To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-13
Bydgoszcz: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług związanych z serwisem i bieżącym utrzymaniem Systemu ITS dla Komunikacji Miejskiej w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 3631 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340134 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5822723, faks 52 5822777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług związanych z serwisem i bieżącym utrzymaniem Systemu ITS dla Komunikacji Miejskiej w Bydgoszczy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługi serwisowe urządzeń w pojazdach operatorów dla których ZDMiKP w Bydgoszczy jest organizatorem lub w pojazdach przewoźników i operatorów którzy świadczą usługi przewozowe w ramach systemu komunikacji miejskiej w Bydgoszczy. a) Usługi serwisowe obejmować będą naprawy uszkodzeń mechanicznych wynikające z normalnej eksploatacji urządzeń. b) Usługi serwisowe obejmować będą wymiany uszkodzonych klawiatur w konsolach C-11. c) Usługi serwisowe obejmować będą naprawy uszkodzeń wynikających z normalnej eksploatacji, okablowania i oprzyrządowania (w tym zamocowania) urządzeń. d) Jeżeli koszt naprawy urządzenia przewyższy 50% jego wartość urządzenie zostanie wymienione na nowe. Wymiana urządzenia na nowe w takim przypadku wymaga uzgodnienia pomiędzy stronami. e) Usługi serwisowe obejmować będą utrzymanie urządzeń w stałej sprawności technicznej, a w szczególności bieżące naprawy i konfiguracje. 2. Montaż urządzeń systemu włączanych do eksploatacji i demontaż urządzeń w pojazdach wyłączanych z eksploatacji w ilości 80 sztuk (usługa przeniesienia urządzeń z jednego pojazdu do drugiego będzie liczona jako 2 czynności, natomiast usługa samego demontażu lub samego montażu liczona będzie jako jedna czynność). Dotyczy to wyłączeń i włączeń z eksploatacji zarówno stałych jak i czasowych. a) Montaż dotyczy całości oprzyrządowania lub jego wybranych elementów, w tym także okablowania. b) W przypadku czasowego demontażu urządzeń Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć zdemontowany sprzęt do czasu jego ponownego montażu. c) W przypadku montażu urządzeń w nowych pojazdach Wykonawca wykorzysta urządzenia będące w dyspozycji Zamawiającego. Niniejsze nie dotyczy okablowania, które Wykonawca musi wykonać w ramach niniejszej umowy. 3. Konfigurowanie i uruchamianie urządzeń Systemu, zarówno w przypadku wystąpienia bieżących zakłóceń jak też w przypadku rozszerzenia zakresu działania Systemu o nowe pojazdy (urządzenia wyposażenia pojazdów), przystanki (tablice i komputery sterujące tablicami), infokioski, inne niż przystanki lokalizacje, w których znajdują się elementy infrastruktury, stanowiska dyspozytorskie zlokalizowane zarówno w siedzibie Zamawiającego jak i w siedzibach operatorów. Serwis obejmować będzie również: a) zainstalowane oprogramowanie systemu, posiadane mapy cyfrowe oraz serwisy internetowy i komórkowy. b) utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wraz z oprogramowaniem będące na wyposażeniu systemu tj, serwery główny i zapasowy, zasilacz UPS oraz 13 stanowisk dyspozytorskich. 4. Wsparcie w postaci konfigurowania i uruchamiania tablic przystankowych, tablic zbiorczych, kiosków informacyjnych, w przypadkach wystąpienia trudności w ich obsłudze po stronie Zamawiającego, a także w przypadku błędnego ich skonfigurowania przez Zamawiającego. Wsparcie dotyczy także wysyłania treści do tablic i kiosków. Serwis obejmuje również utrzymanie w stałej sprawności technicznej wyświetlaczy LCD, wyświetlaczy LED oraz elektroniczne kioski informacyjne wraz z oprogramowaniem. 5. Wsparcie serwisowe ze strony pracownika GMV w dniu aktywacji zmian w topologii po wcześniejszym ustaleniu terminu. Procedura polegałaby na zdalnym wsparciu serwisowym pracownika GMV (kontakt telefoniczny lub e-mail) w dniu aktywacji zmian w przypadku zauważenia nieprawidłowości w działaniu systemu (np. niewłaściwa aktywacja rozkładów jazdy w systemie itp.). 6. Implementowanie do wszystkich urządzeń Systemu nowej wersji oprogramowania w przypadku jego modyfikacji. 7. Tworzenie nowych i modyfikacja istniejących raportów, poszerzanie funkcjonalności systemu poprzez modyfikacje istniejących i tworzenie nowych modułów Systemu. a) Strony ustalają limit 300 roboczogodzin na dodatkowe prace programistyczne związane z modyfikacjami lub rozwojem oprogramowania. b) Każdorazowo przed rozpoczęciem prac Zamawiający we współpracy z Wykonawcą określi przedmiot, kształt i zakres modyfikacji lub rozwoju systemu. c) Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od Zmawiającego wystarczających informacji dotyczących zakresu modyfikacji lub zmian w oprogramowaniu, zdefiniować liczbę roboczogodzin oraz czas niezbędny do prawidłowej realizacji zleconego zadania w terminie do 14 dni roboczych od powiadomienia. 8. Wymiana filtrów powietrza we wszystkich 25 tablicach raz do roku oraz czyszczenie 25 tablic wewnątrz wraz z ekranem monitora i szybą po wewnętrznej stronie tablicy(tablice LCD) dwa razy w roku. 9. Maksymalny czas naprawy usterki z wyłączeniem prac programistycznych, wynosić będzie: a) 48 godzin od chwili powiadomienia przez Klienta poprzez serwis internetowy. b) 48 godzin na oprogramowanie Systemu ITS, mapy cyfrowe (nie obejmuje to aktualizacji map), serwis internetowy i komórkowy, serwery główny i zapasowy, zasilacze UPS i stanowiska dyspozytorskie, od chwili powiadomienia przez Klienta poprzez serwis internetowy lub email. c) 7 dni na zgłoszenia dotyczące urządzeń w pojazdach od chwili powiadomienia przez Klienta poprzez serwis internetowy lub email. d) 14 dni na zgłoszenia dotyczące wyświetlaczy LCD, wyświetlaczy LED oraz elektronicznych kiosków informacyjnych od chwili powiadomienia przez Klienta poprzez serwis internetowy lub email. Dopuszcza się prowadzenie prac w weekendy oraz w godzinach nocnych, jednakże po obustronnych uzgodnieniach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMV INNOVATING SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMV INNOVATING SOLUTIONS SP. Z O.O.
- GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.,, Ul. Hrubieszowska 2,, 01-209 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 490000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 565800,00
Oferta z najniższą ceną: 565800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 565800,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: W latach 2011 - 2012 Zamawiający (ZDMiKP w Bydgoszczy) zrealizował zadanie: Zakup Inteligentnego Systemu Transportowego (ITS) dla komunikacji miejskiej w Bydgoszczy w ramach budowy linii tramwajowej z centrum miasta do dworca kolejowego Bydgoszcz Główna z rozbudową ulic: Marszałka Focha, Naruszewicza, Dworcowa i Zygmunta Augusta w Bydgoszczy w ramach umowy Nr 08_KP_11 z dnia 1.02.2011. Wykonawcą było Konsorcjum firm GMV Innovating Solutions Sp. z o.o. i Grupo Mecanica del Vuelo Sistemas S.A. W dniu 29 marca 2012 dokonano odbioru I etapu prac i rozpoczęto eksploatację systemu, natomiast w dniu 6.12.2012 dokonano odbioru II etapu i rozpoczęto eksploatację tablic elektronicznych i infokiosków. W celu zapewnienia prawidłowego działania systemu, konieczne jest zawarcie umowy na serwis nie gwarancyjny. Serwis ten obejmować będzie: montaż i demontaż urządzeń w pojazdach wraz z konfiguracją, naprawy urządzeń w przypadku awarii, naprawy uszkodzeń mechanicznych wynikające z normalnej eksploatacji urządzeń, naprawy uszkodzeń wynikających z normalnej eksploatacji okablowania i oprzyrządowania (w tym zamocowania), konfigurowanie i uruchamianie urządzeń systemu w pojazdach operatorów, zmiany w funkcjonalności eksploatowanych urządzeń zarówno w przypadku wystąpienia bieżących zakłóceń jak też w przypadku rozszerzenia zakresu działania Systemu o nowe pojazdy (urządzenia wyposażenia pojazdów), tablice (bieżące naprawy tablic wraz z komputerami sterujące), inne niż przystanki lokalizacje, w których znajdują się elementy infrastruktury systemu, stanowiska dyspozytorskie zlokalizowane zarówno w siedzibie Zamawiającego jak i w siedzibach operatorów, implementowanie do wszystkich urządzeń Systemu nowej wersji oprogramowania w przypadku jego modyfikacji, modyfikację oraz wsparcie techniczne w obsłudze systemu i rozwój oprogramowania. W celu właściwej realizacji serwisu niezbędny jest dostęp do urządzeń Systemu oraz do zainstalowanego oprogramowania. Modyfikacje oprogramowania nie mogą być wykonane samodzielnie przez Zamawiającego, ani zlecone podmiotom trzecim, gdyż stanowiłoby to naruszenie praw wyłącznych Wykonawcy do dostarczonego oprogramowania. Lider konsorcjum GMV Innovating Solutions Sp. z o.o. Wykonawca zadania: Zakup Inteligentnego Systemu Transportowego (ITS) dla komunikacji miejskiej w Bydgoszczy w ramach budowy linii tramwajowej z centrum miasta do dworca kolejowego Bydgoszcz Główna z rozbudową ulic: Marszałka Focha, Naruszewicza, Dworcowa i Zygmunta Augusta w Bydgoszczy w ramach umowy Nr 08_KP_11 z dnia 1.02.2011, oświadczył, że w porozumieniu z konsorcjantem przejął wszelkie prawa wynikające z realizacji zadania. W świetle przedstawionego stanu faktycznego oraz uzasadnienia technicznego zachodzi podstawa przewidziana w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) i b) ustawy Prawo zamówień publicznych do udzielenia zamówienia GMV Innovation Solutions Sp. z o.o. zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r poz.907 z póź. zm.). Zamawiający korzysta z ustawowej możliwości udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej, w związku z tym, że: 1. usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, gdyż zachodzą okoliczności opisane w art. 67 ust.1 pkt.1 lit.a i b UPZP, a potwierdzeniem tego jest uzasadnienie faktyczne wyboru trybu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.