŁUCHÓW, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58560,00
Oferta z najniższą ceną: 58560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58560,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CZARNA WODA
więcej: przetargi CZARNA WODA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wetlina, gmina Cisna" w formule "zaprojektuj wybuduj".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.