eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa chemii warsztatowej, środków czystości, materiałów i narzędzi wykorzystywanych w warsztacie samochodowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Warszawa: Dostawa chemii warsztatowej, środków czystości, materiałów i narzędzi wykorzystywanych w warsztacie samochodowym
Numer ogłoszenia: 363054 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemii warsztatowej, środków czystości, materiałów i narzędzi wykorzystywanych w warsztacie samochodowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych Zadanie nr 2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do narzędzi Zadanie nr 3 Dostawa środków czystości do pojazdów Zadanie nr 4 Dostawa środków czystości i chemii warsztatowej Zadanie nr 5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do klimatyzacji samochodowych Zadanie nr 6 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do myjni samochodowej Zadanie nr 7 Dostawa materiałów drobnych Zadanie nr 8 Dostawa materiałów malarskich Zadanie nr 9 Dostawa materiałów do ogumienia Zadanie nr 10 Dostawa materiałów spawalniczych Zadanie 11 Dostawa wyposażenia warsztatu Zadanie 12 Dostawa zgrzewarki 1. Okres gwarancji na narzędzia i urządzenia wyposażenia warsztatu w zadaniu 11, 12 - minimum 12 miesięcy, licząc od daty odbioru dostawy. 2. Okres gwarancji na asortyment w zadaniu 3, pozycja 6; 7 oraz w zadaniu 10, pozycja 4; 5 - minimum 6 miesięcy, licząc od daty odbioru dostawy 3. Okres przydatności preparatów, płynów i farb w zadaniu 3; 4; 5; 6; 8 - minimum od 12 do 24 miesięcy , licząc od daty odbioru dostawy. 4. Pozostałe materiały i wyroby w poszczególnych zadaniach minimum 12 miesięcy, licząc od daty odbioru dostawy 5. Dostarczenie kart charakterystyki substancji niebezpiecznej produktów chemicznych. 6. Dostawa jednorazowa, maksymalnie w ciągu 72 godzin od powiadomienia, w okresie od daty podpisania umowy do dnia 15.12.2011 r. 7. Dostarczany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne z zakresu bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz być zgodny w wymaganiami producentów pojazdów (nieagresywność środków chemicznych na materiały wykorzystane w pojazdach) 8. Nazewnictwo użyte w fakturze za dostarczony produkt musi być bezwzględnie identyczne z nazewnictwem użytym w umowie na dostawę. 9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, nieotwieranych wcześniej jednostkowych opakowaniach producenta, umożliwiających dokładna identyfikację produktu, jego parametry fizyko-chemiczne i okres przydatności.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.10.00-3, 44.51.10.00-5, 39.80.00.00-0, 24.00.00.00-0, 42.91.35.00-4, 44.53.16.00-7, 44.53.14.00-5, 37.44.28.10-9, 44.81.21.00-6, 37.41.31.60-5, 24.10.00.00-5, 44.51.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej produktów chemicznych (karty produktu) dla: - zadanie nr 5 - zadanie nr 6 - dla pozycji nr 3; 4; 5 - zadanie nr 8 - dla pozycji 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pok. 