eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaWykonanie usług ochroniarskich w 2010r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Stalowa Wola: Wykonanie usług ochroniarskich w 2010r.
Numer ogłoszenia: 362 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242997 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług ochroniarskich w 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie obejmuje usługi ochroniarskie w 2010r.: 1.1 Fizyczna ochrona obiektów - pływalnia kryta i odkryta MOSiR przy ulicy Hutniczej w Stalowej Woli w 2010r. - przy następujących założeniach: pływalnia odkryta - ochrona codzienna w dniach pracy basenów, 3 osoby, w godzinach 10:00 - 18:30, w okresie 03.07.2010 - 31.08.2010, pływalnia kryta - ochrona codzienna w dniach pracy basenów, 1 osoba, w okresach 02.01.2010 - 18.06.2010 i 05.07.2010 - 23.12.2010, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 18:30 - 23:00 z wyjątkiem okresów: 01.05.2010 w godzinach 15:00 - 23:00 03.05.2010 w godzinach 10:00 - 23:00 oraz 05.07.2010 - 31.08.2010 w godzinach 10:00 - 23:00 w soboty i niedziele w godzinach 12:00 - 23:00, Dni, w których baseny będą nieczynne w 2010r.: 01.01.2010 piątek 24.12.2010 piątek 03.04.2010 sobota 25.12.2010 sobota 04.04.2010 niedziela 26.12.2010 niedziela 05.04.2010 poniedziałek 27.12.2010 poniedziałek 03.06.2010 czwartek 28.12.2010 wtorek 15.08.2010 niedziela 29.12.2010 środa 01.11.2010 poniedziałek 30.12.2010 czwartek 11.11.2010 czwartek 31.12.2010 piątek Planowane okresy pracy basenów w 2010r.: 02.01.2010 - 18.06.2010 baseny kryte 03.07.2010 - 31.08.2010 baseny odkryte 05.07.2010 - 10.09.2010 baseny kryte (bez basenu głębokiego) 11.09.2010 - 23.12.2010 baseny kryte a/ Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy( w dniach od 02.01.2010r. do 31.12.2010r.) wynosi - 3.995,5 h. b/ Ilość godzin pracy określona w ppkt a/ jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości godzin faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, c/ Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, d/ W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, e/ Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin ochrony i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, f/ Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony. 1.2 Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów / czeki, weksle itp./ przy użyciu własnych środków transportu Wykonawcy w zakresie pobrania od Zamawiającego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 15 - z kas basenowych i głównej kasy MOSiR-u do kasy wrzutowej Banku Spółdzielczego w Stalowej Woli przy ul. Okulickiego 56C, zamkniętych i zabezpieczonych pakietów /bez kasjera/ wg wskazań Zamawiającego w 2010r. (w okresie od 02.01.2010 do 31.12.2010). g/ przyjmowanie pakietów będzie dokonywane przez pracowników Wykonawcy posiadających pisemne upoważnienie uprawniające ich do pobrania i wykonania transportu wartości pieniężnych. Upoważnienia te ważne są wraz z dowodem osobistym. h/ wymienione upoważnienia wydawane będą przez Kierownictwo Wykonawcy. i/ w przypadku zamiany pracownika pobierającego pakiety Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem usługi powiadomić o tym fakcie upoważnionego pracownika Zamawiającego, podając do wiadomości jego dane personalne. j/ szacunkowe zapotrzebowanie ilości konwojów w okresie realizacji umowy wynosi - maksimum 180 konwojów, wyliczone w następujący sposób: 7 razy w m-cu to daje 84 konwojów w roku (Zamawiający przyjmuje jako pewnik), + 8 razy w m-cu to daje 96 konwojów w roku (Zamawiający przyjmuje je warunkowo jako uzupełnienie części pewnej, uzależnione od bieżących potrzeb), k/ ilość konwojów określona w ppkt j/ jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości konwojów faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, l/ Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, m/ w związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, n/ rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość konwojów i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, o/ Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony. 2. Zakres obowiązków w zakresie ochrony : 2.1 Ochrona fizyczna obiektów. 2.1.1 pływalnia odkryta: a/ prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w portierni MOSiR w budynku administracyjnym: ( 32-wu kartkowy zeszyt w kratkę, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie i na okładce, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po 31.08.2010r. przekazać zeszyt służby Zamawiającemu z fakturą za sierpień), b/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (np. krótkofalówki), c/ znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie pływalni, d/ prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, a zwłaszcza ogrodzeń, e/ zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren pływalni odkrytej, f/ nie wpuszczanie na teren pływalni odkrytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, g/ wyprowadzanie z terenu pływalni osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, h/ udzielanie pomocy pracownikom MOSiR obsługującym punkty usługowe na terenie pływalni odkrytej na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami, i/ zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, j/ natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, k/ w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, l/ podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, m/ z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, n/ przed zamknięciem pływalni odkrytej sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren pływalni (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), o/ wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, r/ wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, s/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie pływalni odkrytej między godzinami 10:00 a 18:30, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony), potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu. 2.1.2 pływalnia kryta: a/ prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w pomieszczeniu służbowym w holu pływalni krytej: ( część I to 100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w I-szym półroczu, część II to 100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w II-gim półroczu, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora ; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po wypełnieniu I-szej części zeszytu służby należy ją przekazać Zamawiającemu z fakturą za czerwiec, po wypełnieniu II-giej części zeszytu służby należy ją przekazać Zamawiającemu z fakturą za grudzień), b/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (np. krótkofalówki), c/ znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie pływalni, d/ na rozpoczęcie służby sprawdzenie działania systemu monitoringu na terenie pływalni krytej (rejestrator wraz z monitorem znajduje się w pomieszczeniu służbowym w holu pływalni krytej), e/ dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniu służbowym, f/ prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, g/ zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren pływalni krytej, i/ nie wpuszczanie na teren pływalni odkrytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, j/ wyprowadzanie z terenu pływalni osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, k/ udzielanie pomocy pracownikom MOSiR obsługującym punkt kasowy na terenie pływalni krytej na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami (problem będzie rozwiązany poprzez zapłatę przez klienta lub spisanie jego danych przez wezwany patrol Policji), l/ zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, m/ natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, n/ w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, o/ podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, p/ z chwila zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, r/ w dniach od poniedziałku do piątku ok. godziny 19:00 kierowanie ruchem klientów pływalni w okolicy bramki wejściowej na pływalnię oraz zwracanie uwagi na zmianę obuwia przez klientów pływalni, s/ przed zamknięciem pływalni krytej i opuszczeniem pomieszczenia służbowego sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren pływalni, czy działa system monitoringu, stan wyposażenia pomieszczenia służbowego (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), t/ wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, u/ wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, w/ wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie pływalni krytej między godzinami 18:30 a 23:00 w dniach od poniedziałku do piątku i w soboty oraz niedziele między godzinami 12:00 a 23:00, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w książce dyżurów prowadzonej przez pracowników ochrony) potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu. 2.2 Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów: a/ każdorazowo potwierdzenie w rejestrze Zamawiającego przejęcia pakietu przygotowanego przez Zamawiającego, bez sprawdzania ich zawartości, b/ transport i ochrona wartości pieniężnych przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu, na trasie kasa/MOSiR w Stalowej Woli przy ulicy Hutniczej 15 do wrzutni w Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli przy ulicy Okulickiego 56C, c/ zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (np. krótkofalówki)...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37659.25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. Rafał Gospodarczyk Agencja Ochrony Osób i Mienia, ul. Krakowska 5, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 37659.25
  • Oferta z najniższą ceną: 37659.25 oferta z najwyższą ceną: 48470.60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.