Ogłoszenie z dnia 2010-11-09
Sieradz: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości wewnątrz budynku w części zajmowanej przez Prokuraturę Rejonową w Poddębicach, ul. Północna 5, 99-200 Poddębice. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Rejonowej w Poddębicach uległa zmianie z 160,00 m2 do 293,36m2.
Numer ogłoszenia: 363158 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Sieradzu, ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 82 66 451, faks 043 8266473.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu czystości wewnątrz budynku w części zajmowanej przez Prokuraturę Rejonową w Poddębicach, ul. Północna 5, 99-200 Poddębice. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Rejonowej w Poddębicach uległa zmianie z 160,00 m2 do 293,36m2..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac porządkowych obejmuje: 1. codzienne zmywanie posadzek twardych i panelowych, 2. codzienne odkurzanie powierzchni dywanowych, 3. usuwanie śmieci i wymiana na bieżąco worków plastikowych w koszach na śmieci, 4. dbanie na bieżąco o czystość powierzchni pionowych w tym drzwi, przeszkleń i balustrad, 5. bieżące ścieranie kurzu na sucho z mebli, biurek i sprzętu biurowego (aparaty telefoniczne, faksy), balustrad przy pomocy preparatów specjalnie do tego przeznaczonych, 6. bieżące utrzymanie czystości w toaletach i pomieszczeniach kuchennych przy użyciu środków dezynfekujących: a) mycie i czyszczenie sedesów, ich odkażanie, usuwanie nalotów, czyszczenie luster, b) uzupełnianie wkładów WC w muszlach klozetowych i pisuarach, c) wymiana wkładów zapachowych lub odświeżaczy powietrza w sprayu, d) dbałość o terakotę i glazurę - mycie i konserwacja środkami zgodnie z normami posiadającymi polskie atesty, e) czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych, 7. bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w dozownikach, ręczników papierowych do pojemników (składanka), ręczników papierowych w rolce (kuchenne), płynu do naczyń, 8. mycie szklanek, talerzyków i sztućców po naradach i zgromadzeniach, 9. pranie wykładziny dywanowej - jeden raz w roku w listopadzie, 10. przeprowadzenie gruntownego mechanicznego czyszczenia powierzchni korytarzy przy pomocy urządzeń szorujących i czyszczenie fug między płytkami - raz w roku w listopadzie, 11. mycie okien, kloszy i żyrandoli - dwa razy w roku w październiku i kwietniu, 12. sprzątanie pomieszczeń archiwum - dwa razy w roku w październiku i kwietniu, 13. pranie firan - dwa razy w roku w listopadzie i lutym, 14. pranie pościeli w pokojach gościnnych - według potrzeb, 15. czyszczenie żaluzji - 1 raz w roku w listopadzie. 2.Wykonawca jest obowiązany wykonać przedmiot umowy o którym mowa w ust.1 przy użyciu własnych materiałów i środków chemicznych czyszczących lub dezynfekujących spełniających wszystkie normy określone w aktualnie obowiązujących przepisach oraz własnym sprzętem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kompleksowa Pralnia Ekologiczna Pod Kominem, ul. Broniewskiego 40, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1614,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1903,56
Oferta z najniższą ceną: 1903,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1903,56
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem było świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na zewnątrz budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i Prokuratury Rejonowej w Poddębicach oraz wewnątrz budynków w części zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową i podległych jej jednostek przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego została wybrana firma Kompleksowa Pralnia Ekologiczna Pod Kominem, ul. Broniewskiego 40, 98-200 Sieradz. Umowę podpisano w dniu 26.05.2010r. na czas od dnia 01.07.2010r. do dnia 30.06.2011r. Przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego uwzględniono wartość zamówień uzupełniających. Zamawiający w SIWZ oraz w ogłoszeniu na w/w postępowanie przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi. W związku ze zwiększeniem powierzchni wystąpiła konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki ponieważ: od udzielenia zamówienia podstawowego, które zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego nie minęły 3 lata, zamówienie udzielone zostało po negocjacjach z wykonawcą zamówienia podstawowego, wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 10% wartości zamówienia podstawowego, zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe, zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego. Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, że zostały spełnione wszystkie przesłanki wymagane w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa artykułów mleczarskich
- Dostawa środków czystości
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025. Część Nr 4 i 6
- Dostawa narzędzi chirurgicznych
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI
- "Prace z zakresu ochrony przeciwpożarowej lasu oraz prace gospodarcze w Nadleśnictwie Płytnica w roku 2025"
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Centrum Usług Społecznych w Lubiczu, Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego oraz Dziennego Domu Senior+ w Gronowie
- Usługa sprzątania w budynkach Biura Rzecznika Praw Dziecka oraz terenu zewnętrznego budynku BRPD zlokalizowanego przy ul. Chocimskiej 6 w Warszawie
- Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
- Świadczenie usług sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych j.o. oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w okresie od 01.02.-31.12.2025 r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.