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych Nazwa materiału Jm. Ilość dostawy 1. Końcówki konektorowe elektryczne żeńskie szt. 400 2. Końcówki konektorowe elektryczne męskie szt. 400 3. Koszulki termokurczliwe śred. 6mm (1 m długości) szt. 50 4. Koszulki termokurczliwe śred. 4mm (1 m długości) szt. 50 5. Koszulki termokurczliwe śred. 2mm (1 m długości) szt. 50 6. Taśma izolacyjna (różne kolory) szt. 50 7. Przewód elektryczny jednożyłowy fi 1,5 (różne kolory) m 100 8. Przewód elektryczny 7 żyłowy m 50 9. Bezpiecznik płytkowy mini 7,5 A szt. 30 10. Bezpiecznik płytkowy mini 10 A szt. 30 11. Bezpiecznik płytkowy mini 15 A szt. 30 12. Bezpiecznik płytkowy mini 20 A szt. 30 13. Żarówka 12V 5W rurkowa szt. 40 14. Żarówka 12V 55W H-7 szt. 150 15. Żarówka 12V 60/55W H-4 szt. 150 16. Żarówka 12V 21W szt. 150 17. Żarówka 12V 2W szt. 50 18. Żarówka 24V 5W szt. 50 19. Żarówka 24V 2W szt. 50 20. Żarówka 24V 1,2W bezcokołowa szt. 50 21. Żarówka 24V 20W halogenowa szt. 30 22. Żarówka 24V 3W bezcokołowa szt. 50 23. Kostka żarówki H4 szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do narzędzi Lp. Nazwa materiału Jm. Ilość dostawy 1. Krążek samoprzylepny fi 150 granulacja 60 szt. 100 2. Krążek samoprzylepny fi 150 granulacja 80 szt. 100 3. Krążek samoprzylepny fi 150 granulacja 120 szt. 100 4. Krążek samoprzylepny fi 150 granulacja 180 szt. 100 5. Krążek samoprzylepny fi 150 granulacja 240 szt. 100 6. Tarcza do cięcia stali fi 350x3,5 mm szt. 30 7. Tarcza do cięcia stali 115x1.0x22.2 mm szt. 100 8. Trzonek młotka 6 kg szt. 5 9. Szczotka na taśmie drobna do szlifierki WURTH DBS 3500 Średnica taśmy 55 mm szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków czystości do pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Dostawa środków czystości do pojazdów Lp. Nazwa materiału, Jm., Ilość dostawy 1. Środek do konserwacji plastikowych elementów wnętrza pojazdu (areozol 600 ml). Posiada właściwości nabłyszczające oraz antystatyczne. Różne zapachy. Atest PZH. szt. 250 2. Płyn do spryskiwaczy samochodowych letni, (opakowanie 5 l). l. 2000 3. Płyn do spryskiwaczy samochodowych zimowy (opakowanie 5 l). - Temp. zamarzania min. -28 st. C. l. 3000 4. Płyn do mycia szyb samochodowych (opakowanie 500 ml ze spryskiwaczem). - Nie wpływa negatywnie na lakier i elementy plastikowe pojazdu. szt. 150 5. Zapach samochodowy choinka (różne zapachy). szt. 300 6. Skrobaczka do szyb samochodowych. - Wyposażona w część do usuwania lodu, szronu, oraz część miękką do ściągania wody. Długość części roboczej min. 12 cm. Rekojeść o długości od 15 do 20 cm wyposażona w poręczny, miekki dla dłoni uchwyt. Szt150 7. Ściągaczka do wody. Część ściągająca wodę o dł. min 25 cm, gumowa rękojeść. szt. 75 8. Odmrażacz do szyb samochodowych (opakowanie 200-250 ml). szt. 200 9. Odmrażacz do zamków samochodowych w aerozolu (opakowanie 50 ml). szt. 200 10. Gąbka z irchy naturalnej.- Prostopadłościan o wymiarach 110x80x40 mm (+/- 10 mm). szt. 150 11. Preparat do mycia tapicerki (opakowanie w sprayu o pojemnosci 300 ml) szt. 60 12. Ścierka ircha. - Wymiary 300x500 mm, +/- 10 mm. szt. 