eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa oleju opałowego do kin LWÓW i LALKA we Wrocławiu, kina LOT w Jeleniej Górze i kina NYSAw Zielonej Górze w sezonie grzewczym 2009/2010



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Wrocław: Dostawa oleju opałowego do kin LWÓW i LALKA we Wrocławiu, kina LOT w Jeleniej Górze i kina NYSAw Zielonej Górze w sezonie grzewczym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 363074 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Odra-Film , al. Kasztanowa 3a/5, 53-125 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7937091, faks 071 7940088.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odra-film.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do kin LWÓW i LALKA we Wrocławiu, kina LOT w Jeleniej Górze i kina NYSAw Zielonej Górze w sezonie grzewczym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w sezonie 2009/2010 dla potrzeb placówek Odra - Film we Wrocławiu - olej opałowy lekki zgodnie z PN-C-96024: 2001dla L1 w ilości do 65 000 litrów. 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca będzie zaopatrywał następujące jednostki Zamawiającego: 2.1. 1 miejsce dostawy - Kino LWÓW we Wrocławiu, ul. Hallera 15 - 18 000 litrów, 2.2. 2 miejsce dostawy - Kino LALKA we Wrocławiu, ul. Bolesława Prusa 32 - 16 000 litrów, 2.3. 3 miejsce dostawy - Kino LOT w Jeleniej Górze, ul. Pocztowa 11 - 16 000 litrów, 2.4. 4 miejsce dostawy - Kino NYSA w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 4 - 15 000 litrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a w szczególności: 1.5. w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, minimum dwie dostawy w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia i wartości minimum 120.000 zł brutto każda dostawa, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (wg załącznika nr 3). W/w dostawy muszą być wykonane z należytą starannością. 1.6. posiadają koncesję na obrót olejami opałowymi ważną w okresie co najmniej do 15.04.2010 r., 1.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 10 000 zł, 2. Ocenę spełnienia powyższych warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, dołączonych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, wg zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy PZP - wzór oświadczenia w załączeniu. a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz dostaw wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający przynajmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. obejmujące dostawę oleju opałowego na kwotę min. 120.000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca; 1.4. Dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie. 1.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 10.000 PLN; 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty podpisane przez Wykonawcę lub jego przedstawiciela prawnego. 2.1. Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ); 2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odra-film.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ODRA FILM al. Kasztanowa 3a/5 53-125 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 12:00, miejsce: ODRA FILM al. Kasztanowa 3a/5 53-125 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.