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków czystości i chemii warsztatowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Dostawa środków czystości i chemii warsztatowej Lp. Nazwa materiału, Jm. Ilość dostawy 1. Czyściwo warsztatowe celulozowe - opakowanie 2 rolki 24 cm x 240 mb szt. 100 2. Preparat WD-40 (400 ml) szt. 50 3. Smar półtłusty HSW 100 w sprayu (500 ml) szt. 15 4. Smar półtłusty HHS 2000 w sprayu (500 ml) szt. 15 5. Klej szybkoschnący (2 ml) szt. 30 6. Silikon uniwersalny czarny (310 ml) szt. 15 7. Spray do dysz migomatu (400 ml) szt. 10 8. Baranek czarny w sprayu (500 ml) szt. 40 9. Klej butapren (40 ml) szt. 20 10. Cynk galwaniczny w sprayu (400 ml) szt. 20 11. Spray do konserwacji biegunów akumulatora (150 ml) szt. 30 12. Preparat do pasków klinowych (spray 400 ml) szt. 10 13. Spray do układów elektrycznych (200 ml) szt. 20 14. Barwnik UV l 5 15. Pasta polerska G-3 (400 ml) szt. 10 16. Pasta montażowa do tłumików (200 g) szt. 10 17. Miedź w sprayu (400 ml) szt. 15 18. Zmywacz do hamulców w sprayu (750 ml) szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do klimatyzacji samochodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do klimatyzacji samochodowych Nazwa materiału: Czynnik chłodzący - czterofluoroetan (134a.) Ilość dostawy 27 kilogramów Dostarczony w opakowaniach o pojemności 27 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do myjni samochodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do myjni samochodowej Lp. Nazwa materiałuJm.Ilość dostawy 1.Filtr recyklingu - Do oczyszczalni Karcher HDR 777. Nr produktu 6.286-359 szt. 3 2.Worek filtra - Do oczyszczalni Karcher HDR 777. Nr produktu 6.286-358.0 , szt. 3 3.Płyn RM 110, l.30 4.Płyn myjący RM 69 ASF, l.100 5.Płyn uniwersalny RM 81 ASF, l. 300 6.Wosk RM 824 ASF, l. 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0, 42.91.35.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów drobnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 Dostawa materiałów drobnych Lp. Nazwa materiału Jm. Ilość dostawy 1. Nakrętka sześciokątna stalowa M 6 kg. 5 2. Nakrętka sześciokątna stalowa M 8 kg. 5 3. Nakrętka sześciokątna stalowa M 10 kg. 5 4. Nakrętka sześciokątna stalowa M 12 kg. 5 5. Nakrętka sześciokątna stalowa M 14 kg. 5 6. Nakrętka sześciokątna stalowa M 16 kg. 3 7. Nakrętka sześciokątna stalowa M 18 kg. 3 8. Nakrętka sześciokątna stalowa M 20 kg. 3 9. Podkładka zwykła do śruby o 8 mm kg. 5 10. Podkładka zwykła do śruby o 10 mm kg. 5 11. Podkładka zwykła do śruby o 12 mm kg. 5 12. Podkładka zwykła do śruby o 14 mm kg. 5 13. Podkładka zwykła do śruby o 16 mm kg. 3 14. Podkładka zwykła do śruby o 18 mm kg. 3 15. Podkładka zwykła do śruby o 20 mm kg. 3 16. Śruba z łbem sześciokątnym z gwintem na części trzpienia M 10 x 35 kg. 3 17. Śruba z łbem sześciokątnym z gwintem na części trzpienia M 8 x 35 kg. 3 18. Opaska zaciskowa plastikowa 16/2,5 szt. 500 19. Opaska zaciskowa plastikowa 20/3,6 szt. 500 20. Opaska zaciskowa plastikowa 30/3,6 szt. 300 21. Opaska zaciskowa plastikowa 43/4,8 szt. 300 22. Opaska zaciskowa plastikowa 33/4,8 szt. 300 23. Zestaw uszczelek miedzianych - Od małych rozmiarów po 150 szt. w pudełku szt. 10 24. Rurka termokurczliwa fi 2 (długość1m) szt. 50 31.Szyba wziernikowa MHG - Do piaskarki SMG 45/1-S/1-085-0603/075 szt. 2 32. Folia ochronna szyby wziernikowej 495x315 mm Do piaskarki SMG 45/1-S/1-085-0603/075, szt. 10 33. Kłódka żeliwna 40 mm szt. 10 34. Szczotka druciana sześciorzędowa szt. 50 35. Zestaw oringów gumowych - Nie gorszy niż zestaw o symbolu 09644681 szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.16.00-7, 44.53.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów malarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 Dostawa materiałów malarskich Lp. Nazwa materiału Jm. Ilość dostawy 1. Emalia nitro biała (opakowanie 1 l) l. 5 2. Emalia nitro khaki (opakowanie 10 l) l. 20 3. Emalia nitro czarna (opakowanie 1 l) l. 5 4. Rozpuszczalnik nitro (opakowanie 5 l) l. 50 5. Lakier renowacyjny pomarańczowy (opakowanie 1 l) l. 10 6. Rozpuszczalnik do farb chlorokauczukowych (opakowanie 1 l) l. 15 7. Farba chlorokauczukowa czarna (opakowanie 1 l) l. 10 8. Farba chlorokauczukowa niebieska (opakowanie 1 l) l. 10 9. Farba chlorokauczukowa biała (opakowanie 1 l) l. 10 10. Szpachla chemoutwardzalna (opakowanie 0,50 kg) szt. 10 11. Srebrzanka żaroodporna (opakowanie 0,5 l) l. 10 12. Podkład ftalowy czerwony (opakowanie 1 l) l. 10 13. Pędzel malarski płaski (szerokość 25 mm) szt. 50 14. Pędzel malarski płaski (szerokość 50 mm) szt. 50 15. Pędzel malarski płaski (szerokość 100 mm) szt. 50 16. Pędzel malarski okrągły (średnica 25-30 mm) szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.21.00-6, 44.82.00.00-4, 39.22.42.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów do ogumienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 Dostawa materiałów do ogumienia Lp. Nazwa materiału Jm. Ilość dostawy 1. Ciężarek do kół stalowych nabijany - 5 g (opakowanie 100 szt.) szt. 2 2. Ciężarek do kół stalowych nabijany - 10 g (opakowanie 100 szt.) szt. 2 3. Ciężarek do kół stalowych nabijany - 15 g (opakowanie 100 szt.) szt. 2 4. Ciężarek do kół stalowych nabijany - 20 g (opakowanie 100 szt.) szt. 2 5. Ciężarek do kół stalowych nabijany - 25 g (opakowanie 100 szt.) szt. 2 6. Ciężarek do kół stalowych nabijany - 30 g (opakowanie 100 szt.) szt. 2 7. Ciężarek do kół stalowych nabijany - 35 g (opakowanie 50 szt.) szt. 2 8. Ciężarek do kół stalowych nabijany - 40 g (opakowanie 50 szt.) szt. 2 9. Ciężarek do kół stalowych nabijany - 40 g (opakowanie 50 szt.) szt. 2 10. Ciężarek do kół aluminiowych klejony - 60 g (listki 12x 5g) szt. 500 11. Ciężarek do kół aluminiowych nabijany - 5 g (opakowanie 100 szt.) szt. 1 12. Ciężarek do kół aluminiowych nabijany - 10 g (opakowanie 100 szt.) szt. 1 13. Ciężarek do kół aluminiowych nabijany - 15 g (opakowanie 100 szt.) szt. 1 14. Ciężarek do kół aluminiowych nabijany - 20 g (opakowanie 100 szt.) szt. 1 15. Ciężarek do kół aluminiowych nabijany - 25 g (opakowanie 100 szt.) szt. 1 16. Ciężarek do kół aluminiowych nabijany - 30 g (opakowanie 100 szt.) szt. 1 17. Ciężarek do kół aluminiowych nabijany - 35 g (opakowanie 50 szt.) szt. 1 18. Ciężarek do kół aluminiowych nabijany - 40 g (opakowanie 50 szt.) szt. 1 19. Ciężarek do kół aluminiowych nabijany - 45 g (opakowanie 50 szt.) szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.31.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa materiałów spawalniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 Dostawa materiałów spawalniczych Lp. Nazwa materiału Jm. Ilość dostawy 1. Tlen techniczny (opakowanie 6,5 m3) kg 6,5 2. Dwutlenek węgla (opakowanie 6 kg) kg 6 3. Mieszanka gazowa 80% argonu , 20 % CO2 (opakowanie 27 litrów) m3 4,9 4. Maska spawalnicza ręczna (mała) szt. 3 5. Okulary spawalnicze (z możliwością nałożenia na okulary lecznicze) szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa wyposażenia warsztatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 11 Dostawa wyposażenia warsztatu Lp. Nazwa materiału Jm. Ilość dostawy 1.Podstawki pod samochód 2 tony pod samochód osobowy do 2 ton, zakres 280-360 mm, atestowane szt. 8 2.Endoskop z wyświetlaczem - wyświetlacz kolorowy o rozdzielczości 320x240, diody led do oświetlania, kamera z zoomem, długość przewodu kamery 1m. szt. 1 3.Zestaw naprawczy do prowadnic zacisków hamulcowych -do samochodów osobowych i dostawczych, zestaw w walizce szt. 1 4.Zestaw przewodów do sprawdzania przewodzenia przewodów elektrycznych - zestaw do instalacji pojazdów, ilość części w komplecie 90 szt., zestaw w walizce szt. 1 5.Zestaw kluczy kloszowych do filtrów olejowych - ilośc kluczy w zestawie 9 szt, do samochodów osobowych i dostawczych, zestaw w walizce szt. 1 6.Klucz taśmowy do filtrów olejowych fi 85-99 szt. 2 7.Klucz taśmowy do filtrów olejowych fi 95-111 szt. 2 8.Sciągacz hydrauliczny do sprężyn McPherson do sprężyn o rozmiarach 80-165, do 1000 kg, pompka hydrauliczna, gumowe pokrycie 2 szczęk szt. 1 9.Zestaw narzędzi do montażu i demontażu łozysk tulei metalowo-gumowych - zestaw w walizce szt. 1 10.Zestaw kluczy trzpieniowych torx z otworem - zestaw w walizce, klucze torx BO, rozmiar TX 7, 8, 9, 10, 15, 20, 25, 27, 30, 40, bit 1/4 cala - szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5, 33.15.81.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa zgrzewarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 12 Dostawa zgrzewarki Minimalne wymagane parametry techniczno-eksploatacyjne: 1) Spawanie termoplastycznych tworzyw sztucznych: płyt, rur, profilów, folii. 2) Możliwe sposoby spawania: zakładkowe, w osłonie gazów (drut lub taśma), 3) spawanie elektrodowe i zgrzewanie za pomocą dysz. 4) Rozgrzewanie w celu kształtowania, zginania i rozszerzania termoplastycznych półproduktów. 5) Suszenie powierzchni. 6) Obkurczanie izolacji termokurczliwej, łączników lutowanych. 7) Lutowanie rur, łączników lutowanych i folii metalowych. 8) Aktywacja/usuwanie klejów bezrozpuszczalnikowych i klejów topliwych. 9) Posiada czytelny wyświetlacz z aktualną temperaturą. 10) Występuje w 2 rodzajach z dyszami nakręcanymi oraz nakładanymi. 11) Posiada wyłącznik który reaguje na niski poziom szczotek. 12) Moc 1500 - 1700 W, 13) napięcie 230 V, 14) temperatura 50-700 stopni regulowana płynnie, 15) wydatek powietrza 2,5-3,5 kPa 16) poziom hałasu do 65 dB, 17) waga 1,4 kg. (maksymalnie) 18) z minimum 3m. przewodem, 19) Preferencyjne wymiary zbliżone do: dł./szer./średnica 330mmx90mmx56mm - rękojeść.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.